Σάββατο, Απριλίου 23, 2016

Το χιούμορ δεν κόβεται αλλά η αισθητική καλλιεργείται

Τvxs, 23 Απρ. 2016

Ιφιγένεια Κοντού
Ποιος ζήτησε ποτέ από τις διαφημιστικές εταιρείες να κόψουν το χιούμορ; Από την εποχή που ο έξαλλος σύζυγος με τη μουστάκα [Βασίλης Κολοβός] έμπαινε στο σπίτι [και στο πλάνο] απειλώντας: «Θα την κρεμάσω!»... μέχρι το περίφημο: put the kot down slowly…Aπό τη χρυσή εποχή του ευλογημένου διδύμου: Κακουλίδη –Χάρυ Κλιν με τα καταπληκτικά δείγματα γραφής [θυμηθείτε: τη διαφήμιση για το Coco milk με τον Χάρυ Κλιν με μπότες - σπιρούνια και καυτό...μισό μουστάκι...] μέχρι την λατρεμένη παρωδία-musical με τη μαφιόζικη οικογένεια για το παγωτό Marengata… [μαφιόζοι-ρεζίλι,  με εμπνευσμένο σενάριο κι εξαιρετικό cast  γνωστών ηθοποιών με πρωταγωνιστή τον Τίμο Περλέγκα].
Από τον «ομορφάντρα» ως τον «αγαπούλα» [μιλώντας για σημερινά προϊόντα...] Από τον θυμωμένο παππού: «να φύγετε, να πάτε αλλού» μέχρι τον αριθμο-maniac: «τυχαίο, δε νομίζω»  και τον «αρχαίο» Ζουγανέλη: «Νενικήκαμεν! Σιγά που θα χα-χάναμεν!»,  το χιούμορ στη διαφήμιση έχει μαλακώσει την καθημερινότητά μας, [μία από τις δικές μου πιο αγαπημένες διαφημίσεις είναι εκείνη με τον ταξιτζή που έβαλε: «Βύντρα μπροστά, Γκέκα-Σαλπιγγίδη πίσω...» και το λέει σε συνάδελφό του σκασμένος στα γέλια... «Είσαι fan? Έλα!»]
Και πόσες ακόμα εξαιρετικές ιδέες [που τώρα μου διαφεύγουν] μας έκαναν να γελάσουμε πλατιά...
Όλοι το αγαπάμε το χιούμορ... Άντρες και γυναίκες [ακόμη και οι φεμινίστριες].
Οπότε, τι «δράκοι» είναι αυτοί στην ανακοίνωση της διαφημιστικής εταιρίας της γνωστής αλυσίδας [ ως απάντηση στην απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας ] ότι δήθεν κάποιος στρέφεται εναντίον του χιούμορ και ιστορίες συνωμοσίας [για αρκούδες;] όχι πάντως για τηλεθεατές...ούτε για διαφημιστές.
«Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν. Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας. Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη. Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.»
Κανείς δεν τα βάζει με τον καθρέφτη κύριοι. Το είδωλο που μας δείχνετε δεν μας αρέσει. Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μας αρέσει το μοντέλο που στέκεται μπροστά στον καθρέφτη. Αυτό χρειάζεται σουλούπωμα.
Ασφαλώς και δεν κόβεται το χιούμορ [αν το έχεις] αλλά η αισθητική σίγουρα καλλιεργείται [όταν δεν την έχεις].
«Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας. Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.»
Γιατί να προβείτε σε διόρθωση; Να πληρώνετε ξανά μοντάζ για μια εβδομάδα; Ό,τι ντόρο ήταν να κάνει η «χιουμοριστική» σας προσέγγιση τον έκανε. Ό,τι GRPs ήταν ο στόχος σας να πιάσετε, τα πιάσατε... [Κατανοεί ο κόσμος κι ας μην γνωρίζει τους όρους της Επικοινωνίας, δεν είναι «αμερικανάκια» οι τηλεθεατές...] Επιπλέον, καμιά σκυτάλη του χιούμορ δεν είχατε για να την παραδώσετε στον κόσμο. Ο κόσμος την είχε πάντοτε. Και τα σχόλια στα social media δεν είναι χιούμορ στο χιούμορ, κράξιμο είναι. [Όχι δεν ψιχαλίζει...]
«Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!»
Και στα δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...