Κυριακή, Ιουνίου 11, 2023

Ο ΘΕΟΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΛΑΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛ@#Ε (Λαϊκή παροιμία)




Μέσι  

Η είδηση που συντάραξε τους οπαδούς της Παρί Σεν Ζερμέν : "Στην Ίντερ Μαϊάμι του Ντέιβιντ Μπέκαμ πήγε τελικά ο Λιονέλ Μέσι, που εγκατέλειψε την ομάδα τους,  και όχι στην Μπαρτσελόνα"!

Ο  εικονιζόμενος τριανταεξάχρονος (παρασιτεμένος πλέον)  άσος απέρριψε φυσικά  με περιφρόνηση το ευτελές ποσό των 15 εκατομμυρίων ετησίως για δύο σεζόν , που του προσέφεραν  οι Καταλανοί , και προτίμησε τα 40 εκατομμύρια ανά σεζόν, που του έδωσαν οι Αμερικανοί , και επιπλέον μέρος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και μέρος των κερδών από την adidas, ενώ  θα τον βοηθήσουν επίσης, εάν το θελήσει,   να αγοράσει μία ομάδα στο αμερικανικό πρωτάθλημα, όταν ολοκληρώσει την καριέρα του σαν παίκτης, όπως συνέβη με τον Μπέκαμ.

Την ίδια ημέρα που κυκλοφόρησε η είδηση της συμφωνίας με τους Αμερικανούς του σύγχρονου,  μέσω της "στρογγυλής θεάς", Μίδα  , δόθηκε στη πασίγνωστη  εκκλησία των Παρισίων   Saint Julien- le- Pauvre μια συναυλία φιλανθρωπική συναυλία ,  που οργανώθηκε από το Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο του Παρισιού.Τρεις διακεκριμένοι καλλιτέχνες  έπαιξαν σε Τρίο για πιάνο, βιολί και τσέλο συνθέσεις  των   Μέντελσον και Σούμπερτ , ενθουσιάζοντας το κοινό.

Φυσικά, η αμοιβή των τριών καλλιτεχνών ήταν , όπως γίνεται σ΄αυτές τις περιπτώσεις, πενιχρή και δεν έχει να κάνει ούτε κατά διάνοια με τα αστρονομικά ποσά που ακούτε να παίρνουν διάφοροι "αστέρες" του  ποδοσφαίρου, του μπάσκετ και της Pop μουσικής βιομηχανίας σε διάφορα "φιλανθρωπικά" γκαλά. Μολονότι τα "βαριά" βιογραφικά των παγκοσμίου φήμης μουσικών υπονοούν πολύχρονες και δαπανηρές (σε εσωτερικό και εξωτερικό)  σπουδές αλλά και ατέλειωτες μέχρις εξαντλήσεως ώρες εργασίας για την εκμάθηση και τέλεια απόδοση  των έργων που μελετούν, τα ποσά που παίρνουν για τέτοιου είδους εμφανίσεις είναι γελοία  .

Εξειδικεύοντας την καθ΄ ημάς βιοποριστική καθημερινότητα των άξιων υπηρετών της μούσας Ευτέρπης σας δίνουμε ένα μόνο παράδειγμα : οι καθηγητές και οι καθηγήτριες του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης δουλεύουν στη συντριπτική πλειονότητά τους ως εποχιακοί εργαζόμενοι (σύμβαση έργου), η δε εργατοώρα  τους ανέρχεται στο μυθικό αντίτιμο των δέκα (10) Ευρώ, χωρίς τις κρατήσεις φυσικά. 

Κλείνουμε το σύντομο  σχολιασμό μας για την ανισότητα των αμοιβών στα ταλαντούχα άτομα της εποχής μας με τον με την αφελή ερώτηση: Θα αφήσουμε να υποαμείβονται και να ευτελίζονται οι πάσης φύσεως άξιοι Όλων των Επιστημών και της Τέχνης , με τεράστια συμβολή στην καλυτέρευση της ποιότητας  της ζωής του Ανθρώπου , και να κολυμπούνε σε ωκεανούς χρημάτων άτομα που δεν ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα , μόνο και μόνο επειδή έτυχε να  έχουν κάποιο αθλητικό ταλέντο πάνω στο οποίο επένδυσαν τεράστια ποσά οι βιομηχανίες του θεάματος για να βγάλουν τρελά λεφτά; Θα επιβεβαιώσουμε δηλαδή οι άνθρωποι του εικοστού πρώτου αιώνα τον Βολτέρο , που αναρωτιόταν μερικούς αιώνες πριν : «Θ’ αφήσουμε αυτόν τον κόσμο ακριβώς έτσι όπως τον βρήκαμε: ανόητο, άδικο και κακό;»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

  Ο «Μπερλουσκόνι» της Ξάνθης και η αφασία του ΕΣΡ Πώς ξεφεύγει από το ραντάρ του ΕΣΡ ενώ έχει 12 ραδιόφωνα στην περιοχή;... PIXABAY...