gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Δευτέρα, Ιουλίου 18, 2016

Η τουρκική εκδοχή του εμπρησμού του Ράιχσταγκ;


turkey-coup-failure


Δύο ώρες μετά την απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εμφανίστηκε μέσω FaceTime στο τουρκικό CNN. Το πρόσωπό του φαινόταν στις τηλεοπτικές οθόνες, έτσι όπως κρατούσε η δημοσιογράφος το τηλέφωνο στο χέρι της. Με αυτόν τον τρόπο έδωσε το μήνυμά του και κάλεσε τον κόσμο να βγει στις πλατείες και στο αεροδρόμιο για να υπερασπιστεί το έθνος. Λίγο μετά, ακούγονταν κλήσεις για προσευχή από αρκετούς μιναρέδες, παρότι δεν ήταν ώρα προσευχής. Έμαθα, αργότερα, ότι ορισμένοι ιμάμηδες προέτρεπαν τον κόσμο να βγει στον δρόμο και να αναλάβει δράση.

Της  Ayşe Kadıoğlu

Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της κριτικής σκέψης
Ο ήχος από τις προσκλήσεις για προσευχή ενωνόταν με τον θόρυβο στρατιωτικών ελικοπτέρων που πετούσαν στον ουρανό της Ιστανμπούλ. Ο συνδυασμός τους με έκανε να σκεφτώ πως, ναι, αυτή είναι η κηδεία της ελευθερίας του λόγου, της κριτικής σκέψης και των υπολειμμάτων των προοδευτικών δημοκρατικών διαδικασιών στην Τουρκία. Συνειδητοποίησα με τρόμο και αγωνία ότι είτε πραγματοποιούνταν το πραξικόπημα είτε όχι, ένα πράγμα είναι βέβαιο: δεν θα υπάρχει πλέον χώρος στην Τουρκία για ανθρώπους που να μπορούν να ακούσουν, να διαβάσουν, να μιλήσουν και να σκεφτούν κριτικά. Μέσα στον αχό των προσευχών και των ελικοπτέρων, η Τουρκία γινόταν ο τόπος για τους «πραγματικούς πιστούς» και μόνο.
Δεν είναι κάτι που συνέβη ξαφνικά. Με την καταστολή των μέσων ενημέρωσης, την περιστολή των ακαδημαϊκών ελευθεριών, τις αυθαίρετες συλλήψεις και την αυξανόμενη βία στις νοτιοανατολικές επαρχίες, οι πολίτες της Τουρκίας βλέπουν τα τελευταία χρόνια βασικές ελευθερίες τους να συρρικνώνονται. Η απόπειρα πραξικοπήματος της 15ης Ιουλίου ήταν η τελευταία πράξη.
Η εικόνα της κατεστραμμένης Βουλής
Η καταστροφή που προκλήθηκε στο κτίριο της τουρκικής Βουλής στην Άγκυρα ήταν τεράστια. Οι κυριότερες αίθουσες και οι διάδρομοι έχουν γίνει συντρίμμια. Η εικόνα θυμίζει την πυρπόληση του Ράιχσταγκ στη Γερμανία, στις 27 Φεβρουαρίου του 1933 ­– ένα μήνα αφότου ο Αδόλφος Χίτλερ έγινε Καγκελάριος. Οι ομοιότητες δεν περιορίζονται στην εμφανή καταστροφή των κτιρίων της Βουλής στις δύο χώρες. Η πυρπόληση του Ράιχσταγκ ενταφίασε κάθε προοπτική για τις βασικές ελευθερίες και την κριτική σκέψη στη Γερμανία.
Το βράδυ του εμπρησμού, ο Καγκελάριος Χίτλερ βρισκόταν σε μια γιορτή, στο σπίτι του Γιόζεφ Γκέμπελς. Για τον εμπρησμό κατηγορήθηκε ένας ολλανδός κομμουνιστής, ο Μαρίνους βαν ντερ Λούμπε, o οποίος είχε ιστορικό κατηγοριών για εμπρησμό. Η πραγματικότητα πίσω από την πυρπόληση του Ράιχσταγκ δεν διαλευκάνθηκε ούτε στις Δίκες της Νυρεμβέργης. Παρ’ όλα αυτά υπήρξαν αρκετές ενδείξεις για υποκίνηση του εμπρησμού από τους Ναζί. Το σημαντικότερο, όμως, δεν είναι τόσο ποιος έβαλε τη φωτιά, όσο ποιες ήταν οι συνέπειες αυτού του γεγονότος.
