3
Ζαγάρια και τσακάλια και κοκόροι,
σηκωτοί κάθε τόσο στο ποδάρι,
μόρτηδες, λούστροι, αργοί, λιμοκοντόροι.
Στον αφέντη χαρά που σας λανσάρει!
Και ποια είναι τα σωστά , ποια τα μεγάλα
που την ορμή τούς δίνουν και τη χάρη;
Προδότες οι Τρικούπηδες. Κρεμάλα!
Κ' οι Ψυχάρηδες; Γιούχα! Πλερωμένοι.
Να η Ελλάδα! Αρσακιώτισσα δασκάλα,
με λογιότατους παραγιομισμένη.
Κι ο Ρωμιός; Αφερίμ! Μυαλό; Κουκούτσι.
Από τον καφενέ στην Πόλη μπαίνει,
του ναργιλέ κρατώντας το μαρκούτσι.
Ζαγάρια και τσακάλια και κοκόροι,
σηκωτοί κάθε τόσο στο ποδάρι,
μόρτηδες, λούστροι, αργοί, λιμοκοντόροι.
Στον αφέντη χαρά που σας λανσάρει!
Και ποια είναι τα σωστά , ποια τα μεγάλα
που την ορμή τούς δίνουν και τη χάρη;
Προδότες οι Τρικούπηδες. Κρεμάλα!
Κ' οι Ψυχάρηδες; Γιούχα! Πλερωμένοι.
Να η Ελλάδα! Αρσακιώτισσα δασκάλα,
με λογιότατους παραγιομισμένη.
Κι ο Ρωμιός; Αφερίμ! Μυαλό; Κουκούτσι.
Από τον καφενέ στην Πόλη μπαίνει,
του ναργιλέ κρατώντας το μαρκούτσι.
Σατιρικά γυμνάσματα , Δεύτερη σειρά , 3.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΕΡΟΝΤΑΚΟΥ
Ο εικονιζόμενος άνωθεν εμποροσυγγραφεύς
ουδεμίαν σχέσιν έχει με το περιεχόμενον (εν τη συμβολική
προεκτάσει του) του ποιήματος.
Εξάλλου τι σχέση μπορεί να έχει η εποχή του Παλαμά
με τη σημερινή;
Ο εικονιζόμενος άνωθεν εμποροσυγγραφεύς
ουδεμίαν σχέσιν έχει με το περιεχόμενον (εν τη συμβολική
προεκτάσει του) του ποιήματος.
Εξάλλου τι σχέση μπορεί να έχει η εποχή του Παλαμά
με τη σημερινή;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου