Κυριακή, Δεκεμβρίου 04, 2022

Σωκράτης Μάλαμας - Στεριά | ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ/Καψούρικο παλαιάς δοκιμασμένης επεξεργασίας

Πριν απ’ τα μάτια σου εγώ
ήξερα απλά να ναυαγώ
σ’ ωκεανούς απάτες
σε ρηχά ταξίδια

Και πριν από το γέλιο σου
πριν να με βρει το βέλος σου
η απουσία σου ήταν
η μόνη μου αλήθεια
 
Μικρή μου αγάπη
που εσύ μέσα μου απλώνεις
ήρθες εκεί που οι άλλοι άνοιξαν πληγή
άσε με τώρα να σε δω να μεγαλώνεις
έλα να μάθουμε το αφάνταστο μαζί

Γίνε στεριά μου να πατώ γίνε αέρας
να σ’ ανασαίνω όταν όλα είναι καπνός
Καμιά πατρίδα δεν υπήρξε και κανένας
Ο άνθρωπός μου να ΄ναι δίχως να ΄ναι εχθρός

Πριν απ’ τα μάτια σου εγώ
ήμουν απλά ένα κενό
κι είχα αγκαλιά τα λάθη
να ακουμπάω σε κάτι

Και πριν να βρω τα ίχνη σου
και τη γλυκιά ομίχλη σου
οφθαλμαπάτες μόνο
στίγματα στο χάρτη

Μικρή μου αγάπη
που εσύ μέσα μου απλώνεις
ήρθες εκεί που οι άλλοι άνοιξαν πληγή
άσε με τώρα να σε δω να μεγαλώνεις
έλα να μάθουμε το αφάνταστο μαζί

Γίνε στεριά μου να πατώ γίνε αέρας
να σ’ ανασαίνω όταν είναι όλα είναι καπνός
Καμιά πατρίδα δεν υπήρξε και κανένας
Ο άνθρωπός μου να ΄ναι δίχως να ΄ναι εχθρός

 _________________

Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης 

Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη 

______________

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: