Τρίτη, Ιουλίου 30, 2019

ΓΕΛΑ ΜΟΥ
Μύρωσες
λέξεις άδολες
Αχ βρε Άνοιξη
και τις σκόρπισες
Δειλινό βαθύ
ψάχνει ένα παιδί
θάρρος για να βρει
μιας μικρής να πει

Γέλα μου
Χαμογέλα μου
Και μην κλαις μικρη
είναι το φιλί γλυκο(γελα μου)
και μην κλαις μικρή
Είναι το φιλί
Άνοιξης κλωνί
Λησμονιά κι αρχή

Του Μαγιού το λούλουδο – άιντε
Του Μαρτιού η αναπνιά – ελα
Ax τ’ Απρίλη η δροσιά – δώσ’ μου
Του κορμιού σου τ’ άρωμα – καντηφές

Του παιδιού ανεμελιά - άιντε
Του αγέρα φύσημα - ελα
Του νερού αγκάλιασμα - δώσ’ μου
Του κορμιού σου τ’ άγγιγμα - γλυκό

--------------------------------------
SMILE

You scented
innocent words
Oh Spring
and scattered them
Deep twillight
a boy is searching
to find courage
to say to a little girl

Laugh to me
Smile to me
An don't cry little girl
The kiss is sweet (-laugh to me)
and don't cry little girl
Kiss is
Spring's clone
Forgetfulness and beginning

May's flower
March's breath
April's breeze
Your body's scent - marigold

The child's unconcern
The air's blow
The water's embrace
Your body's touch - sweet

credits

from Σίσυφος / Sisyphus, released March 31, 2019
Σωτήρης Τσακανίκας - Κιθάρες
Δημήτρης Αναστασίου - Βιολί
Κώστας Νικολόπουλος - Ακκορντεον
Αντιγόνη Μπασακάρου - Φωνή
Μιχάλης Δάρμας - Κοντραμπάσσο
Αποστόλης Μπουρνιάς - Κρουστά
Γιάννης Δίσκος - Σαξόφωνο

Χρήστος Παπαναγιώτου - Στίχοι

συμμετέχουν:
Μάρθα Μαυροειδή, Ειρήνη Δερέμπεη, Μαρία Μελαχροινού - Χορωδία
Βασίλης Καλλιστρίδης - Τύμπανα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...