Είναι ένας από τους μεγαλύτερους γλύπτες όλων των εποχών. Τέλειος κάτοχος των εκφραστικών του μέσων, απέδωσε με αστείρευτη έμπνευση και απαράμιλλο ρεαλισμό ατομικές ή μνημειώδεις συνθέσεις που έμειναν αθάνατες.
Παρακάτω βλέπουμε ένα από τα πιο σημαντικά έργα του,
που έχει τον τίτλο H πύλη της κόλασης.
Η μνημειακή αυτή εξώθυρα είναι ανολοκλήρωτη. Ο Ροντέν ξεκίνησε να τη δουλεύει το 1880 με τη συμβατική υποχρέωση να την ολοκλήρωνε μέσα σε οχτώ χρόνια. Όμως , όταν τον βρήκε ο θάνατος , μετά από τριάντα εφτά χρόνια , το εικονιζόμενο αριστούργημα ήταν ακόμα , κατά την τελειομανή κρίση του, ημιτελές. Άλλη μία περίπτωση ενός δημιουργού που "νικήθηκε" από το έργο του, χωρίς όμως να αδικηθεί η Τέχνη, όπως έγινε με τον Antoni Gaudí και την επιβλητική Sagrada Familia του.
Παρακάτω βλέπουμε ένα από τα πιο σημαντικά έργα του,
που έχει τον τίτλο H πύλη της κόλασης.
Η μνημειακή αυτή εξώθυρα είναι ανολοκλήρωτη. Ο Ροντέν ξεκίνησε να τη δουλεύει το 1880 με τη συμβατική υποχρέωση να την ολοκλήρωνε μέσα σε οχτώ χρόνια. Όμως , όταν τον βρήκε ο θάνατος , μετά από τριάντα εφτά χρόνια , το εικονιζόμενο αριστούργημα ήταν ακόμα , κατά την τελειομανή κρίση του, ημιτελές. Άλλη μία περίπτωση ενός δημιουργού που "νικήθηκε" από το έργο του, χωρίς όμως να αδικηθεί η Τέχνη, όπως έγινε με τον Antoni Gaudí και την επιβλητική Sagrada Familia του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου