Τρίτη, Φεβρουαρίου 28, 2023

Σπίτι μου , πρώην σπιτάκι μου!

ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ

 

 Άγιος Παντελεήμονας / Μπήκαν από το παράθυρο και της είπαν : «Έχεις 5 λεπτά να φύγεις»  -Συγκλονίζει η ανάπηρη γυναίκα για την απάνθρωπη απόπειρα έξωσής της                       ____________________                          

 

 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ33ANCKmnQA64t_wNeJVK3I3e0zzSi1imG-w&usqp=CAU

ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ                                                                                                                                                                                                            

Το σπίτι σου ανήκει  εφεξής  σε άλλους !«Έχεις 5 λεπτά να φύγεις»

Το πού θα πας  δικό σου θέμα, βιάσου και  μη μας τα ζαλίζεις

Σήκω αμέσως , ξεκουμπίσου , μην κάνεις  σκέψη για  μεταβολή

Η Εταιρεία δεν λυγίζει με τις  κλάψες, έχει σοβαρή αποστολή

Να  αβγατίσει θέλει, άψε-σβήσε, τον λιγοστό  που έδωσε παρά

Και δε γουστάρει ν΄ ασχολείται με τα πάθη του κάθε φουκαρά.

Γι αυτό μη καταριέσαι  εμένα που σε πετάω σαν το σκυλί στο δρόμο

Αυτή είναι η δουλειά μου: Να σκορπώ όπου μου πουν τον τρόμο.


Gerontakos  εποίησεν...

***********************************

Άγιος Παντελεήμονας / «Έχεις 5 λεπτά να φύγεις» -Συγκλονίζει η ανάπηρη γυναίκα για την απάνθρωπη απόπειρα έξωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι σχέση έχει η ΑΕΚ με το Φαρ Ουέστ ;

Λούφαξαν στην σιωπή Του Τάκη Ψαρίδη anoixtoparathyro.gr Την στιγμή που η βία έχει εξαπλωθεί ακόμα και στα δημοτικά σχολεία, κάποιοι σ...