gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Πέμπτη, Οκτωβρίου 02, 2025

Ο έρωτας του ποιητή Μενάνδρου και της εταίρας Γλυκέρας : «Τι είναι, πράγματι, η Αθήνα δίχως τον Μένανδρο; Και τι είναι ο Μένανδρος δίχως τη Γλυκέρα; »

 

ΑΛΚΙΦΡΟΝΟΣ* ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ

[ Αλκίφρων : Αθηναίος επιστολογράφοςπου έζησε ανάμεσα
στον 3ο και 2ο αιώνα π.Χ.
Συνέγραψε μία σειρά από πλασματικές επιστολές,
οι οποίες θεωρούνται υποδείγματα "αττικού ύφους".
"Συντάκτες" των επιστολών υποτίθεται ότι είναι αγρότες,
ψαράδες, παρασιτικοί τύποι και εταίρες του αθηναϊκού 4ου αιώνα π.Χ.
Οι 124 σωζόμενες επιστολές του χωρίστηκαν από τους
γραμματολόγους σε τέσσερα βιβλία και αποτελούν
την ανάγλυφη εικόνα του ιδιωτικού βίου της εποχής
εκείνης, οι πιο πολλοί δε από τους τύπους του παρουσιάζουν
μιαν εξαιρετική ομοιότητα με τους ανθρώπους της εποχής μας.

Αλκίφρων Βικιπαίδεια

.

Σπάνια παράσταση σε μωσαϊκό που βρέθηκε σε σπίτι της αρχαίας Αντιόχειας ( η σημερινή τουρκική πόλη Antakya). Η παράσταση δείχνει τον ποιητή Μένανδρο με τη Γλυκέρα. Στην άκρη αριστερά εικονίζεται προσωποποιημένη η κωμωδία , που κρατά τα σύμβολα του θεάτρου. Μπροστά της φαίνεται μία θεατρική μάσκα, που ακουμπά πάνω σ' ένα κιβώτιο με τα έργα προφανώς του μεγάλου ποιητή.

 ΕΤΑΙΡΙΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ 
 
 [4.19.1] Γλυκέρα Μενάνδρῳ 
 
ἃς διεπέμψω μοι τοῦ βασιλέως ἐπιστολὰς εὐθὺς ἀνέγνων. μὰ τὴν Καλλιγένειαν ἐν ἧς νῦν εἰμι κατευχαῖς ἔχαιρον, Μένανδρε, ἐκπαθὴς ὑπὸ ἡδονῆς γινομένη, καὶ τὰς παρούσας οὐκ ἐλάνθανον. ἦν δὲ ἥ τε μήτηρ μου καὶ ἡ ἑτέρα ἀδελφὴ Εὐφρόνιον καὶ τῶν φίλων ἣν οἶσθα· καὶ ‹γὰρ› παρὰ σοὶ ἐδείπνησε πολλάκις, καὶ ἐπῄνεις αὐτῆς τὸν ἐπιχώριον ἀττικισμόν, ἀλλ᾽ ὡς φοβούμενος αὐτὴν ἐπαινεῖν, ὅθεν καὶ μειδιάσασα θερμότερόν σε κατεφίλησα. [4.19.2] οὐ μέμνησαι, Μένανδρε; θεασάμεναι δέ με παρὰ τὸ εἰωθὸς καὶ τῷ προσώπῳ καὶ τοῖς ὀφθαλμοῖς χαίρουσαν «ὦ Γλυκέριον» ἤροντο, «τί σοι τηλικοῦτον γέγονεν ἀγαθόν, ὅτι καὶ ψυχῇ καὶ σώματι καὶ πᾶσιν ἀλλοιοτέρα νῦν ἡμῖν πέφηνας; καὶ τὸ σῶμα γεγάνωσαι καὶ διαλάμπεις ἐπιχάριτόν τι καὶ εὐκταῖον». κἀγώ «Μένανδρον» ἔφην «τὸν ἐμὸν {ὃν} ὁ Αἰγύπτου βασιλεὺς Πτολεμαῖος ἐπὶ τῷ ἡμίσει τῆς βασιλείας τρόπον τινὰ μεταπέμπεται» μείζονι τῇ φωνῇ φθεγξαμένη καὶ σφοδροτέρᾳ, ὅπως πᾶσαι ἀκούσωσιν αἱ παροῦσαι. καὶ ταῦτα ἔλεγον ἐγὼ διατινάσσουσα καὶ σοβοῦσα ταῖς χερσὶν ἐμαυτῆς τὰς ἐπιστολὰς σὺν τῇ βασιλικῇ σφραγῖδι. [4.19.3] «χαίρεις οὖν ἀπολειπομένη»; ἔφ{ρ}ασαν. τὸ δὲ οὐκ ἦν, Μένανδρε. ἀλλὰ τοῦτο μὲν οὐδενὶ τρόπῳ μὰ τὰς θεάς, οὐδ᾽ εἰ βοῦς μοι τὸ ‹δὴ› λεγόμενον φθέγξαιτο, πεισθείην ἂν ὅτι βουλήσεταί μέ ποτε ἢ δυνήσεται Μένανδρος ἀπολιπὼν ἐν Ἀθήναις Γλυκέραν τὴν ἑαυτοῦ μόνος ἐν Αἰγύπτῳ βασιλεύειν μετὰ πάντων τῶν ἀγαθῶν. [4.19.4] ἀλλὰ καὶ τοῦτό γε εἰδὼς ἐκ τῶν ἐπιστολῶν ὧν ἀνέγνων ‹δῆλος› ἦν ὁ βασιλεύς, τἀμὰ πεπυσμένος ὡς ἔοικε περὶ σέ, καὶ ἠρέμα δι᾽ ὑπονοιῶν Αἰγυπτίοις θέλων ἀστεϊσμοῖς σε διατωθάζειν. χαίρω διὰ τοῦτο, ὅτι πεπλεύκασι καὶ εἰς Αἴγυπτον πρὸς αὐτὸν οἱ ἡμέτεροι ἔρωτες· καὶ πείθεται πάντως ἐξ ὧν ἤκουσεν ἀδύνατα σπουδάζειν ἐπιθυμῶν Ἀθήνας πρὸς αὐτὸν διαβῆναι. [4.19.5] τί γὰρ Ἀθῆναι χωρὶς Μενάνδρου; τί δὲ Μένανδρος χωρὶς Γλυκέρας; ἥτις αὐτῷ καὶ τὰ προσωπεῖα διασκευάζω καὶ τὰς ἐσθῆτας ἐνδύω, κἀν τοῖς παρασκηνίοις ἕστηκα τοὺς δακτύλους ἐμαυτῆς πιέζουσα καὶ τρέμουσα, ἕως ἂν κροταλίσῃ τὸ θέατρον· τότε νὴ τὴν Ἄρτεμιν ἀναψύχω καὶ περιβάλλουσά σε τὴν ἱερὰν {τῶν δραμάτων} ἐκείνην κεφαλὴν ἐναγκαλίζομαι. [4.19.6] ἀλλ᾽ ὅ γε ταῖς φίλαις τότε χαίρειν ἔφην, τοῦτ᾽ ἦν Μένανδρε, ὅτι οὐκ ἄρα Γλυκέρα μόνον ἀλλὰ καὶ βασιλεῖς ὑπερθαλάσσ‹ι›οι ἐρῶσί σου, καὶ διαπόντιοι φῆμαι τὰς σὰς ἀρετὰς κατηγγέλκασι. καὶ Αἴγυπτος καὶ Νεῖλος καὶ Πρωτέως ἀκρωτήρια καὶ αἱ Φάριαι σκοπιαὶ πάντα μετέωρα νῦν ἐστι, βουλόμενα ἰδεῖν Μένανδρον καὶ ἀκοῦσαι φιλαργύρων καὶ ἐρώντων καὶ δεισιδαιμόνων και ἀπίστων {καὶ πατέρων καὶ υἱῶν ‹καὶ γραῶν› καὶ θεραπόντων} καὶ παντὸς ‹τοῦ› {ἐν} σκηνοβατουμένου· ὧν ἀκούσονται μέν, οὐκ ὄψονται δὲ Μένανδρον, εἰ μὴ ἐν ἄστει παρὰ Γλυκέρᾳ γένοιντο καὶ τὴν ἐμὴν εὐδαιμονίαν ἴδοιεν, τὸν πάντῃ διὰ τὸ κλέος αὐτοῦ Μένανδρον καὶ νύκτωρ καὶ μεθ᾽ ἡμέραν ἐμοὶ προσκείμενον.

