Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2018

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΓΟΗΤΕΙΑ

ΝΑ ΞΕΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ

Δεν πρόκειται να πέσω στα γόνατα
ικετεύοντας να με λατρέψεις
Δεν το βλέπεις ότι είναι βάσανο
και μαρτύριο για μένα
όταν δεν καταλαβαίνεις  τι θέλω να πω
Προσπάθησε όσο πιο σκληρά μπορείς
Προσπάθησα όσο πιο σκληρά μπορούσα
για να σε κάνω να δεις
πόσο σημαντικό είναι για μένα

Αυτή είναι μια έκκληση
της καρδιάς μου προς εσένα
Κανένας δεν με ξέρει
τόσο καλά όσο εσύ
Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι για μένα
να ξεφύγω από την αρρώστια
που με κάνει να καταπίνω τη γλώσσα μου
σε περιπτώσεις σαν κι αυτή

Κατάλαβέ με

Μερικοί άνθρωποι πρέπει να είναι
για πάντα μαζί
Εραστές αφοσιωμένοι
ο ένας στον άλλο για πάντα
Τώρα πρέπει να κάνω κάποια πράγματα
Και το έχω ξαναπεί
ότι ξέρω πως κι εσύ πρέπει επίσης
Όταν δεν είμαι εδώ
νοερά θα είμαι εδώ

Αυτή είναι μια έκκληση
της καρδιάς μου προς εσένα
Κανένας δεν με ξέρει
τόσο καλά όσο εσύ
Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι για μένα
να ξεφύγω από την αρρώστια
που με κάνει να καταπίνω τη γλώσσα μου
σε περιπτώσεις σαν κι αυτή

Κατάλαβέ με

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...