Πέμπτη, Δεκεμβρίου 28, 2017

Ένα θαυμάσιο νέο για τους λάτρεις της Τέχνης στη Θεσσαλονίκη

https://www.voria.gr/images/flyK0lRbDbTUNtNOU9Qb.jpg
Σώθηκε η πρώτη προβλήτα του λιμανιού μας !

 Σε ποιους κατοχυρώθηκαν οι χρήσεις της πρώτης προβλήτας του λιμανιού Θεσσαλονίκης,  σύμφωνα με τη σύμβαση για την παραχώρηση του 67% ΟΛΘ

Προβλέψεις σχετικά με το δημόσιο και πολιτιστικό χαρακτήρα της πρώτης
προβλήτας του λιμανιού -του τμήματος που φιλοξενεί σήμερα μουσεία,
κινηματογράφο και καφέ/εστιατόριο-, υπάρχουν στη σύμβαση παραχώρησης του
 67% του ΟΛΘ.


Αναλυτικότερα, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, με βάση τη σύμβαση η προβλήτα αποδίδεται στους πολίτες με διασφάλιση της συνεχούς, ανεμπόδιστης και πλήρους πρόσβασης των πεζών στους περισσότερους χώρους
 της, με εξαίρεση ελάχιστα σημεία όπως το κρηπίδωμα 3 (σ.σ. μπροστά από τον επιβατικό σταθμό, στην πλευρά της θάλασσας, όπου και σήμερα δεν επιτρέπεται η ελεύθερη διέλευση).


Επιπλέον, βάσει της σύμβασης παραχώρησης ορίζεται κατά τις ίδιες πηγές ότι «ο ΟΛΘ θα διαβουλεύεται με τον δήμο Θεσσαλονίκης και την Αρχή Λιμένος για τη διαμόρφωση πλαισίου υποδοχής και υποστήριξης πολιτιστικών και δημοσίων δράσεων με χρήση χώρων της προβλήτας 1».
Παράλληλα, θα διαβουλεύεται με τον δήμο πριν από την εκτέλεση έργων που σχετίζονται με πολιτιστικές δραστηριότητες.
Ο δε δήμος Θεσσαλονίκης έχει την εξουσία να ασκεί όλα τα δικαιώματα που του παρέχονται με βάση τους εφαρμοστέους νόμους.


Σύμφωνα δε με παράρτημα της σύμβασης, ο κεντρικός δήμος, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και η Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης διατηρούν τις υπάρχουσες χρήσεις στα κτίρια της πρώτης προβλήτας, χωρίς την καταβολή τιμήματος.

Στην Village οι αποθήκες 1 και Δ στο λιμάνι Θεσσαλονίκης;Αναλυτικότερα, ο δήμος Θεσσαλονίκης διατηρεί τη χρήση -για πολιτιστικούς σκοπούς- των πρώην κτιρίων Ναυτικής Διοίκησης και Βρεφονηπιακού Σταθμού και του κτιρίου στην Πύλη 4, καθώς και της Αποθήκης Δ’.
 https://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipNIKFohZV0fCuUtEuoKLK9qB5Rh3Jm9hmjtXnfk=s407-k-no
Στην περίπτωση της Αποθήκης Α’ διατηρείται η χρήση ως Μουσείου Φωτογραφίας και Κινηματογράφου με χρήστες το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (ΦΚΘ) και το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

 
 Το ΦΚΘ θα χρησιμοποιεί επίσης την Αποθήκη Γ΄ για σκοπούς του Φεστιβάλ, μια αποθήκη που υπήρξε μεγάλη διαμάχη για το πού θα καταλήξει,
 Σχετική εικόνα
 ενώ το ΕΣΜΤ τη Β1 για το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
 


Παραμένουν επίσης άνευ τιμήματος, μεταξύ άλλων, οι χρήσεις του Ναυταθλητικού Μουσείου (πρώην αντλιοστάσιο ΕΥΑΘ) και του χώρου του Συλλόγου Συνταξιούχων ΟΛΘ (μέρος του ισογείου του Κτιρίου Διοίκησης ΟΛΘ).

Παράλληλα, διατηρούνται -αλλά με μίσθωμα/εισπρακτέο εισόδημα από τον ΟΛΘ- οι σκοπούμενες/καθορισμένες χρήσης του καφέ στην Πύλη 1 (ανατολικό φυλάκιο εισόδου), του καφέ/εστιατορίου στην Αποθήκη Β2 και του κινηματογράφου στην Αποθήκη 1, με την ύπαρξη υποπαραχωρησιούχου.

Υπενθυμίζεται ότι η Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών (ΣΑΜ) για τη
μεταβίβαση του 67% του ΟΛΘ στην κοινοπραξία DIEP gmBH- Terminal Link
SAS- Belterra Investments Ltd υπεγράφη στις 21 Δεκεμβρίου στα γραφεία
του ΤΑΙΠΕΔ. Εφόσον η συμφωνία -που έχει ήδη «περάσει» το στάδιο του
προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο- λάβει το πράσινο φως
και από την ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, θα ακολουθήσει η κύρωση της
σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ και Δημοσίου από τη Βουλή.

Το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής τοποθετείται χρονικά εντός του
Φεβρουαρίου.


Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ
Σε ποιους κατοχυρώθηκαν οι χρήσεις της πρώτης προβλήτας του λιμανιού από την πώληση Από parallaxi - December 28, 2017 0 Προβλέψεις σχετικά με το δημόσιο και πολιτιστικό χαρακτήρα της πρώτης προβλήτας του λιμανιού -του τμήματος που φιλοξενεί σήμερα μουσεία, κινηματογράφο και καφέ/εστιατόριο-, υπάρχουν στη σύμβαση παραχώρησης του 67% του ΟΛΘ. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, με βάση τη σύμβαση η προβλήτα αποδίδεται στους πολίτες με διασφάλιση της συνεχούς, ανεμπόδιστης και πλήρους πρόσβασης των πεζών στους περισσότερους χώρους της, με εξαίρεση ελάχιστα σημεία όπως το κρηπίδωμα 3 (σ.σ. μπροστά από τον επιβατικό σταθμό, στην πλευρά της θάλασσας, όπου και σήμερα δεν επιτρέπεται η ελεύθερη διέλευση). Επιπλέον, βάσει της σύμβασης παραχώρησης ορίζεται κατά τις ίδιες πηγές ότι «ο ΟΛΘ θα διαβουλεύεται με τον δήμο Θεσσαλονίκης και την Αρχή Λιμένος για τη διαμόρφωση πλαισίου υποδοχής και υποστήριξης πολιτιστικών και δημοσίων δράσεων με χρήση χώρων της προβλήτας 1». Παράλληλα, θα διαβουλεύεται με τον δήμο πριν από την εκτέλεση έργων που σχετίζονται με πολιτιστικές δραστηριότητες. Ο δε δήμος Θεσσαλονίκης έχει την εξουσία να ασκεί όλα τα δικαιώματα που του παρέχονται με βάση τους εφαρμοστέους νόμους. Σύμφωνα δε με παράρτημα της σύμβασης, ο κεντρικός δήμος, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και η Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης διατηρούν τις υπάρχουσες χρήσεις στα κτίρια της πρώτης προβλήτας, χωρίς την καταβολή τιμήματος. Αναλυτικότερα, ο δήμος Θεσσαλονίκης διατηρεί τη χρήση -για πολιτιστικούς σκοπούς- των πρώην κτιρίων Ναυτικής Διοίκησης και Βρεφονηπιακού Σταθμού και του κτιρίου στην Πύλη 4, καθώς και της Αποθήκης Δ’. Στην περίπτωση της Αποθήκης Α’ διατηρείται η χρήση ως Μουσείου Φωτογραφίας και Κινηματογράφου με χρήστες το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (ΦΚΘ) και το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Το ΦΚΘ θα χρησιμοποιεί επίσης την Αποθήκη Γ’ για σκοπούς του Φεστιβάλ, μια αποθήκη που υπήρξε μεγάλη διαμάχη για το που θα καταλήξει, ενώ το ΕΣΜΤ τη Β1 για το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Παραμένουν επίσης άνευ τιμήματος, μεταξύ άλλων, οι χρήσεις του Ναυταθλητικού Μουσείου (πρώην αντλιοστάσιο ΕΥΑΘ) και του χώρου του Συλλόγου Συνταξιούχων ΟΛΘ (μέρος του ισογείου του Κτιρίου Διοίκησης ΟΛΘ). Παράλληλα, διατηρούνται -αλλά με μίσθωμα/εισπρακτέο εισόδημα από τον ΟΛΘ- οι σκοπούμενες/καθορισμένες χρήσης του καφέ στην Πύλη 1 (ανατολικό φυλάκιο εισόδου), του καφέ/εστιατορίου στην Αποθήκη Β2 και του κινηματογράφου στην Αποθήκη 1, με την ύπαρξη υποπαραχωρησιούχου. Υπενθυμίζεται ότι η Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών (ΣΑΜ) για τη μεταβίβαση του 67% του ΟΛΘ στην κοινοπραξία DIEP gmBH- Terminal Link SAS- Belterra Investments Ltd υπεγράφη στις 21 Δεκεμβρίου στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ. Εφόσον η συμφωνία -που έχει ήδη «περάσει» το στάδιο του προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο- λάβει το πράσινο φως και από την ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, θα ακολουθήσει η κύρωση της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ και Δημοσίου από τη Βουλή. Το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής τοποθετείται χρονικά εντός του Φεβρουαρίου. ΑΠΕ

Read more at: http://parallaximag.gr/thessaloniki/se-poious-katochyrothikan-oi-chriseis-tis-protis-provlitas-tou-limaniou-apo-tin-polisi
Σε ποιους κατοχυρώθηκαν οι χρήσεις της πρώτης προβλήτας του λιμανιού από την πώληση Από parallaxi - December 28, 2017 0 Προβλέψεις σχετικά με το δημόσιο και πολιτιστικό χαρακτήρα της πρώτης προβλήτας του λιμανιού -του τμήματος που φιλοξενεί σήμερα μουσεία, κινηματογράφο και καφέ/εστιατόριο-, υπάρχουν στη σύμβαση παραχώρησης του 67% του ΟΛΘ. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, με βάση τη σύμβαση η προβλήτα αποδίδεται στους πολίτες με διασφάλιση της συνεχούς, ανεμπόδιστης και πλήρους πρόσβασης των πεζών στους περισσότερους χώρους της, με εξαίρεση ελάχιστα σημεία όπως το κρηπίδωμα 3 (σ.σ. μπροστά από τον επιβατικό σταθμό, στην πλευρά της θάλασσας, όπου και σήμερα δεν επιτρέπεται η ελεύθερη διέλευση). Επιπλέον, βάσει της σύμβασης παραχώρησης ορίζεται κατά τις ίδιες πηγές ότι «ο ΟΛΘ θα διαβουλεύεται με τον δήμο Θεσσαλονίκης και την Αρχή Λιμένος για τη διαμόρφωση πλαισίου υποδοχής και υποστήριξης πολιτιστικών και δημοσίων δράσεων με χρήση χώρων της προβλήτας 1». Παράλληλα, θα διαβουλεύεται με τον δήμο πριν από την εκτέλεση έργων που σχετίζονται με πολιτιστικές δραστηριότητες. Ο δε δήμος Θεσσαλονίκης έχει την εξουσία να ασκεί όλα τα δικαιώματα που του παρέχονται με βάση τους εφαρμοστέους νόμους. Σύμφωνα δε με παράρτημα της σύμβασης, ο κεντρικός δήμος, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και η Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης διατηρούν τις υπάρχουσες χρήσεις στα κτίρια της πρώτης προβλήτας, χωρίς την καταβολή τιμήματος. Αναλυτικότερα, ο δήμος Θεσσαλονίκης διατηρεί τη χρήση -για πολιτιστικούς σκοπούς- των πρώην κτιρίων Ναυτικής Διοίκησης και Βρεφονηπιακού Σταθμού και του κτιρίου στην Πύλη 4, καθώς και της Αποθήκης Δ’. Στην περίπτωση της Αποθήκης Α’ διατηρείται η χρήση ως Μουσείου Φωτογραφίας και Κινηματογράφου με χρήστες το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (ΦΚΘ) και το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Το ΦΚΘ θα χρησιμοποιεί επίσης την Αποθήκη Γ’ για σκοπούς του Φεστιβάλ, μια αποθήκη που υπήρξε μεγάλη διαμάχη για το που θα καταλήξει, ενώ το ΕΣΜΤ τη Β1 για το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Παραμένουν επίσης άνευ τιμήματος, μεταξύ άλλων, οι χρήσεις του Ναυταθλητικού Μουσείου (πρώην αντλιοστάσιο ΕΥΑΘ) και του χώρου του Συλλόγου Συνταξιούχων ΟΛΘ (μέρος του ισογείου του Κτιρίου Διοίκησης ΟΛΘ). Παράλληλα, διατηρούνται -αλλά με μίσθωμα/εισπρακτέο εισόδημα από τον ΟΛΘ- οι σκοπούμενες/καθορισμένες χρήσης του καφέ στην Πύλη 1 (ανατολικό φυλάκιο εισόδου), του καφέ/εστιατορίου στην Αποθήκη Β2 και του κινηματογράφου στην Αποθήκη 1, με την ύπαρξη υποπαραχωρησιούχου. Υπενθυμίζεται ότι η Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών (ΣΑΜ) για τη μεταβίβαση του 67% του ΟΛΘ στην κοινοπραξία DIEP gmBH- Terminal Link SAS- Belterra Investments Ltd υπεγράφη στις 21 Δεκεμβρίου στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ. Εφόσον η συμφωνία -που έχει ήδη «περάσει» το στάδιο του προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο- λάβει το πράσινο φως και από την ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, θα ακολουθήσει η κύρωση της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ και Δημοσίου από τη Βουλή. Το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής τοποθετείται χρονικά εντός του Φεβρουαρίου. ΑΠΕ

Read more at: http://parallaximag.gr/thessaloniki/se-poious-katochyrothikan-oi-chriseis-tis-protis-provlitas-tou-limaniou-apo-tin-polisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Harakiri (Χαρακίρι 1962): Η αριστουργηματική ταινία του Masaki Kobayashi

Masaki Kobayashi,   Harakiri (Χαρακίρι 1962)   Τatsuya Nakadai, Akira Ishihama, Shima Iwashita   1. « Στην Ιαπωνία του 17ου αιώνα, ο Τσουγκο...