H Γλυκέρα  στον Μένανδρο

Το γράμμα του βασιλιά* που μου ᾽στειλες το διάβασα , Μένανδρε, αμέσως. Μα τη θεά μας Καλλιγένεια**, που στο ναό της τώρα βρίσκομαι, ευφράνθηκε  η ψυχή μου , στην κυριολεξία, από την ηδονή, ξέχωρα απ΄ όσες περιποιήσεις έχω εδώ από τη μάνα μου και την  αδερφή μου την Ευφρονίτσα (Ευφρόνιον) . Μαζί μου είναι και  η φίλη μου η γνωστή σε σένα  -αυτή που έχει φάει πολλές  φορές στο σπίτι σου και που της επαινούσες   την εξαιρετική αττική προφορά, σαν να φοβόσουν να επαινέσεις την ίδια-τότε που χαμογέλασα και σου ᾽δωσα ένα εξαιρετικά θερμό φιλί -  το θυμάσαι αυτό, Μένανδρε; 
Βλέποντας  το πρόσωπό μου και τα μάτια μου να δείχνουν ασυνήθιστη χαρά, με ρώτησαν: «Γλυκερίτσα , τι είναι αυτό το μεγάλο και ωραίο που σου συμβαίνει , για να  δείχνεις  τόσο διαφορετική  στην ψυχή, στη θωριά , σε όλα σου; Ακτινοβολεί το σώμα σου μια λάμψη εξαιρετική ,  λες και έχει εισακουστεί κάποια  ευχή σου».
 «Ο Πτολεμαίος,τους είπα,  ο βασιλιάς της Αιγύπτου, προσκαλεί τον Μένανδρό μου  και του δίνει , κατά κάποιον τρόπο, το μισό του βασίλειο» ***-όλα αυτά, βέβαια, τα είπα με  έμφαση και ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής μου, ώστε να τ᾽ ακούσουν όλες οι γυναίκες που βρίσκονταν  εκεί,  κουνώντας τα χέρια μου και δείχνοντας  το γράμμα με τη βασιλική σφραγίδα. 
 «Και συ χαίρεσαι που ο καλός σου  σ΄ αφήνει εδώ πέρα;», με ρώτησαν. Αυτό, φυσικά, δεν είναι δυνατόν , Μένανδρε, να είναι αλήθεια. Εγώ, μα τις θεές, και βόδι, που λέει η παροιμία, να μου το ᾽λεγε, δεν θα μπορούσα να πιστέψω πως ο Μένανδρός μου θα ήθελε ή θα μπορούσε ποτέ ν᾽ αφήσει στην Αθήνα τη Γλυκέρα του και να πάει να βασιλεύσει , μόνος του, στην Αίγυπτο με όλα της  τα αγαθά.
  Αντίθετα, από τις επιστολές που διάβασα είναι  φανερό πως ο βασιλιάς είναι καλά πληροφορημένος για το δεσμό μας και θέλει θαρρετά  να σε εντυπωσιάσει με υπαινιγμούς, χρησιμοποιώντας (ως προς το ύφος)  αιγυπτιακούς...αττικισμούς. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένη που η ιστορία για την ερωτική μας σχέση έχει ταξιδέψει  ώς στην Αίγυπτο. 
Πάντως ο  βασιλιάς θα ᾽χει πειστεί , απ΄όσα άκουσε  πάνω σ΄αυτό το θέμα, πως κυνηγάει το αδύνατο όταν θέλει να ταξιδέψει η Αθήνα σ᾽ αυτόν. Τι είναι, πράγματι, η Αθήνα δίχως τον Μένανδρο; Και τι είναι ο Μένανδρος δίχως τη Γλυκέρα; Εγώ του ετοιμάζω τις θεατρικές μάσκες, εγώ του φτιάχνω τα κοστούμια των ηθοποιών  και στέκομαι  στα παρασκήνια, σφίγγοντας  τα δάχτυλά μου και τρέμοντας από την αγωνία, έως ότου το κοινό να ξεσπάσει σε χειροκροτήματα· τότε μόνο  παίρνω βαθιά ανάσα, μα την Άρτεμη, και αγκαλιάζω το ιερό σου κεφάλι, που είναι η πηγή των περίφημων θεατρικών έργων.  
Αυτό όμως, Μένανδρε, που είπα τότε στις φίλες μου είναι ότι είμαι  ευτυχισμένη,αφού  δεν είναι μόνο η Γλυκέρα , αλλά και οι υπερπόντιοι βασιλιάδες που σε αγαπούν, κι ότι η φήμη σου, περνώντας τις θάλασσες, έκανε παντού γνωστά τα χαρίσματά σου.
 Η Αίγυπτος, ο Νείλος, το ακρωτήριο του Πρωτέα**** και οι σκοπιές  στο νησί Φάρος,***** οι πάντες ανυπομονούν  να δουν τον Μένανδρο και να ακούσουν τους "φιλάργυρους", τους "ερωτευμένους", τους "δεισιδαίμονες", τους "άπιστους", τους "πατεράδες", τους "γιους", τους "δούλους"******και γενικά όλα τα πρόσωπα που εκείνος ανεβάζει ως χαρακτήρες στη σκηνή. 
Όλους αυτούς θα τους ακούσουν, τον Μένανδρο όμως δεν θα τον δουν, εκτός κι αν έρθουν στην Αθήνα, στο σπίτι της Γλυκέρας, και δουν την ευτυχία μου -τον διάσημο για τη δόξα του Μένανδρο να  βρίσκεται νύχτα και μέρα στην αγκαλιά μου.

[ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Gerontakos]



ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ



 
1.Γλυκέρα: Θαυμαστή για την ομορφιά της Αθηναία εταίρα.
Θυελλώδης ήταν η σχέση της με τον τυχοδιώκτη ταμία των περσικών θησαυρών του Μεγάλου Αλεξάνδρου Άρπαλο. Ο Άρπαλος έκλεψε για χάρη της 5.000 τάλαντα και έφυγε μαζί της στην Ταρσό της Συρίας , όπου της έκανε χρυσό άγαλμα και
διέταξε τους κατοίκους της Ταρσού να την προσκυνούν ως βασίλισσα.
Αργότερα η Γλυκέρα επέστρεψε στην Αθήνα και συνδέθηκε παθιασμένα με τον ποιητή Μένανδρο.

Love, Sex & Gender Hierarchies in Ancient Greece | by Alexina Paiement |  Medium=>Γλυκέρα, ο μεγάλος έρωτας του Μένανδρου ,που έμενε στονΠειραιά






Menander: playwright with twist - NZ Herald
2.* Μένανδρος (342/341-292/291 π.Χ.): ο σπουδαιότερος ποιητής της "νέας αττικής κωμωδίας"Έγραψε πάνω από εκατό κωμωδίες,αλλά  νίκησε μόνο οκτώ φορές στους Αθηναϊκούς θεατρικούς αγώνες.

*Δείτε: Μένανδρος - Βικιπαίδεια

«ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ Ο ΚΗΦΙΣΙΕΥΣ: Ένας κωμωδιογράφος για όλες τις εποχές»

******Αναφέρεται σε  χαρακτήρες προσώπων  των κωμωδιών του Μενάνδρου.



ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

* Αναφέρεται στην επιστολή του Αιγύπτιου βασιλιά,  την οποία υποτίθεται ότι έστειλε ο Μένανδρος μαζί με την δική του στην Γλυκέρα.. Δείτε: Πτολεμαίοι.

** Καλλιγένεια. Προσωνυμία της θεάς Δήμητρας ως προστάτιδας της τεκνοποιίας και της καρποφορίας της Γης· η λέξη σημαίνει αυτήν που έχει ωραία παιδιά. Αργότερα η επίκληση απέκτησε αυθυπαρξία, υποδηλώνοντας κάποια θεά σχετική με τη Δήμητρα, που μνημονευόταν ως κόρη της από τον Δία ή ιέρεια ή ακόλουθος της θεάς ή ακόμα ως τροφός της Περσεφόνης. Άλλοι την αναφέρουν ως ακόλουθο της Γης, ενώ ο Πολύδωρος την ταυτίζει με την ίδια τη Γη. Προς τιμήν της είχε αφιερωθεί η τρίτη και τελευταία μέρα των Θεσμοφορίων –γνωστή και με την ονομασία Κ.– που γιορταζόταν στην Αθήνα στις 13 του μήνα Πυανεψιώνα, δηλαδή μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου. Υπάρχουν μαρτυρίες ότι ένα πολύ ωραίο άγαλμα της θεάς μαζί με τους Διόσκουρους βρισκόταν στις Άκρες της Σικελίας.(Εγκυκλ. Δομή).

