Παρασκευή, Νοεμβρίου 14, 2008

Βοθροπέδι (2)

Η δικηγόρος Σωτηροπούλου ανέφερε
στην εξεταστική Επιτροπή της Βουλής ότι σε επίσκεψή της σε εκκλησία της λίμνης Βισθωνίδας ο μοναχός Νήφων της είπε πως «ο καλός μας ο νομάρχης, ο κος Ψωμιάδης, μας υποσχέθηκε ότι θα μας τα δώσει όλα».
Η κ. Σωτηροπούλου ανέφερε επίσης ότι ο κος Ψωμιάδης, ο οποίος είχε διαμαρτυρηθεί με επιστολή του τον Δεκέμβριο του 2005 προς τα υπουργεία Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και στο γραφείο του πρωθυπουργού (η επιστολή κομίστηκε από την δικηγόρο) , είπε ενώπιον φίλης της μάρτυρος «όπου έχω πάει, έχω σπάσει τα μούτρα μου» και πως «η απόφαση ήλθε από πάρα πολύ ψηλά». «Ποιος είμαι εγώ που θα πω όχι στον Καραμανλή;» φέρεται από την μάρτυρα να έχει πει επί λέξει ο κος Ψωμιάδης.
Η κα Σωτηροπούλου ανέφερε επίσης πως δέχθηκε απειλές εναντίον της, από πρόσωπα που δήλωναν πως τηλεφωνούν για λογαριασμό του επιχειρηματία Θ. Πάπιστα, μεγαλομετόχου της εταιρείας ΑΝΘΕΜΙΑΣ Α.Ε. Απειλές κατήγγειλε η μάρτυς πως δέχθηκε, ακόμα και από τον μοναχό Αρσένιο, ο οποίος, αν και συμφοιτητής του συντρόφου της, την προειδοποίησε πως «θα σας βρουν φυτεμένους κι εσάς και τα παιδιά σας, εάν δεν σταματήσετε με αυτήν την υπόθεση». Για να τεκμηριώσει δε, την καταγγελία της, ζήτησε και την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου της Μονής.

Η ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΧΑΖΟΥ ΑΡΚΟΥΔΟΥ


Αν ήμουν ο Ηρακλής Πουαρό θα έκανα τα εξής
απλούστατα πραματάκια:

1. Θα επιβεβαίωνα την αλήθεια των καταγγελλομένων
καλώντας ως μάρτυρα την κυρία που ήταν παρούσα στη
συνομιλία Σωτηροπούλου-Ψωμιάδη.
2. Θα εξέταζα λεπτομερώς τις αρμοδιότητες που έχει
εκ του Νόμου ο Νομάρχης σε περιπτώσεις ανταλλαγής
ακινήτων μεταξύ Δημοσίου και κάποιου ιδιώτη.
3. Θα ρωτούσα τον κύριο ο Ψωμιάδης σε ποια υπουργική
απόφαση στηρίχτηκε , για να βάλει την υπογραφή του.
Εάν μου έλεγε ότι υπέγραψε στηριζόμενος στην απόφαση Μπασιάκου,
θα του ζητούσα να μου απαντήσει γιατί την υπέγραψε
,
αφού ήταν εξόφθαλμα παράνομη
.
4. Θα ζητούσα την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου της
κυρίας Σωτηροπούλου και του συζύγου της και θα έκανα
εξονυχιστικότατο έλεγχο όλων των συνομιλιών τους
για το κρίσιμο διάστημα μέσα στο οποίο δέχθηκαν
απειλές από τους ανθρώπους του Πάπιστα και από
τον μοναχό Αρσένιο.
Έτσι θα εντόπιζα ευκολότατα τα τηλέφωνα
εκείνων που τους τηλεφώνησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: