Τετάρτη, Ιουλίου 20, 2016

ΟΜΟΡΦΟΙ ΣΤΙΧΟΙ-ΤΡΥΦΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 ΕΒΡΕΧΕ ΧΘΕΣ

Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς,
Μουσική: Δημήτρης Μαραμής,
Ερμηνεία: Θοδωρής Βουτσικάκης,
Βιβλίο-cd: ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ,
Εκδόσεις: Η τέχνη στο παλιό Λιοτρίβι,
Φωτογραφίες: Νικηφόρος Βιδάλης,
Φωτογραφίες εξώφυλλου: Charlie Makkos

Έβρεχε χθες όπως προχθές
κι άλλαζα θέση κι εποχές
να μη βραχείς, μικρό μου,
όταν σε είδα ξαφνικά
με τα μαλλάκια σου λυτά
και κόκκινα μεταξωτά
Να μπαίνεις στ' όνειρό μου.


Και ξύπνησα λόγω βροχής
από την έγνοια μη βραχείς,
μα δίχως να προσέξω,
από του ύπνου τα βαθιά
και των ματιών σου τ' ανοιχτά
βρέθηκα πάλι στα ρηχά
κι απ' τ' όνειρό μου έξω.

Θα 'βρεχε δάκρυα προχθές
όπως και σήμερα και χθες
που έφτασα στο τέρμα.
Που έφτασα στο τέρμα....
Τα χρόνια μου κάνουν νερά
κι είσαι η μόνη μου ξηρά
κάνε τα χέρια μου φτερά
και την αλήθεια ψέμα.

Ούτε σταγόνα πουθενά
ούτε χαλάζι στα βουνά
κι εγώ στο παραθύρι
είδα ψηλά στον ουρανό
ξαγρυπνισμένο αυγερινό
κι ένα σου γέλιο μακρινό
ράγισε σαν ποτήρι.

Θα 'βρεχε δάκρυα προχθές
όπως και σήμερα και χθες
που έφτασα στο τέρμα.
Τα χρόνια μου κάνουν νερά
κι είσαι η μόνη μου ξηρά
κάνε τα χέρια μου φτερά
και την αλήθεια ψέμα.

ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ

Μουσική: Δημήτρης Μαραμής
Στίχοι: Σωτήρης Τριβιζάς

Πιάνο / πλήκτρα: Απόστολος Ξυριτάκης
Κοντραμπάσο / βιολοντσέλο: Sören Hansen
Τύμπανα: Μπάμπης Ανταλουδάκης
Βιολί: Leonardo Sopi



Τίποτα γύρω δεν σαλεύει,
τίποτα εδώ δεν ανασαίνει.
Ψηλά στα δώματα του πύργου
κοιμάτ' η ωραία κοιμωμένη.

Βλέπει στα όνειρά της
πουλιά και χρώματα
φεγγάρια και του κήπου
όλα τ' αρώματα.

Ο κόσμος γύρω της σωπαίνει
σαν να τον σκέπασε η στάχτη.
Μόνο στο δάχτυλό της τρέμει
μια στάλα αίμα από τ' αδράχτι.

Όμως αυτή κοιμάται
για χρόνια εκατό.
Αχ, να μπορούσα λίγο
στον ύπνο της να μπώ.

Να δω στα όνειρά της
πουλιά και χρώματα
φεγγάρια και του κήπου
όλα τ' αρώματα.

Θα 'ρθω μια μέρα να σου δώσω
στα χείλη σου ένα φιλί
όλος ο κόσμος να ξυπνήσει
να γεννηθεί απ' την αρχή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...