Την επόμενη μέρα, το «Διάταγμα του Προέδρου του Ράιχ για την Προστασία του Λαού και του Κράτους» (Verordnung des Reichspräsidenten zum Schutz von Volk und Staat) ανέστελλε τη δικαϊκή τάξη. Το διάταγμα περιλάμβανε την αναστολή επτά άρθρων του Συντάγματος που διασφάλιζαν ατομικές και κοινωνικές ελευθερίες. Επιπλέον, εκχωρούσε στην κυβέρνηση τον πλήρη έλεγχο των ομόσπονδων κρατιδίων της χώρας και προέβλεπε τη θανατική ποινή για σημαντικό αριθμό εγκλημάτων.  Πράγματι, ο Χέρμαν Γκέρινγκ ήθελε να κρεμάσει τον κατηγορούμενο στο σημείο του εμπρησμού, ακριβώς μετά τη σύλληψη.
Σήμερα σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Μπιναλί Γιλντιρίμ, ένας δημοσιογράφος τον ρώτησε αν επεξεργάζονται την ιδέα επαναφοράς της θανατικής ποινής, μετά την απόπειρα πραξικοπήματος. Ο πρωθυπουργός απάντησε ότι θα εξετάσουν όλα τα ενδεχόμενα για επιπλέον προληπτικά μέτρα. Επιπλέον, έμοιαζε να επαινεί τα βίαια επεισόδια που εκδηλώθηκαν στους δρόμους προς αποτροπή του πραξικοπήματος.
Το Διάταγμα μετά τον εμπρησμό του Ράιχσταγκ επέβαλλε έκτακτα μέτρα που οδήγησαν σε μια κατάσταση εξαίρεσης. Ανέστελλε ατομικές ελευθερίες που προβλέπονταν στο Σύνταγμα της Βαϊμάρης, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων της ατομικής ελευθερίας, της ελευθερίας της έκφρασης, της ελευθερίας του Τύπου, της συνάθροισης και της ιδιωτικότητας των συνομιλιών.
Μετά το Διάταγμα, ακολούθησε, στις 23 Μαρτίου, η Εξουσιοδοτική Πράξη του 1933 (Εnabling Act) που εξουσιοδοτούσε το υπουργικό συμβούλιο να θεσπίζει νόμους χωρίς την έγκριση της Βουλής. Με άλλα λόγια, εξασφάλιζε την εδραίωση του ναζιστικού καθεστώτος (Βλ. Ayşe Kadıoğlu  “Necessity and State of Exception: Turkish State’s Permanent War with its Kurdish Citizens” in Riva Kastoryano (ed), Turkey Between Nationalism and Globalization, Routledge, 2013).
Στην Τουρκία, υπάρχουν ήδη σημάδια αναστολής της δικαϊκής τάξης, καθώς δεκάδες μέλη του Συμβουλίου του Κράτους και του Ακυρωτικού Δικαστηρίου συνελήφθησαν, μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες από την απόπειρα πραξικοπήματος.
Δεν μπόρεσα να μην ανακαλέσω τις μέρες  που στη σχετική βιβλιογραφία η λέξη «εδραίωση» παρέπεμπε στην εδραίωση της δημοκρατίας και σε ζητήματα που αφορούσαν τον εκδημοκρατισμό της Τουρκίας. Μετά τη 15η Ιουλίου, συζητάμε πλέον για την εδραίωση ενός νέου τύπου απολυταρχισμού στη χώρα. Ορισμένοι τον αποκαλούν ανταγωνιστικό απολυταρχισμό (Βλ. Berk Esen and Sebnem Gumuscu, “Rising Competitive Authoritarianism in Turkey,” Third World Quarterly, 19 February 2016).
Φασισμός: ο συντηρητισμός που έγινε δημοφιλής και πληβειακός
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είμαστε μάρτυρες της εδραίωσης ενός νέου τύπου απολυταρχικού καθεστώτος με λαϊκιστικά χαρακτηριστικά. Αυτόματα μου έρχεται στον νου μια φράση του Μπάρινγκτον Μουρ «ο φασισμός δεν μπορεί να νοηθεί χωρίς τη δημοκρατία ή χωρίς αυτό που με στόμφο, καμιά φορά, αποκαλείται “η είσοδος των μαζών στη σκηνή της ιστορίας”. Ο φασισμός ήταν μια απόπειρα να γίνουν δημοφιλείς και πληβειακοί η αντίδραση και ο συντηρητισμός, και μέσα από αυτή τη διαδικασία ο συντηρητισμός έχασε, βέβαια, κάθε ουσιαστική σχέση του με την ελευθερία» (1).