*** Ο Μένανδρος είχε  πάρει  ανάλογη τιμητική πρόσκληση  και από την Μακεδονία, αλλά δεν ανταποκρίθηκε θετικά σε καμία.

**** Εννοεί  το όνομα του ακρωτηρίου στο  νησί  Φάρος  μπροστά  στην Αλεξάνδρεια , που από την εποχή του Ομήρου θεωρούνταν τόπος κατοικίας του θαλάσσιου δαίμονα  Πρωτέα.

*****Φάρος της Αλεξάνδρειας, ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κοσμουΟ Φάρος της Αλεξάνδρειας | Πολιτισμός

******Αναφέρεται σε  χαρακτήρες προσώπων  των κωμωδιών του Μενάνδρου.

στις Οκτωβρίου 02, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

«Παλιό Χώμα»:συγκινητική παρουσίαση του βιβλίου στη Θεσσαλονίκη

  «Παλιό Χώμα»: μνήμη, απώλεια και ελπίδα σε μια συγκινητική παρουσίαση του βιβλίου στη Θεσσαλονίκη Μ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2634)
    • ►  Δεκεμβρίου (125)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ▼  Οκτωβρίου (219)
      • Ο ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!ΟΣΟΙ ΠΙΣΤ...
      • ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ:...
      • I Love Trouble (1948): νουάρ σε στιλ Ρέιμοντ Τσάντλερ
      • ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
      • Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΡΧΗΣ-έν...
      • Έχει δουλάκι της τον Έρωτα , η μαργιόλα!
      • Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος σχολιάζει με το δικό του α...
      • Το κοκοράκι : άσμα ζαμπέτειον και διαχρονικόν
      • Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠ...
      • Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης : Το ποίημα...
      • ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ - ΜΗ ΜΕ ΛΗΣΜΟΝΕΙ : ένα πρωτότυπο α...
      • Μπασέμ Χαντάκτζι: άντεξε είκοσι χρόνια στις Ισραη...
      • Δημήτρης Γκάζης (δημοσιογράφος) : Η οικονομική διε...
      • Βίβλος και Βία/Ισραήλ και Βία στην Παλαιστίνη εμπν...
      • Ωδή στην κρασοκανάτα
      • The Second Woman (1950)
      • Ο «αρκουδιάρης» εξηγεί γιατί δεν πήγε στην κηδεία ...
      • Οι γελοίες σκηνοθεσίες (μετά το θέατρο) στη λυρική...
      • Ο εμφύλιος στην Αμερική δεν τέλειωσε ποτέ
      • Ρουσφέτια στη Υγεία σε νομοσχέδιο με ...112 άρθρα:...
      • Έτοιμες οι ισραηλινές μηχανές προπαγάνδας για τη δ...
      • The Genius of Beethoven – Autumnal Adagios
      • Έγκλημα στη Διεθνή Έκθεση: Ένα αστυνομικό διήγημα ...
      • Ποιες ασθένειες έπληξαν τους στρατιώτες του Ναπολέ...
      • TOP 15 SWISS PAINTERS LIVING TODAY
      • Στην Ιρλανδία ψήφισαν αριστερή πρόεδρο : από την...
      • Το Βέλγιο είναι πλέον ένα ναρκοκράτος!
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: μια επανάσταση ασύλληπτου μεγέθους
      • Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • TOP 16 AMERICAN PAINTERS LIVING TODAY
      • «Όλοι ρουφάμε θάνατον»: Ο ποιητής Άνθος Πωγωνίτης ...
      • Ο πόνος της αγάπης / Love Affair (1939): μια γοητε...
      • Δημήτρης Παπίκας: "Περλιμπλίν & Μπελίσα" | Σερενάτ...
      • Η απούσα Αριστερά στην κηδεία του Νιόνιου και η υπ...
      • Ο Τσίπρας στη μετά το ΣΥΡΙΖΑ εποχή : εικασίες
      • Up the River (Ανεβαίνοντας το ποτάμι 1930) του Joh...
      • Μια ιστορία για "Οβριούς" στη Λακωνία από το συνα...
      • Είκοσι κριτικοί επιλέγουν τις Δέκα (10) καλύτερες ...
      • ΟΙ ριζικές αλλαγές στον τομέα των επαγγελμάτων δημ...
      • Ο Καβάφης και το μάθημα ζωής σε (κάθε) αμόρφωτο ...
      • TOP 20 FRENCH PAINTERS LIVING TODAY/ΟΙ 20 ΚΟΡΥΦΑΙΟ...
      • Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια .Σκοπός ...
      • Amazone: Baroque arias | Lea Desandre & Ensemble J...
      • Το τάνκερ-απόβλητο του Βαγγέλη Μαρινάκη
      • Ημερίδα στη μνήμη της Άντειας Φραντζή, με τίτλο: Τ...
      • Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ: Για τους λάτρεις της Σκανδιναβ...
      • ΓΡΙΠΗ, COVID-19 Ή ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ; SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝ...
      • Οι αλλαγές στο Κληρονομικό Δίκαιο που ενδιαφέρουν ...
      • Μακάμπι Τελ Αβίβ, η ομάδα των φανατικών ρατσιστών
      • Το χαμένο Σαββατοκύριακο /The Lost Weekend (1945):...
      • Προ των ελληνικών εκδοτικών πυλών το τελευταίο βιβ...
      • Οι νέες ταινίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη -Ο Θόδωρο...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ελλάς : δύο αιώνες κλεψιάς (διαχρονικό)
      • Tartini Violin Sonata in G minor ''Devil's Trill S...
      • Προς ελληνο-πατριδο-κάπηλο και όλους τους ομοίους...
      • «Ποιος νοιάζεται για το σύνθημα; Στην Παλαιστίνη δ...
      • Ο ποντικός κι ο καπιταλισμός , μια συνηθισμένη ιστ...
      • Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ : Τ...
      • The Green Promise/H πράσινη υπόσχεση (1948)
      • «Ο περιούσιος λαός» και οι ανήκουστες κτηνωδίες το...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ω τι ωραίο πλιάτσικο !
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
      • Πώς παρήγαγαν τα έξοχα έργα τους οι αρχαίοι χρυσο...
      • Γιατί στη Βρετανία (και σε άλλες χώρες) οδηγούν α...
      • Thomas Quasthoff "Schubertiade" (Feldkirch, 1998)...
      • Ο ΡΟΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΕ ΜΑΡΕΝ
      • Ερωτικές φουρτούνες
      • Το παγκόσμιο μέλλον προβλέπει άφθονη «βία τύπου Γά...
      • Εμείς...Του '60 οι εκδρομείς... λιγοστεύουμε...
      • He Walked By Night /Ο δολοφόνος της νύχτας (1948)
      • Peter Gabriel - Don't Give Up (ft. Kate Bush)
      • ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ: Συλλάβετε τον Νετανιάχου – Η δικαιο...
      • O άνθρωπος που ήξερε πολλά (1934) : η πρώτη εκδοχή
      • Τελικά, Fake News ήταν οι "τρελές" απαγορεύσεις τ...
      • TOP 20 ASIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Μικρό αφιέρωμα στη μεγάλη ελληνίστρια Ζακλίν ντε Ρ...
      • ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ : Ζακ Πρεβέρ, ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ
      • Σαν τα σκυλάκια κάνουν οι άνθρωποι, ενώ η ντροπή ,...
      • Η ΣΥΝΟΨΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΖΩΗΣ ...
      • Αμίρα Χας( Ισραηλινή δημοσιογράφος και ακτιβίστρια...
      • Γιώργος Φυσάκης: ο δυσλεκτικός μαθηματικός που με ...
      • The cat and the canary/Η γάτα και το καναρίνι (1939)
      • Ένα σπιτάκι ονειρεύομαι να χτίσω, πάνω σε όμορφο...
      • Ζητείται ήσυχη πολιτική συνείδηση για αδιατάρακτο ...
      • Δημήτρης Χριστόπουλος: «Δεν χαρίζω τη λέξη «Δικαι...
      • Αποδίδει η πολιτική των δασμών που επιβάλλει ο Τρα...
      • Γιατί οι επιστήμονες φοβούνται να ανοίξουν τον τάφ...
      • "Η απαξία της αριστεράς" , ένα αποκαλυπτικό βιβλίο
      • Ξεφτίλα μέχρι θανάτου αρκεί να είναι γεμάτη η μπάκα
      • ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες εξαφανίζου...
      • Il Giardino Armonico ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , διότι ήρθε στ...
      • TOP 15 ITALIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Τα 39 σκαλοπάτια (1935) : κλασικός Χίτσκοκ, για πά...
