Πέμπτη, Ιουνίου 27, 2024

Και για όσους δεν κατάλαβαν…(ΣΑΤΙΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΣΣΕΛΑΚΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ)

https://s.parapolitika.gr/images/1130x667/png/files/2023-12-02/genethlia_farli.pngΚαι για όσους δεν κατάλαβαν…

Ο «τραμπισμός» έχει πολλά ποδάρια: Τα μεγαλύτερα κανάλια της Αμερικής  κόβουν στον αέρα τον Τράμπ! Του Τάκη Ψαρίδη - Enallaktikos

Του Τάκη Ψαρίδη


(πολιτική σάτιρα)

 Προκαλέσαμε την κατάρρευση της ΝΔ. (τον πληθυντικό τον βάζω για ξεκάρφωμα γιατί με κατηγόρησαν για ουάν μαν σόου.. Εσείς όμως, όπου βλέπετε πληθυντικό θα εννοείτε μόνο εμένα)

-Καθαρίζουμε το κόμμα μας από συμφέροντα και μαγαζάκια και ραγίσαμε την παντοδυναμία Μητσοτάκη. (Εγώ ράγισα την παντοδυναμία Μητσοτάκη και ας έδιωξα άλλες 350 χιλ ψήφους απ’ τον Σύριζα. Και επειδή είστε και βλάκες να σας εξηγήσω ότι πάλι επιτίθεμαι στον Τσίπρα που επέτρεπε συμφέροντα και μαγαζάκια στο κόμμα)

-Δεν με ξέρουν καλά.. μπορώ να έχω ζωή και καριέρα πέρα από την πολιτική.. Γιαυτό όσες φορές χρειαστεί θα προσφύγω στην κρίση του λαού.. (Μην ανησυχείτε έτσι το λέω. Εγώ δεν ξεκολλάω από εδώ. Πού θα βρω άλλη τέτοια ευκαιρία και τέτοιους πιστούς όπως εσείς; Γιατί νομίζετε ότι προσφεύγω αδιαμεσολάβητα στην κρίση σας;)

-«Δεν θα σας προδώσω ποτέ» σημαίνει δεν συμβιβάζομαι με το σύστημα.. (Όταν είσαι πιο άριστος από τους αρίστους δεν συμβιβάζεσαι ποτέ με τους λιγότερο αρίστους)

-Δεν φοβάμαι για την καρέκλα μου… ας με πολεμήσουν και μέσα απ τον Σύριζα.. (Μην είστε ηλίθιοι. Το μόνο που φοβάμαι είναι η καρέκλα μου. Σας θυμίζω ότι από παιδί είχα το ψώνιο να γίνω πρωθυπουργός)

-Παρέλαβα ένα χάος.. έχουμε μεγάλα οικονομικά ανοίγματα σε προμηθευτές…Ο δικός μου ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πάρει ποτέ μαύρα..(επειδή είστε και βλάκες να σας εξηγήσω ότι και εδώ ξανακάνω επίθεση στον Τσίπρα και μάλιστα χυδαία για «μαύρα» χρήματα)

-Πάμε να πολεμήσουμε μόνοι μας: (Εγώ δεν είμαι βλάκας. Δεν κάνω συνεργασίες με άλλα κόμματα για να χάσω το αρχηγιλίκι μου)

-Εκτός αν συνασπιστούν τα συμφέροντα εναντίον μου να με ρίξουν. (Περίεργο πράγμα. Όσο καταγγέλλω τα συμφέροντα τόσο περισσότερο με προβάλλουν στα κανάλια.)

-Ετοιμαστείτε για ριζικές αλλαγές.. ( Μην το ψάχνετε. Το κόμμα θα γίνει ιδιωτικό και εγώ θα είμαι πρόεδρος και CEO)

-Θα φτιάξω σκιώδη κυβέρνηση και θα σας δείξω με ποιους θα κυβερνήσω.. Ο κόσμος έχει απογοητευτεί από τους υπουργούς της ΝΔ και δεν ξεχνά τους υπουργούς της κυβέρνησης του Σύριζα. (και επειδή είστε βλάκες , να σας εξηγήσω ότι εδώ εξομοιώνω τους υπουργούς του Μητσοτάκη με τους υπουργούς του Τσίπρα.)

-Έχω ένα όραμα για εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς.. ( Δικά μου είναι όλα τα  οράματα. Κανείς δεν το ενέκρινε και κανένα όργανο δεν τα αποφάσισε)

-Μερικές καριέρες τελειώνουν, μερικές καριέρες αρχίζουν. C’est la vie… (Η σωστή πολιτική καριέρα είναι να περάσεις από τα αστακοκάραβα στην Αμερική, να έρθεις άγνωστος στην Ελλάδα και να γίνεις μέσα σε 20 μέρες αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης)

-Κάθε μέλος μπορεί να δηλώσει το ενδιαφέρον του για αιρετή θέση.. Επίσης όσοι θέλουν να στελεχώσουν την κυβερνητική δομή την επόμενη μέρα της νίκης μας. (Εδώ σας τάζω και καρέκλες ηλίθιοι. Αυτό θα πει αμεσοδημοκρατία. Αρκεί όλοι να προσεύχονται σε εμένα.)

-Ακτιβισμός. Καταφέραμε να σπάσουμε το επικοινωνιακό εμπάργκο της προπαγάνδας Μητσοτάκη. (Έχω χαλάσει τόσα παπούτσια να τρέχω κάθε μέρα στα κανάλια και να κάνω ακτιβισμό με την Φάρλι και τον Τάιλερ)

-Καταφέραμε να ηττηθεί ο Γκρίνμπεργκ και να ακυρωθεί στην πράξη το… βραβευμένο tiktok του Πρωθυπουργού (και να θριαμβεύσει το δικό μου)

-Σας καλώ να επιλέξετε τη ριζική αλλαγή. Από μεριάς μου, έχω λάβει τα μηνύματα. Ξέρω πού και πώς πρέπει να βελτιωθώ. Και το κάνω ήδη. (βελτιώνομαι ξεφτιλίζοντας και αποτελειώνοντας την κυβερνώσα αριστερά και μαθαίνω τον ρόλο μου απ έξω και ανακατωτά ώστε να μπορώ να είμαι αρχηγός οποιουδήποτε κόμματος)

-Επιτέλους κάτι πάει να αλλάξει.. (Μα ήδη άλλαξα πολλά. Απομένει να αλλάξω τον κόσμο, να μετακινήσω τον άξονα της γης και να περπατήσω πάνω στο νερό… Θυμηθείτε το θαύμα στην κολυμπήθρα μου. Εγώ είμαι ο Εκλεκτός! Και για όσους δεν κατάλαβαν, προκαλώ μια νέα διάσπαση ώστε μετά να έχω τη δικαιολογία ότι φταίνε οι διασπάσεις! Σας αγαπώ και να προσεύχεστε σε εμένα! Άσχετοι!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: Υπαίθρια συναυλία των Andrea Motis & της Camerata Papageno στη Χιλή - Φεβρουάριος 2024

Απολαύστε τη θαυμάσια συναυλία που πραγματοποιήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 2024, στο Panguipulli της  Χιλής. Panguipulli  Ο Andrea Motis έπαιξε...