Σάββατο, Αυγούστου 08, 2020

"Έτερος Εγώ": ένα υποδειγματικό ελληνικό αστυνομικό θρίλερ

Στο YouTube η ταινία «Έτερος εγώ» που είχε αποσυρθεί μετά τη ...ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ 

Σενάριο-Σκηνοθεσία: Σωτήρης Τσαφούλιας Διευθ. Φωτογραφίας : Γιώργος Μιχελής Μουσική : Κώστας Μαραγκός Μοντάζ : Γιώργος Γεωργόπουλος Γιώργος Μαυροψαρίδης Ηχολήπτης : Γιάννης Αντύπας Μιξάζ : Κώστας Βαρυμποπιώτης Κοστούμια : Άγις Παναγιώτου Μake up : Γιάννης Παμούκης S.F.X : Γιώργος Αλαχούζος Ρούλης Αλαχούζος VFX Supervisor : Αντώνης Κοτζιάς (YAFKA) Production Design :Ηλίας Λεδάκης Executive Producer :Φένια Κοσοβίτσα Πρωταγωνιστούν: Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Δημήτρης Καταλειφός, Μάνος Βακούσης, Ιωάννα Κολλιοπούλου Guest Star : Francois Cluzet
Το Έτερος Εγώ είναι ελληνική κινηματογραφική αστυνομική ταινία θρίλερ που γυρίστηκε το 2016, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Σωτήρη Τσαφούλια. Πρωταγωνιστούν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, ο Δημήτρης Καταλειφός, ο Γιώργος Χρυσοστόμου, ο Φρανσουά Κλουζέ, ο Μάνος Βακούσης και η Ιωάννα Κολλιοπούλου.[1]
Η ταινία βγήκε στους κινηματογράφους στις 19 Ιανουαρίου 2017[2] αλλά τον Μάρτιο, με αφορμή μια δολοφονία και μια απόπειρα δολοφονίας κατά οδηγών ταξί στην Αθήνα, και κάποιο περιστατικό που συνέβη κατά τη συζήτηση με το σκηνοθέτη μετά την προβολή της ταινίας σε κινηματογράφο της πρωτεύουσας, ο Σωτήρης Τσαφούλιας ανακοίνωσε την απόσυρση της ταινίας.[3] Το 2018 η ταινία ανέβηκε στο Youtube.[4]
Τα ειδικά εφέ της ταινίας ανέλαβαν οι Αδερφοί Αλαχούζοι.[5][6]
Το καλοκαίρι του 2019 προβλήθηκε η σειρά "Έτερος Εγώ" από την Cosmote TV, η οποία τον Φεβρουάριο του 2020 προβλήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Star.

Πλοκή

Η ταινία ξεκινά το 1987 στα γενέθλια της δεκάχρονης Δανάης όπου ο παππούς της τής χαρίζει δύο μενταγιόν. Το ένα, που είναι για την ίδια, έχει από τη μία πλευρά την εικόνα του Πυθαγόρα και από την άλλη τον αριθμό 220. Το δεύτερο έχει επίσης από την μια πλευρά την εικόνα του φιλοσόφου και από την άλλη τον αριθμό 284. Αυτό ο παππούς της τής λέει να το δώσει σε όποιον αγαπήσει αληθινά.
Είκοσι χρόνια αργότερα οι δύο φίλες μαζί με τους φίλους τους γιορτάζουν τα τριακοστά γενέθλια της Κλειώς σε ένα κλαμπ. Ο Μάνθος (Γιώργος Χρυσοστόμου), ο φίλος της Κλειώς, θέλοντας να της κάνει πρόταση γάμου, της ζητά να φύγουν από το κλαμπ. Λίγο αργότερα όμως και ενώ έχουν σταματήσει στην άκρη του δρόμου με τη μηχανή του Μάνθου προκειμένου να της κάνει την πρόταση, ένα αυτοκίνητο πέφτει με μεγάλη ταχύτητα επάνω τους με αποτέλεσμα η Κλειώ να σκοτωθεί και ο Μάνθος να τραυματιστεί πολύ σοβαρά. Ο οδηγός του αυτοκινήτου εγκαταλείπει το σημείο του δυστυχήματος και τα θύματά του.
Στη συνέχεια η ταινία μεταφέρεται στα τέλη του 2014. Ο καθηγητής εγκληματολογίας Δημήτρης Λαΐνης (Πυγμαλίων Δαδακαρίδης) αλλάζει το χρόνο στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται ο πατέρας του, παράλυτος από το λαιμό και κάτω, ύστερα από την παράσυρσή του από ένα αυτοκίνητο και την εγκατάλειψή του από τον οδηγό, τέσσερα χρόνια πριν.
Την Πρωτοχρονιά βρίσκεται νεκρή, στην είσοδο της πολυκατοικίας όπου έμενε, η πρώην δικαστικός Χριστίνα Δεσύλα. Με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις της αστυνομίας επρόκειτο για ατύχημα. Στις 4/1/2015 βρίσκεται άγρια δολοφονημένος ο γιατρός Αλέξης Παππάς (Δημήτρης Μαύρος). Ο υποδιοικητής του τμήματος ανθρωποκτονιών Μπαρασόπουλος (Μάνος Βακούσης) ζητά τη βοήθεια του πρύτανη Αδαμαντινού (Δημήτρης Καταλειφός) και εκείνος στρέφεται στον καθηγητή Λαΐνη, ο οποίος πηγαίνει στον τόπο του εγκλήματος και ενημερώνεται από τον υποδιοικητή. Ο δράστης είχε κόψει το λαιμό και τα δάχτυλα του γιατρού και είχε γράψει με το αίμα του στο πάτωμα το ρητό του Πυθαγόρα «Λαλεί α δει και ο,τι δει και ουκ ακούσει α μη δει». Επίσης στην τσέπη του γιατρού βρέθηκε ένα φακελάκι με διακόσια είκοσι ευρώ. Στις 12/3/2015 στο δωμάτιο 220 ενός ξενοδοχείου βρίσκεται νεκρός με κομμένη τη γλώσσα ένας δικηγόρος, ο Δημοσθένης Αργυρίου, και στο τοίχο είναι γραμμένο με το αίμα του ένα άλλο ρητό του Πυθαγόρα, το «Σιγάν την αλήθειαν χρυσόν εστι θάπτειν». Μελετώντας τα στοιχεία των δύο δολοφονιών ο Μπαρασόπουλος θυμάται μια αυτοκτονία, που είχε γίνει στις 2/1/2015 και στην οποία ο αυτόχειρας, Γεώργιος Ευθυμίου, είχε αφήσει ένα σημείωμα και πάλι με ρητό του Πυθαγόρα: «Θανέειν πέπρωται άπασι». Το ρολόι του Ευθυμίου ήταν σταματημένο στις 2.20 γεγονός που κάνει τον Λαΐνη να πιστεύει ότι συνδέεται με τις άλλες υποθέσεις που ερευνούν. Ο Λαΐνης ανακαλύπτει ότι ο δικηγόρος σχετιζόταν με την πρώην δικαστικό Δεσύλα, καθώς και οι δύο είχαν κατηγορηθεί για συμμετοχή σε παραδικαστικό κύκλωμα και για στημένες υποθέσεις. Μαζί με τον Μπαρασόπουλο πηγαίνει στο σπίτι της για να μιλήσουν στο σύζυγό της. Στον τοίχο του ασανσέρ βρίσκουν γραμμένο ακόμα ένα ρητό του Πυθαγόρα: «Πάντα κατ’ αριθμόν γίγνονται εν αρχά πάντων» ενώ το ασανσέρ μπορεί να σηκώσει μέχρι 220 κιλά. Καθώς σε όλες τις υποθέσεις εμφανίζεται ο αριθμός 220 ο Λαΐνης καταλαβαίνει ότι ο αριθμός αυτός αποτελεί κάτι σαν υπογραφή του δράστη. Ζητά τη βοήθεια του Αδαμαντινού ο οποίος του προτείνει να μιλήσει με τον μαθηματικό Μαρσέλ Ντεσάρτ (Φρανσουά Κλιζέ), που θα είναι ο κεντρικός ομιλητής σε ένα συνέδριο στην Αθήνα. Ο Γάλλος μαθηματικός εξηγεί στον καθηγητή εγκληματολογίας το θεώρημα του Πυθαγόρα για του φίλιους αριθμούς, σύμφωνα με το οποίο δύο αριθμοί είναι φίλιοι αριθμοί όταν το άθροισμα των αριθμών που διαιρούν ακριβώς τον ένα δίνει άθροισμα τον άλλο.
Στο μεταξύ ο Μπαρασόπουλος βρίσκει την υπόθεση που συνδέει τα θύματα.[............................]

Έτερος Εγώ - Βικιπαίδεια



Δεν υπάρχουν σχόλια:

David and Lisa /Δαυίδ και Λίζα (1962): συγκινητικό Love Story ανάμεσα σε δύο διαταραγμένες εφηβικές ψυχές

  David and Lisa (1962)   Ο Ντέιβιντ και η Λίζα έρχονται κοντά ο ένας στον άλλον, όντας «συγκάτοικοι» σε οίκημα για προβληματικά παιδιά. Ο...