      • ΗΠΑ: σκηνές εμφυλίου πολέμου στις πόλεις που ελέγχ...
      • Τα γελοία κυβερνητικά επιχειρήματα για το σκάνδαλο...
      • Σπάνιες γαίες : το υπερόπλο της Κίνας απέναντι στι...
      • Ο φασισμός σήμερα φοράει t-shirt Thor Steinar, Con...
      • Μια εταίρα με αξιοπρέπεια
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2634)
    • ►  Δεκεμβρίου (125)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ▼  Οκτωβρίου (219)
      • Ο ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!ΟΣΟΙ ΠΙΣΤ...
      • ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ:...
      • I Love Trouble (1948): νουάρ σε στιλ Ρέιμοντ Τσάντλερ
      • ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
      • Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΡΧΗΣ-έν...
      • Έχει δουλάκι της τον Έρωτα , η μαργιόλα!
      • Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος σχολιάζει με το δικό του α...
      • Το κοκοράκι : άσμα ζαμπέτειον και διαχρονικόν
      • Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠ...
      • Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης : Το ποίημα...
      • ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ - ΜΗ ΜΕ ΛΗΣΜΟΝΕΙ : ένα πρωτότυπο α...
      • Μπασέμ Χαντάκτζι: άντεξε είκοσι χρόνια στις Ισραη...
      • Δημήτρης Γκάζης (δημοσιογράφος) : Η οικονομική διε...
      • Βίβλος και Βία/Ισραήλ και Βία στην Παλαιστίνη εμπν...
      • Ωδή στην κρασοκανάτα
      • The Second Woman (1950)
      • Ο «αρκουδιάρης» εξηγεί γιατί δεν πήγε στην κηδεία ...
      • Οι γελοίες σκηνοθεσίες (μετά το θέατρο) στη λυρική...
      • Ο εμφύλιος στην Αμερική δεν τέλειωσε ποτέ
      • Ρουσφέτια στη Υγεία σε νομοσχέδιο με ...112 άρθρα:...
      • Έτοιμες οι ισραηλινές μηχανές προπαγάνδας για τη δ...
      • The Genius of Beethoven – Autumnal Adagios
      • Έγκλημα στη Διεθνή Έκθεση: Ένα αστυνομικό διήγημα ...
      • Ποιες ασθένειες έπληξαν τους στρατιώτες του Ναπολέ...
      • TOP 15 SWISS PAINTERS LIVING TODAY
      • Στην Ιρλανδία ψήφισαν αριστερή πρόεδρο : από την...
      • Το Βέλγιο είναι πλέον ένα ναρκοκράτος!
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: μια επανάσταση ασύλληπτου μεγέθους
      • Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • TOP 16 AMERICAN PAINTERS LIVING TODAY
      • «Όλοι ρουφάμε θάνατον»: Ο ποιητής Άνθος Πωγωνίτης ...
      • Ο πόνος της αγάπης / Love Affair (1939): μια γοητε...
      • Δημήτρης Παπίκας: "Περλιμπλίν & Μπελίσα" | Σερενάτ...
      • Η απούσα Αριστερά στην κηδεία του Νιόνιου και η υπ...
      • Ο Τσίπρας στη μετά το ΣΥΡΙΖΑ εποχή : εικασίες
      • Up the River (Ανεβαίνοντας το ποτάμι 1930) του Joh...
      • Μια ιστορία για "Οβριούς" στη Λακωνία από το συνα...
      • Είκοσι κριτικοί επιλέγουν τις Δέκα (10) καλύτερες ...
      • ΟΙ ριζικές αλλαγές στον τομέα των επαγγελμάτων δημ...
      • Ο Καβάφης και το μάθημα ζωής σε (κάθε) αμόρφωτο ...
      • TOP 20 FRENCH PAINTERS LIVING TODAY/ΟΙ 20 ΚΟΡΥΦΑΙΟ...
      • Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια .Σκοπός ...
      • Amazone: Baroque arias | Lea Desandre & Ensemble J...
      • Το τάνκερ-απόβλητο του Βαγγέλη Μαρινάκη
      • Ημερίδα στη μνήμη της Άντειας Φραντζή, με τίτλο: Τ...
      • Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ: Για τους λάτρεις της Σκανδιναβ...
      • ΓΡΙΠΗ, COVID-19 Ή ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ; SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝ...