(1) Βλ. Barrington Moore, Social Origins of Dictatorship and Democracy, Beacon Press, Boston, 1966 [1993], σ. 447 (Σε ελληνική μετάφραση Μπάρινγκτον Μουρ, Οι κοινωνικές ρίζες της δικτατορίας και της δημοκρατίας, μτφ. Φ.Ρ. Σοφιανός, Α. Γαβριηλίδου, Αθήνα: Κάλβος, 1961).
Ολόκληρο το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Open Democracy, στις 16 Ιουλίου 2016.

Για τη συγγραφέα
Η Ayşe Kadıoğlu είναι Καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης, στο Πανεπιστήμιο Sabancı, της Ιστανμπούλ. Τα πεδία του ενδιαφέροντός της είναι η ιδιότητα του πολίτη, οι σύγχρονες πολιτικές ιδεολογίες, ο εθνικισμός, η κοσμικότητα, καθώς και ο φιλελευθερισμός στην Τουρκία.  Istanbul.  Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Hrant Dink Foundation. Είναι συγγραφέας ή/και επιμελήτρια των Cumhuriyet İradesi-Demokrasi Muhakemesi: Türkiye’de Demokratik Açılım Arayışları, (Istanbul: Metis, 1999); Zaman Lekesi, Istanbul, (Istanbul Bilgi University Press, 2006;  author and editor) Vatandaşlığın Dönüşümü: Üyelikten Haklara, (Istanbul: Metis, 2008; co-editor with Fuat Keyman) Symbiotic Antagonisms: Competing Nationalisms in Turkey, (Salt Lake City: University of Utah Press, 2011; co-editor with Kerem Öktem and Mehmet Karlı), and Another Empire? A Decade of Turkey’s Foreign Policy Under the Justice and Development Party (Istanbul: Istanbul Bilgi University Press, 2012).
στις Ιουλίου 18, 2016
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Cold Sweat / "Ένα Ήσυχο Κάθαρμα"(1970 film)

"Cold Sweat" / "Ένα Ήσυχο Κάθαρμα" (1970): Ο πρωταγωνιστής, Joe Moran (ή Martin), είναι ένας Αμερικανός που ζει στη Νότι...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (2569)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ▼  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ▼  Ιουλίου (145)
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ
      • ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ Ψ...
      • Πρίμο Λέβι: Όπου να’ ναι θα ακούσουμε πάλι το «ε...
      • ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΕΧΘΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟ...
      • Ήλιε μου φώτισε τη γη και όλο τον πλανήτη και στεί...
      • Κλασικά βιβλία στη μεγάλη οθόνη
      • " Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ" : Ο ΠΙΟ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ...
      • ΟΙ ΠΑΡΤΟΥΖΕΣ ΤΩΝ ΜΚΟ
      • ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ; Είναι εύκολο ν...
      • Σαλεμένοι "διανοούμενοι" και γεροντοέφηβοι
      • ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ!
      • Γ. Μάζης: Γιατί το Ισλαμικό Κράτος θα συντριβεί ...
      • Τα όρια του "επαναστατικού" αυνανισμού
      • Η ανίκανη Δεξιά και η επιδέξια σε δεξιές πολιτικέ...
      • Θέλω να πάρω τα βουνά και τους κρημνώδεις βράχους
      • Χωρίς τίτλο
      • Καίτη Ντάλη: η παραγνωρισμένη ρεμπέτισσα
      • ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΛΥΣΟΔΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ...
      • ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒ...
      • Το ερωτικό θαλάμι
      • Ο ΧΕΡ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ
      • Μύθοι και αλήθειες για την τροπολογία περί συνοδ...
      • ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΕΙΦΤΕΣ
      • Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΦΙΣΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
      • Γεύση Ισπανίας
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΦΤΩΧΟΤΕΡΗ
      • Ο πεζός, ένας μικρός επαναστ...
      • ΤΑ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΑ "ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
      • ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
      • ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
      • Το αναιδές «εξαμηνίτικο κρατούμενο»… του Νί...
      • " Σε ατιμίες να εξοντώσουμε τον Τσίπρα, εγώ δεν συ...
      • To «δεξί χέρι» του Αντώνη Σαμαρά και η "μαύρη" του...
      • ΚΥΝΗΓΟΙ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ: ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ......
