Η
μεσόφωνος
Θεοδώρα Μπάκα
γεννήθηκε στη Λάρισα. Μελέτησε αρχικά τραγούδι με την
Κίτσα Δαμασιώτη
, και
ολοκλήρωσε τ
ις σπουδές της
αποφοιτώντας από
το τμήμα
Όπερας και
Μουσικής
Δ
ωματίου της Ανώτατης Ακαδημίας Μουσικής και Θεάτρου του Ανοβέρου (Γερμανία).
Δ
ιακρίθηκε επίσης στον πανελλήνιο διαγωνισμό τραγουδιού που διοργάνωσε η ΤΕΧΝΗ (2000)
καθώς και στον διαγωνισμό της Handel Gesellschaft στο
Göttingen της Γερμανίας (2001).
Έχει συνεργαστεί με
σημαντικά
λυρικά θέατρα
(
Ε
θνική Λυρική Σκηνή
Λισαβώνας,
Arriaga
(Μπιλμπάο), Ferrara, Theater an der Wien,
Champs
-
Élysées, Περμ
της Ρωσίας),
και
έ
χει
εμφανιστεί σε
μεγάλες διεθνείς μουσικές διοργανώσεις (
Φεστιβάλ Αθηνών, Δημήτρια, Händel
Festspiele, Bayreuth Barock, “Milano incontra la Grecia”, Boston Early Music Fes
tival κ.α.
),
τραγουδώντας
προκλασική μουσική,
Lied
er
και έργα σύγχρονων δημιουργών.
Έχει συμπράξει με
πολλές ορχήστρες:
Κ
.
Ο
.
Α
.
, Ορχήστρα
Πατρών, Καμεράτα, Ορχήστρα
των Χρωμάτων, Σ
.
Ο
.
Θ
.
, Μουσικά Σύνολα ΕΡΤ, Complesso Barocco (Alan Curtis), MusicAeterna
(Θ
όδωρος Κουρεντζής) Latinitas Nostra (Μάρκελλος Χρυσικόπουλος), Ex Silentio, Erato
Ensemble, Atalante, Fretwork κ.α. Εξίσου δραστήρια στον χώρο της ελληνικής μουσικής
,
έχει
συνεργαστεί με πολλούς σύγχρονους έλληνες συνθέτες (Κουρουπό, Ζερβό, Γυφτάκη
, Κούκο,
Μαρκουλάκη, Κυπουργό),
αλλά και
με
συνθέτες ή σχήματα έντεχνου τραγουδιού
,
όπως οι
“
Χάνομαι γιατί Ρεμβάζω
”
και ο Η
λίας
Ανδριόπουλος
,
του οποίου τραγούδια
έ
χει
επανειλημμένως
ερμηνεύσει τα τελευταία χρόνια.
Απέσπασε
εξαιρετικές κριτικές από τον
διεθνή τύπο για την συμμετοχή της στην
ηχογράφηση της όπερας του G.
F.
Handel
Η Αριάδνη στην Κρήτη
(MDG)
,
υπό
τη διεύθυνση του
Γιώργο
υ
Πέτρου. Συμμετείχε επίσης στην ηχογράφηση των έργων:
Tolomeo e Alessandro
του D.
Scarlatti (ARCHIV)
και
Giove in Argo
-
Handel (VIRGIN Classics)
, υπό τη
διεύθυνση του Alan
Curtis. Η δισκογραφία της περιλαμβάνει
επιπλέον
έργα
για φωνή και κιθάρα
(
Duo Cancion
)
,
παραδοσιακά ελληνικά τραγούδια
(
Myrtate
)
,
έργα του Μεσαίωνα
(
Nell Autunno di Bisanzio
)
,
θ
ρήνους συνθετών της Ρώμης
του 17
ου
αιώνα
με το βρετανικό σύνολο Atalante (
Reliquie di Roma
,
Destino Classics)
, καθώς
και
Το ημερολόγιο μιας γυναίκας
με
τους “Χάνομαι Γιατί Ρεμβάζω”
«Έχω πει μερικές φορές στον εαυτό μου ότι αν υπήρχε μία μόνο πινακίδα στην είσοδο κάθε εκκλησίας που να απαγόρευε την είσοδο σε οποιονδήποτε με εισόδημα πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό , θα γινόμουν αμέσως χριστιανή» . Σιμόν Βέιλ, Γαλλίδα φιλόσοφος και πολιτική ακτιβίστρια (1909-1943)
Πέμπτη, Μαρτίου 24, 2016
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη
Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr Πελοπόννησος Newsroom ...
-
Κι ήτανε τα στήθια σου άσπρα σαν τα γάλατα Γιώργος Σαραντάκος "Γαργάλατα", 50 χρόνια μετά Λέγοντας Αποστασία ή Ιουλιανά εν...
-
Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ Θερμές ευχαριστίες στον Κώστα Μ. που εντόπισε τις φωτογραφίες στο sch.gr και μου τις έστειλε... 1.ΚΥΨΕΛΗ...
-
῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου