Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2008

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Philip Roth
(1933)
___________________

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: " Τι διαβάζετε αυτή την εποχή;"

ΦΙΛΙΠ ΡΟΘ* : " Διάβάζω πάλι τους κλασικούς.
Τους είχα διαβάσει όταν ήμουν πολύ νέος και πολλά
απ' αυτά τα έχω ξεχάσει. Επιπλέον είναι διαφορετική
η εμπειρία του να διαβάζεις κάτι νέος και να το ξαναδιαβάζεις
ωριμότερος. Διάβασα Τολστόι, Καμί και το καλοκαίρι Κόνραντ
και Τουργκένιεφ. Είμαι σε καλό δρόμο. Θα ήθελα να προλάβω
να τους διαβάσω όλους πριν πάρω την άδειά μου..."

Απόσπασμα συνέντευξης του μεγαλύτερου
εν ζωή αμερικανού συγγραφέα στο περιοδικό "Ταχυδρόμος"
Ακούστε τη συνέντευξη του Ροθ στη διεύθυνση www.tanea.gr

ΦΙΛΙΠ ΡΟΘ*: Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 14 βιβλία του από τις εκδόσεις"Πόλις".
Τα πιο εμπορικά του βιβλία είναι : "Το ανθρώπινο στίγμα" και " Καθένας".
Σημαντικό , κατά την ταπεινή μας γνώμη, είναι και το βιβλίο "Η νόσος του Πορτσνόι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...