      • Ο εγκιβωτισμός της Ιστορίας στην Ποίηση
      • Βενεζουέλα: πού η αλήθεια και πού το ψέμα
      • ΤΟ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
      • Άνθρωπος: το σούπερ αρπακτικό
      • ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΕ ΤΕΧΝΗ
      • Αλλαγές στη συμπεριφορά & Αλτσχάιμερ
      • ΜΙΑ "ΓΕΝΝΑΙΑ" ΤΑΙΝΙΑ
      • Η λογοτεχνία, ένα εργαλείο σκέψης και στοχασμού ...
      • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΚΡΗΣ ΦΟΡΜΑΣ
      • ΣΗΜΕΡΟΝ Η ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΠΑΝΟΥ, ΚΑΛΟ...
      •   Οι πέντε λόγοι για τους οποίους ο μεγιστάνας ...
      • ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!
      • Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΥΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΖΥΓΟ
      • Τότε Τανκς, τώρα Banks!
      • ΕΝΑ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΟΥΑΡ
      • The time has come to make things right
      • ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ Τ...
      • «Take All My Loves: 9 Shakespeare Sonnets»
      • Δέκα βιβλία που αξίζει να διαβάσετε το καλοκαίρι...
      • ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ...
      • ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
      • ΜΟΥΣΑΚΑΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
      • ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑ
      • Ο συναρπαστικός κινηματογράφος των απαρχών του Β΄ ...
      • Κράτος, έθνος, σύμπαν, ο θεός και ο λαός, Εγώ!
      • Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ: ΘΕΟΔΟΣΗΣ Τ...
      • Τα ωραιότερα μουσεία τέχνης του κόσμου
      • ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ : Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΠΟΥ Γ...
      • ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ ΑΓΩΝΑ
      • 22 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
      • ΠΟΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ;
      • ΣΚΟΥΡΙΕΣ: Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΜΑΣ;
      • ΠΩΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ...
      • 5 Ελιές την ημέρα το γιατρό τον κάνουν πέρα;
      • Του μοιραίου δασκάλου μου Θωμάς Κοροβίν...
      • Χωρίς τίτλο
      • Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
      • Ελλάδα, έχεις ταλέντα!
      • Προσωπικότητες του νεότερου ελληνισμού: Θεοδόσης Τ...
      • ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΗΘΗ/ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
      • Ο ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
      • ΟΤΑΝ ΤΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΖΩΗΣ ...
      • Η μικρή φόρμα για την παράνοια των ημερών
      • H ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ
      • Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓ...
      • Είναι ο Ιμπεριαλισμός, ηλίθιε! του Νίκου Μπ...
      • Μεγάλες μορφές , σπουδαίες ταινίες...
      • Ελλάδα, έχεις ταλέντα!
      • Το Άγιο Όρος στο... Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού
      • ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: AΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ή ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
      • Ελλάδα, έχεις ταλέντα
      • Ποίημα του έρωτα και της θάλασσας
      • Λος Άντζελες: η πόλη που γέννησε το νουάρ και τον ...
      • Η ΒΕΛΕΣΙΩΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΙΧΟΡΔΟΥΣ ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΔΕΣ
      • ΣΤΑ ΝΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
      • Η ΣΒΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΤΙΝ
      • OΠΩΣ ΚΥΛΑ Η ΝΥΧΤΑ...
      • ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΡΚΑΡΗΣ, Ο ΑΝΑΤΟΜΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΘΟΓ...
      • ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ
      • ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ή ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
      • ΑΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣ...
      • Για τον Δημήτρη Μαρωνίτη, φωτεινό πνευματικό άν...
      • Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΡΥΘΜΩΝ
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (2569)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ▼  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ▼  Ιουλίου (145)
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ
      • ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ Ψ...
      • Πρίμο Λέβι: Όπου να’ ναι θα ακούσουμε πάλι το «ε...
      • ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΕΧΘΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟ...
      • Ήλιε μου φώτισε τη γη και όλο τον πλανήτη και στεί...
      • Κλασικά βιβλία στη μεγάλη οθόνη
      • " Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ" : Ο ΠΙΟ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ...
      • ΟΙ ΠΑΡΤΟΥΖΕΣ ΤΩΝ ΜΚΟ
      • ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ; Είναι εύκολο ν...
      • Σαλεμένοι "διανοούμενοι" και γεροντοέφηβοι
      • ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ!
      • Γ. Μάζης: Γιατί το Ισλαμικό Κράτος θα συντριβεί ...
      • Τα όρια του "επαναστατικού" αυνανισμού
      • Η ανίκανη Δεξιά και η επιδέξια σε δεξιές πολιτικέ...
      • Θέλω να πάρω τα βουνά και τους κρημνώδεις βράχους
      • Χωρίς τίτλο
      • Καίτη Ντάλη: η παραγνωρισμένη ρεμπέτισσα
      • ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΛΥΣΟΔΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ...
      • ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒ...
      • Το ερωτικό θαλάμι
      • Ο ΧΕΡ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ
      • Μύθοι και αλήθειες για την τροπολογία περί συνοδ...
      • ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΕΙΦΤΕΣ
      • Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΦΙΣΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
      • Γεύση Ισπανίας
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΦΤΩΧΟΤΕΡΗ
      • Ο πεζός, ένας μικρός επαναστ...
      • ΤΑ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΑ "ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
      • ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
      • ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
      • Το αναιδές «εξαμηνίτικο κρατούμενο»… του Νί...
      • " Σε ατιμίες να εξοντώσουμε τον Τσίπρα, εγώ δεν συ...
      • To «δεξί χέρι» του Αντώνη Σαμαρά και η "μαύρη" του...
      • ΚΥΝΗΓΟΙ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ: ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ......
      • Ο εγκιβωτισμός της Ιστορίας στην Ποίηση
      • Βενεζουέλα: πού η αλήθεια και πού το ψέμα
      • ΤΟ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
      • Άνθρωπος: το σούπερ αρπακτικό
      • ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΕ ΤΕΧΝΗ
      • Αλλαγές στη συμπεριφορά & Αλτσχάιμερ
      • ΜΙΑ "ΓΕΝΝΑΙΑ" ΤΑΙΝΙΑ
      • Η λογοτεχνία, ένα εργαλείο σκέψης και στοχασμού ...
      • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΚΡΗΣ ΦΟΡΜΑΣ
      • ΣΗΜΕΡΟΝ Η ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΠΑΝΟΥ, ΚΑΛΟ...
      •   Οι πέντε λόγοι για τους οποίους ο μεγιστάνας ...
      • ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!
      • Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΥΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΖΥΓΟ
      • Τότε Τανκς, τώρα Banks!
      • ΕΝΑ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΟΥΑΡ
      • The time has come to make things right
      • ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ Τ...
      • «Take All My Loves: 9 Shakespeare Sonnets»
      • Δέκα βιβλία που αξίζει να διαβάσετε το καλοκαίρι...
      • ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ...
      • ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
      • ΜΟΥΣΑΚΑΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
      • ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑ
      • Ο συναρπαστικός κινηματογράφος των απαρχών του Β΄ ...
      • Κράτος, έθνος, σύμπαν, ο θεός και ο λαός, Εγώ!
      • Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ: ΘΕΟΔΟΣΗΣ Τ...
      • Τα ωραιότερα μουσεία τέχνης του κόσμου
      • ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ : Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΠΟΥ Γ...
      • ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ ΑΓΩΝΑ
      • 22 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
      • ΠΟΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ;
      • ΣΚΟΥΡΙΕΣ: Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΜΑΣ;
      • ΠΩΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ...
      • 5 Ελιές την ημέρα το γιατρό τον κάνουν πέρα;
      • Του μοιραίου δασκάλου μου Θωμάς Κοροβίν...
      • Χωρίς τίτλο
      • Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
      • Ελλάδα, έχεις ταλέντα!
      • Προσωπικότητες του νεότερου ελληνισμού: Θεοδόσης Τ...
      • ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΗΘΗ/ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
      • Ο ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
      • ΟΤΑΝ ΤΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΖΩΗΣ ...
      • Η μικρή φόρμα για την παράνοια των ημερών
      • H ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ
      • Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓ...
      • Είναι ο Ιμπεριαλισμός, ηλίθιε! του Νίκου Μπ...
      • Μεγάλες μορφές , σπουδαίες ταινίες...
      • Ελλάδα, έχεις ταλέντα!
      • Το Άγιο Όρος στο... Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού
      • ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: AΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ή ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
      • Ελλάδα, έχεις ταλέντα
      • Ποίημα του έρωτα και της θάλασσας
      • Λος Άντζελες: η πόλη που γέννησε το νουάρ και τον ...
      • Η ΒΕΛΕΣΙΩΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΙΧΟΡΔΟΥΣ ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΔΕΣ
      • ΣΤΑ ΝΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
      • Η ΣΒΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΤΙΝ
      • OΠΩΣ ΚΥΛΑ Η ΝΥΧΤΑ...
      • ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΡΚΑΡΗΣ, Ο ΑΝΑΤΟΜΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΘΟΓ...
      • ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ
      • ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ή ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
      • ΑΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣ...
      • Για τον Δημήτρη Μαρωνίτη, φωτεινό πνευματικό άν...
      • Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΡΥΘΜΩΝ
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.