Οι datajournalists.co.uk αποκαλύπτουν τα 6+1 κόλπα με τις τιμές στα σούπερ μάρκετ
- Τιμολόγηση με υψηλή τιμή και μετά εικονικές εκπτώσεις
- Άλλη τιμή στα ράφια άλλη στο ταμείο
- Το κόλπο με τις μεζούρες
- Πώς τα 10 μέτρα γίνονται 8 και τα 100 φύλλα 80
- Τέσσερα λίτρα στην ετικέτα, τρία στη συσκευασία
- Οι κρυφές αυξήσεις με τη μείωση βάρους
- Και οι ανεκπαίδευτοι ελεγκτικοί μηχανισμοί
Πού μας οδήγησε η έρευνα:
- «Διορθωτικό τιμών», πως στα φρέσκα προϊόντα τα καρτελάκια αλλάζουν ακόμη και τρεις φορές την ημέρα!
- Το παιχνίδι με τις προσφορές που έχει έναν νικητή, τα σούπερ μάρκετ
- Η άτυπη συμφωνία των τριών μεγάλων αλυσίδων
- Το σούπερ μάρκετ καθορίζει τη διαμόρφωση των τιμών από το χωράφι έως το ράφι
- Άλμα τιμών τον Σεπτέμβριο. Σπάνε κάθε ρεκόρ οι τζίροι ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Το 2021 έφτασε συνολικά στα 10,1 δισ. ευρώ, πόσο ίσο με το 1/20ο του ΑΕΠ. Συνεχίστηκε το ράλι και εντός του 2022. 31% η αύξηση των πωλήσεων από το 2016
- Νέες ανατιμήσεις πάνω από 10% με τη νέα χρονιά
- Ποια είδη είχαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις το 2022
- Σοβαρές καταγγελίες κατά της κυβέρνησης από τον πρόεδρο κρεοπωλών στους Data Journalists,για χτυπήματα κάτω από την μέση και για “παιδιά και αποπαίδια”
Διαβάστε όλη την έρευνα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου