Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 25, 2020

Ζέρβας : 26.000 ευρώ στον Πορτοκάλογλου για δίωρη "μυστική" συναυλία!

Θεσσαλονίκη: “Μυστική” συναυλία εν πλω έκανε ο Νίκος Πορτοκάλογλου  (εικόνες) | Πολιτισμός | ANT1 News



















ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ  ΓΙΑ "ΜΥΣΤΙΚΗ" ΣΥΝΑΥΛΙΑ ,

ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΜΟΝΟ Ο ΖΕΡΒΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΕΣ

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!


Αν θέλεις βόλτα θαλασσινή  στην πόλη
Αν θέλεις να ξεφύγεις από τον κορονοϊό
Αν θες ν΄απολαύσεις τον Θερμαϊκό
Τραγούδι θα σου πω που δε θ΄ακούσουν όλοι

Μια βόλτα με καράβι  ως την παραλία
εγώ θα τραγουδώ  , τα ηχητικά στο φουλ
τους πάντες θα μαγέψω ακόμα και τον Βελζεβούλ
οι περιπατητές θα πάθουν αλαλία

Μου πρότεινε ο Ζέρβας να ΄ναι μυστική συναυλία
Πες το κι έγινε , πες το κι έγινε δικέ μου
Με είκοσι έξι πράσινα ό,τι θέλεις δήμαρχέ μου
Δυο ωρίτσες πλους με άσμα για πριβέ παραγγελία

Πες το κι έγινε, πες το κι έγινε δικέ μου
Με είκοσι έξι χιλιάδες  ό,τι θέλεις δήμαρχέ μου
Αν θες να αλλάξω τις παλιές ιδέες για τη Δεξιά
Να ξεχάσω ποιος  μας χρεοκόπησε  παλιά .

ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΟΥ, ΑΙΩΝΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ !

___________________________________

 Θεσσαλονίκη: “Μυστική” συναυλία εν πλω έκανε ο Νίκος Πορτοκάλογλου  (εικόνες) | Πολιτισμός | ANT1 News
______________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

  Μα γίνονται καταλήψεις και στο Columbia; Γιάννης Αλμπάνης NEWS 24/7 Κοίτα να δεις τι γίνεται στην Αμε...