Σημαντικός εκπρόσωπος του γερμανικού εξπρεσιονισμού , ο ζωγράφος και γραφίστας Ότο Μιούλερ (Otto Mueller), ήταν ένα καθυστερημένο μέλος της ομάδας Die Brucke (Η Γέφυρα), των εξπρεσιονιστών ζωγράφων που σχηματίστηκε στο Βερολίνο, το 1910.
Άλλα μέλη περιλάμβαναν τον Ernst Ludwig Kirchner (1880-1938), τον Fritz Bleyl (1880 (1883-1970), καθώς και ο Cuno Amiet (1868-1961), ο Emil Nolde (1867-1956), ο Max Pechstein (1881-1955) και ο Akseli Gallen-Kallela (1865-1931).
Επηρεασμένος από τις καμπυλόγραμμες μορφές της Art Nouveau , καθώς και από τα εξπρεσιονιστικά γλυπτά του Wilhelm Lehmbruck (1881-1919), ο εξπρεσιονισμός του Mueller ήταν πιο λυρικός και λιγότερο άγχος από τους άλλους Brucke ζωγράφους και οι συνθέσεις του ήταν συνήθως πιο ισορροπημένες με απλοποιημένες μορφές και χρωματικά συστήματα.
Ο Μιούλερ , ένας δάσκαλος τόσο της ζωγραφικής όσο και της χαρακτικής , χαρακτηρίζεται πάνω για τη ζωγραφική του τοπίου και τις γυναικείες γυμνές και επιμήκεις φιγούρες του .
Στο τέλος του Α Παγκοσμίου Πολέμου άρχισε να διδάσκει στην Ακαδημία Τέχνης του Breslau και συνέχισε εκεί μέχρι το θάνατό του το 1930. Όπως και πολλοί σύγχρονοι καλιτέχνες , τα έργα του Μιούλερ καταδικάστηκαν ως εκφυλισμένη τέχνη από τους Ναζί.
Άλλα μέλη περιλάμβαναν τον Ernst Ludwig Kirchner (1880-1938), τον Fritz Bleyl (1880 (1883-1970), καθώς και ο Cuno Amiet (1868-1961), ο Emil Nolde (1867-1956), ο Max Pechstein (1881-1955) και ο Akseli Gallen-Kallela (1865-1931).
Επηρεασμένος από τις καμπυλόγραμμες μορφές της Art Nouveau , καθώς και από τα εξπρεσιονιστικά γλυπτά του Wilhelm Lehmbruck (1881-1919), ο εξπρεσιονισμός του Mueller ήταν πιο λυρικός και λιγότερο άγχος από τους άλλους Brucke ζωγράφους και οι συνθέσεις του ήταν συνήθως πιο ισορροπημένες με απλοποιημένες μορφές και χρωματικά συστήματα.
Ο Μιούλερ , ένας δάσκαλος τόσο της ζωγραφικής όσο και της χαρακτικής , χαρακτηρίζεται πάνω για τη ζωγραφική του τοπίου και τις γυναικείες γυμνές και επιμήκεις φιγούρες του .
Στο τέλος του Α Παγκοσμίου Πολέμου άρχισε να διδάσκει στην Ακαδημία Τέχνης του Breslau και συνέχισε εκεί μέχρι το θάνατό του το 1930. Όπως και πολλοί σύγχρονοι καλιτέχνες , τα έργα του Μιούλερ καταδικάστηκαν ως εκφυλισμένη τέχνη από τους Ναζί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου