Κυριακή, Μαΐου 19, 2019

Αποτέλεσμα εικόνας για mother father son eating at the expensive restaurantΓκάφα σε όνειρο


Ήμασταν λέει καθισμένοι κι οι τρεις όπως παλιά, σ’ ένα καλό εστιατόριο Κυριακής. Μεσημέρι κι η μητέρα μου είχε τη σημερινή της ηλικία που δεν γνωρίζω ακριβώς, πάντως άνω των εβδομήντα, εγώ δε μια αδιάφορη, ας πούμε πάλι τη σημερινή. Όμως ο πατέρας ήταν κάπως πιο νέος από κείνην, ενώ μου είναι γνωστό το αντίθετο. Το εστιατόριο με πολλή κίνηση αλλά χωρίς φασαρία και μπροστά μας ήδη σερβιρισμένα τρία πιάτα που όμως δεν είχαμε παραγγείλει.
Πήρα εγώ το συκώτι, ο μπαμπάς το φιλέτο κι έμεινε για τη μαμά μια μερίδα αρνάκι.
— Το αρνάκι βλάπτει, πάρ’ το εσύ καλύτερα που είσαι πεθαμένος, είπα στον πατέρα μου.
Με κοίταξε όπως κοιτάζουν οι νεκροί και ξυπνάς.

Σχετική εικόνα\
Άκυρο θαύμα Γιάννης Βαρβέρης (1955-2011), Άκυρο θαύμα, Ύψιλον, Αθήνα 1996

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ροσάνα Ροσάντα: «μια συνεπής μαρξίστρια που, δυσπιστώντας με τον μαρξισμό, διάβαζε και μελετούσε τον Μαρξ!»

  Ροσάνα Ροσάντα, το κορίτσι του περασμένου αιώνα · Ιωσήφ Σινιγάλιας 2 Μαΐου, 2024   Με την ευκαιρία 100 χρόνω...