      • Οι αλλαγές στο Κληρονομικό Δίκαιο που ενδιαφέρουν ...
      • Μακάμπι Τελ Αβίβ, η ομάδα των φανατικών ρατσιστών
      • Το χαμένο Σαββατοκύριακο /The Lost Weekend (1945):...
      • Προ των ελληνικών εκδοτικών πυλών το τελευταίο βιβ...
      • Οι νέες ταινίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη -Ο Θόδωρο...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ελλάς : δύο αιώνες κλεψιάς (διαχρονικό)
      • Tartini Violin Sonata in G minor ''Devil's Trill S...
      • Προς ελληνο-πατριδο-κάπηλο και όλους τους ομοίους...
      • «Ποιος νοιάζεται για το σύνθημα; Στην Παλαιστίνη δ...
      • Ο ποντικός κι ο καπιταλισμός , μια συνηθισμένη ιστ...
      • Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ : Τ...
      • The Green Promise/H πράσινη υπόσχεση (1948)
      • «Ο περιούσιος λαός» και οι ανήκουστες κτηνωδίες το...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ω τι ωραίο πλιάτσικο !
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
      • Πώς παρήγαγαν τα έξοχα έργα τους οι αρχαίοι χρυσο...
      • Γιατί στη Βρετανία (και σε άλλες χώρες) οδηγούν α...
      • Thomas Quasthoff "Schubertiade" (Feldkirch, 1998)...
      • Ο ΡΟΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΕ ΜΑΡΕΝ
      • Ερωτικές φουρτούνες
      • Το παγκόσμιο μέλλον προβλέπει άφθονη «βία τύπου Γά...
      • Εμείς...Του '60 οι εκδρομείς... λιγοστεύουμε...
      • He Walked By Night /Ο δολοφόνος της νύχτας (1948)
      • Peter Gabriel - Don't Give Up (ft. Kate Bush)
      • ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ: Συλλάβετε τον Νετανιάχου – Η δικαιο...
      • O άνθρωπος που ήξερε πολλά (1934) : η πρώτη εκδοχή
      • Τελικά, Fake News ήταν οι "τρελές" απαγορεύσεις τ...
      • TOP 20 ASIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Μικρό αφιέρωμα στη μεγάλη ελληνίστρια Ζακλίν ντε Ρ...
      • ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ : Ζακ Πρεβέρ, ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ
      • Σαν τα σκυλάκια κάνουν οι άνθρωποι, ενώ η ντροπή ,...
      • Η ΣΥΝΟΨΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΖΩΗΣ ...
      • Αμίρα Χας( Ισραηλινή δημοσιογράφος και ακτιβίστρια...
      • Γιώργος Φυσάκης: ο δυσλεκτικός μαθηματικός που με ...
      • The cat and the canary/Η γάτα και το καναρίνι (1939)
      • Ένα σπιτάκι ονειρεύομαι να χτίσω, πάνω σε όμορφο...
      • Ζητείται ήσυχη πολιτική συνείδηση για αδιατάρακτο ...
      • Δημήτρης Χριστόπουλος: «Δεν χαρίζω τη λέξη «Δικαι...
      • Αποδίδει η πολιτική των δασμών που επιβάλλει ο Τρα...
      • Γιατί οι επιστήμονες φοβούνται να ανοίξουν τον τάφ...
      • "Η απαξία της αριστεράς" , ένα αποκαλυπτικό βιβλίο
      • Ξεφτίλα μέχρι θανάτου αρκεί να είναι γεμάτη η μπάκα
      • ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες εξαφανίζου...
      • Il Giardino Armonico ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , διότι ήρθε στ...
      • TOP 15 ITALIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Τα 39 σκαλοπάτια (1935) : κλασικός Χίτσκοκ, για πά...
      • ΗΠΑ: σκηνές εμφυλίου πολέμου στις πόλεις που ελέγχ...
      • Τα γελοία κυβερνητικά επιχειρήματα για το σκάνδαλο...
      • Σπάνιες γαίες : το υπερόπλο της Κίνας απέναντι στι...
      • Ο φασισμός σήμερα φοράει t-shirt Thor Steinar, Con...
      • Μια εταίρα με αξιοπρέπεια
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.