Ρεσιτάλ ανάγνωσης κειμένων στο Γαλλικό Ινστιτούτο: Ένα καταγάλανο πρωινό (13/2/19)
Την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα11.00, θα πραγματοποιηθεί στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών (Auditorium Theo Angelopoulos) ρεσιτάλ ανάγνωσης κειμένων γαλλόφωνων και Ελλήνων ποιητών που εξυμνούν το γαλάζιο: γαλάζιο του ουρανού, γαλάζιο της θάλασσας και των ωκεανών.
Προσκεκλημένοι καλλιτέχνες:
- Éric Cénat, σκηνοθέτης, ηθοποιός και διευθυντής της θεατρικής ομάδας «Théâtre de l’Imprévu»
- Σοφία Αλεξάνδρου, πιανίστρια/συνθέτρια, Βραβείο της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών 2017, Βραβείο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής 2018
Με τη συμμετοχή της Ελληνογαλλικής σχολής Eugène Delacroix, του Λεόντειου Λυκείου Αθηνών, του Λεόντειου Λυκείου Νέας Σμύρνης και της Σχολής Μωραϊτη.
Στα ελληνικά και στα γαλλικά
Κοινό: μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου | ευρύτερο κοινό
Είσοδος ελεύθερη | Κρατήσεις μέχρι τις 25.01.2019 στο sce@ifa.grΣεμινάριο στην Ακαδημία Αθηνών: Digital Text Analysis for the Humanities (4-5/3/19)
Ως μέλος της ερευνητικής υποδομής DARIAH-GR/ΔΥΑΣ και στο πλαίσιο του έργου ΑΠΟΛΛΩΝΙΣ, η Ακαδημία Αθηνών διοργανώνει διήμερο εργαστήριο με τίτλο Digital Text Analysis for the Humanities (Ψηφιακή Ανάλυση Κειμένων στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες). Το εργαστήριο θα λάβει χώρα στις 4-5 Μαρτίου 2019, στην ανατολική αίθουσα του μεγάρου της Ακαδημίας Αθηνών (Πανεπιστημίου 28, Αθήνα).
Το εργαστήριο θα εισαγάγει τους συμμετέχοντες σε μεθόδους και εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ηλεκτρονικά υποστηριζόμενη ανάλυση μεγάλου όγκου κειμενικών δεδομένων με στόχο την εξόρυξη πληροφοριών που αφορούν, π.χ., τη θεματική των κειμένων, το ύφος ή ακόμα και την πατρότητά τους.
Για το αναλυτικό πρόγραμμα και τη φόρμα εγγραφής βλ http://www.dyas-net.gr/?p=2956.9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών χαρισματικών μαθητών στην Ελλάδα (21-23/6/19)
Το Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από 21-23 Ιουνίου 2019. Σκοπός του συνεδρίου είναι η παρουσίαση θεωρητικής και εφαρμοσμένης έρευνας, όπως επίσης, η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Κεντρική θεματική του Συνεδρίου θα είναι: «Η εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών χαρισματικών μαθητών στην Ελλάδα».
Θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Για περισσότερα, βλ. https://www.uoa.gr/anakoinoseis_kai_ekdiloseis/proboli_ekdilosis/i_ekpaideysi_daskalon_kai_kathigiton_charismatikon_mathiton_stin_ellada/
10ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (Ρόδος, 12-14/4/2019)
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» , που θα γίνει στην Ρόδο στις 12, 13, 14 Απριλίου 2019.
Περισσότερες πληροφορίες: http://e-diktyo.eu/
Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές έτσι όπως διαμορφώνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης των θεμάτων διδακτικής μεθοδολογίας με την αξιοποίηση των ΤΠΕ.
Το 10ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:
* Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
* Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
* Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
* Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες στην διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
* Μέλη πανεπιστημιακών παιδαγωγικών τμημάτων
* Φοιτητές/τριες (Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής).
* Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Θεματολογία του Συνεδρίου
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και υπηρεσίες στήριξης του εκπαιδευτικού έργου
• Παρουσιάσεις διδασκαλιών με αξιοποίηση των ΤΠΕ που πραγματοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς σε σχολικά εργαστήρια ή/και στις τυπικές αίθουσες διδασκαλίας.
• Σενάρια διδασκαλίας μαθημάτων
• Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
* Ανοιχτό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο με χρήση του OER Canvas.
* Σενάρια χρήσης ανοιχτού λογισμικού από τον κατάλογο της ΕΕΛΛΑΚ
• Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
• Υπηρεσίες υποστήριξης σχολείων και εκπαιδευτικών. Τεχνική Υποστήριξη. Υποστήριξη παιδαγωγικού έργου.
• Εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Τηλεκπαίδευση.
• Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
• Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού.
• Ανάπτυξη και Αξιοποίηση Ανοικτού Λογισμικού.
• Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις ΤΠΕ.
• Διαδραστικοί πίνακες.
• Εκπαιδευτική Ρομποτική.
• Αξιοποίηση των μαθησιακών αντικειμένων από τα αποθετήρια υλικού.
• Εκπαιδευτική Καινοτομία
• Οι ΤΠΕ στη διδασκαλία και ενσωμάτωση προσφυγικών πληθυσμών
• Η χρήση των ΤΠΕ και αυτοματισμών για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
• Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα
• Μάθηση με κινητές συσκευές (Mobile learning)
Διαδίκτυο
• Εκπαιδευτική χρήση του Διαδικτύου.
• Σχεδίαση/υλοποίηση δικτυακών τόπων με περιεχόμενο σχετικό με την εκπαίδευση.
• Θέματα ασφάλειας για τo σχολικό δίκτυο/διαδίκτυο.
• Σχεδίαση της δομής και του περιεχομένου «σχολικών ιστοσελίδων».
• Παρουσιάσεις εργασιών με χρήση Διαδικτύου στα σχολεία.
• Χρήση του Διαδικτύου στην επιμόρφωση και εκπαίδευση εξ αποστάσεως.
• Διαδίκτυο και συνεργατική μάθηση. Συνεργασία σχολείων, μαθητών για την εκπόνηση εργασιών με τη χρήση του Διαδικτύου.
• Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης (Web 2.0).
• Παρουσίαση εφαρμογών Web 2.0 στα εργαστήρια, με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας.
• Ιστολόγια (Blogs), Wikis, Κοινότητες Μάθησης, CMS, LMS.
• Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
• Δράσεις eTwinning
• Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
• Ανοιχτές τεχνολογίες, ανοιχτά δεδομένα
Διοργάνωση:
* Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu)
* Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr)
* Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Σύρος http://www.syros.aegean.gr )
* Σύλλογος Επιμορφωτών για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΣΕΠ - ΤΠΕ@Ε http://sep-tpe.gr/ )
* Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Νηπιαγωγών για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Π.Ε.E.Ν.Α@ΤΠΕ)
Συνδιοργανωτές:
* Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου
* Διεύθυνση Π/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Κυκλάδων
* Διεύθυνση Π/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Δωδεκανήσων
* Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Δωδεκανήσων
* 1ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου
* 2ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου
* eTwinning
* Εταιρία Ελεύθερου Λογισμικού – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛΛΑΚ)
Οδηγίες για την αποστολή εισηγήσεων δείτε στο http://e-diktyo.eu/2018/11/prosklisi-ypovolis-eisigiseon-ergas/
Σημαντικές Ημερομηνίες
1 Φεβρουαρίου 2019
* Υποβολή περίληψης μέχρι 500 λέξεων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
15 Φεβρουαρίου 2019
* Ενημέρωση αποδοχής
15 Μαρτίου 2019
* Υποβολή πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
26 Μαρτίου 2019
* Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά του Συνεδρίου
5 Απριλίου 2019
* Ανακοίνωση προγράμματος Συνεδρίου
12 - 14 Απριλίου 2019
* Διεξαγωγή Συνεδρίου
Δικτυακός τόπος: www.e-diktyo.eu <http://www.e-diktyo.eu>
Εγγραφές για το εαρινό εξάμηνο 2018-19 στο εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας του Παν/μίου Λευκωσίας
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
(κωδ.: 02/2019)
Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, ΝΠΙΔ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της υλοποίησης εθνικών και συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ 2014-2020, προβαίνει στην παρούσα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την ακόλουθη θέση:
ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΘΝΙΚΩΝ & ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ (κωδ. Θέσης: 02/2019)
Θα αξιολογηθούν μόνον οι προτάσεις υποψηφίων που θα κατατεθούν ιδιοχείρως (ή με εξουσιοδοτημένο πρόσωπο) ή θα αποσταλούν ταχυδρομικά µε συστημένη επιστολή, η οποία θα παραληφθεί και θα πρωτοκολληθεί το αργότερο μέχρι και την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019, ώρα 14:00.
Πληροφορίες στο συνημμένο αρχείο
Συνημμένα
- Πρόσκληση (pdf, 415KB)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου