Παρασκευή, Μαΐου 10, 2019

ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ : ΛΑΣΠΗ ΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΤΟΝΙΕΡΑ , ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΜΥΣΤΡΙ

Ζανέτ Τσίπρα: Δεν θα επιτρέψω να διασύρουν τη μνήμη του πατέρα μας

Την έντονη αντίδραση της αδερφής του πρωθυπουργού Ζανέτ Τσίπρα προκάλεσε η τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Βουλή: «...άλλοι έκαναν δουλίτσες με την χούντα», απαντώντας σε αυστηρό τόνο στις κατηγορίες ότι ο Παύλος Τσίπρας συνεργάστηκε με τη χούντα.
«Έχω προβληματιστεί πάρα πολύ. Δεν ήθελα να πέσω στο επίπεδο των δημοσιογράφων που έγραψαν αυτά για τον πατέρα μου. Βλέπω όμως ότι θα πρέπει να υπερασπιστώ το όνομα του πατέρα μου, της ζωής του» ανέφερε (ΕΡΤ) εισαγωγικά η Ζ. Τσίπρα.
Η αδελφή του πρωθυπουργού αναρωτήθηκε: «Τι θα έκαναν όλοι αυτοί αν μιλούσαν για τον πατέρα τους με αυτόν τον τρόπο;» σπεύδοντας να τονίσει πως «πρόκειται για συκοφαντίες και αθλιότητες».
Η κ. Τσίπρα συνέχισε λέγοντας: «Ο αδερφός μου είναι πρωθυπουργός και έχει περιορισμούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να διασύρεται ο πατέρας μου. Τέτοιος κατήφορος από πολιτικούς με διακριτούς ρόλους, δεν έχει ξαναγίνει. Εγώ είμαι η κόρη του. Ήταν ένας σωστός άνθρωπος, δημοκράτης, αριστερός αγωνιστής, αγωνιστής της ζωής».
Και καταλήγοντας τόνισε: «Δεν θα επιτρέψω να τον πιάνουν στο στόμα τους και να διασύρουν τη μνήμη του, για τις δικές τους πολιτικές σκοπιμότητες. Ως εδώ. Θα με κάλυπτε μία δημόσια συγγνώμη».
Ο Γιώργος Τσίπρας, διευθυντής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού και ξάδερφος του Αλέξη Τσίπρα, από την ίδια συχνότητα, σχολίασε πως «είναι εξαιρετικά θλιβερό αυτό που συνέβη. Πρέπει να υπάρξει μία αποκατάσταση. Αυτοί που συμβουλεύουν τον κ. Μητσοτάκη, είτε δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα, είτε δεν έχουν ηθικούς φραγμούς».
Χθες, ο πρωθυπουργός, με μια μακροσκελή ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, απάντησε στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ,που άφησε χθες αιχμές κατά της οικογένειάς του για την περίοδο της χούντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σας αρέσουν τα Βαβυλωνιακά φαγητά;

  Συνταγή για κοκκινιστό αρνί 4.000 ετών κατ’ ευθείαν από τους Βαβυλώνιους 5–6 λεπτ...