Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2008

ΣΩΣΟΝ , ΚΥΡΙΕ, ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ!



ΣΩΣΟΝ , ΚΥΡΙΕ, ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ!*
1
" Τα νησιά έχουν πολλές Παναγιές. Όπως η Φολέγανδρος έχει την Παναγιά την Εκατονταπυλιανή."
Ελεονώρα Μελέτη, στο Star.
"Εγώ είμαι αρχαιολάτρης. Θα κάνω προσκήνυμα στην Ακρόπολη της Κωνσταντινούπολης!"
*******************************
2
" Δεν είναι είδηση ότι ξεχνάμε τους δονητές μας σε ταξί.
Εργαζόμενοι άνθρωποι είμαστε. Τους ξεχνάμε απ' 'δω και από 'κει.
"
Ρίκα Βαγιάννη, στην ΕΤ1.
" Η κυρία έχει μεγάλο πρόβλημα.
Το Αλτσχάϊμέρ της είναι πολύ προχωρημένο.

Δε γίνεται δυστυχώς τίποτα ..."
**************************
3
"Έχω ένα παιδί στην ηλικία σας, ένα μικρότερο κι ένα μεγαλύτερο. Και αυτά είναι τα πιο σημαντικά που έχω κάνει σ' αυτήν την εκπομπή."
Γιώργος Παπαδάκης, στον ΑΝΤ1.

"Ώστε αυτά κάνατε , όταν έπεφταν οι διαφημίσεις;
Ντροπή σας , κύριε!"

*************************

4
"Όταν ήμουν μικρός, έβαλα δύο γάτες στο μαγαζί του πατέρα μου και έδιωξα τα ποντίκια. Κι ο πατέρας μου μού είπε: Παιδί μου, εσύ πρέπει να διοικήσεις την Ελλάδα."
Γιώργος Καρατζαφέρης, στο Star.
" Γειά σου, Πλεύρη!"
" Γεια σου, Βελόπουλε!"
" Είσαι έτοιμος να κυνηγήσεις τα ποντίκια
που ροκανίζουν το βιος μας,
όταν ο Αρχηγός θα διοικήσει την Ελλάδα;"
" Απολύτως έτοιμος! Ιδιαίτερα όσα
είναι μεταναστευτικά ποντίκια..."

********************************
5
" Αυτά που είπε η Γκολεμά είναι αυτά που σκεφτόμαστε όλοι, αλλά δεν τα έχουμε στο μυαλό μας."
Δημήτρης Δανιάς, στο ALTER.

" Όταν τα βάλω κι εγώ στο μυαλό μου,
τότε θα...τα σκεφτώ
και θα ανακράξω : Σκέφτομαι μπαλακίες , άρα υπάρχω!"

*************************

6
"Εγώ υποτάγομαι στον άνδρα μου και ο άνδρας μου
υποτάγεται σε μένα."
Μάντα Παπαδάκου, στο Star.

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ

free myspace graphics :: myspace images :: myspace pictures free myspace layouts
Πώς μία γκόμενα υποτάγει τα κρεατοσφαιρίδια
του άντρα της
στα τροφαντά μεμέ της,
πλάθοντας τα γνωστά "βυζοχάμπουργκερ"...

* Το υλικό των απίθανων δηλώσεων είναι αντλημένο
από το περιοδικό των Νέων Ntv (29/11/2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια: