Πέμπτη, Νοεμβρίου 20, 2008

Η (ΒΟΘΡΟΠΕΔΙΑΚΗ ) ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου, εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ

"Ο κύριος Πάπιστας με επισκέφθηκε στο γραφείο μου
και μου δήλωσε ότι έχει στοιχεία για την υπόθεση Βατοπεδίου
και οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο αφορά έναν εκβιασμό
που του γίνεται.

Αρνούμαι κατηγορηματικά ότι είδα το DVD.
Ειλικρινώς σας λέω ότι, όταν με επισκέφθηκε
και μου εξήγησε την ιστορία αυτή, ούτε τα ονόματα
που μου ανέφερε ούτε η όλη υπόθεση όπως μου
την περιέγραψε είχαν για μένα κάποια άμεση

σχέση με αυτά που άκουγα και έβλεπα
εκείνες τις ημέρες."

ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ΜΑΣ
Εάν ο άνθρωπος λέει την αλήθεια,
τότε είναι ένας γνησιότατος...
μπούφος.
Εάν όμως δεν τη λέει (πράγμα πιθανότατον),
τότε οι διαβεβαιώσεις του είναι...
μουσαντένιες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

DIDO - WHITE FLAG (Lyrics)

Ντάιντο