Κυριακή, Φεβρουαρίου 24, 2019

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται, λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

 Η μαμά μου η Αγορά 
 Δίσκος:  Τι Γυρεύεις Μες Στην Κίνα 

Στίχοι: 

Μανώλης Ρασούλης

Μουσική: 

Πέτρος Βαγιόπουλος

                1.            Νένα Βενετσάνου                          

Η μαμά μου η αγορά όλο με συμβουλεύει
κι ο Σωκράτης μου μιλά και όλα τα δασκαλεύει
Η μαμά μου η αγορά στα φώτα της με ρίχνει
κι ο Διογένης ου γελά τον ήλιο του μου δείχνει

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται
μα αυτοί φιλιόνται , φιλιόνται κι ούτε νοιάζονται
Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Η μαμά μου η αγορά συνέχεια με χαϊδεύει
κι ο Χριστός που με κοιτά τις σκέψεις μου αλιεύει
Η μαμά μου η αγορά μου λέει που να πάω
κι η Αφροδίτη σιγανά μου λέει να σ αγαπάω

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται
μα αυτοί φιλιόνται , φιλιόνται κι ούτε νοιάζονται
Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται
 



Δεν υπάρχουν σχόλια: