Παρασκευή, Ιουλίου 19, 2019

ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ... ΑΥΛΟ

 Ο ΑΥΛΟΣ

Ξύπνησα κι είδα πιο βαθιά τον κόμπο στον λαιμό μου
Βρήκα τον ήλιο καθαρό πάνω απ΄το μέτωπο μου
Τράβηξα δυο χοντρές γραμμές στην πλάτη με ξυράφι
Για να χωρίζω τον καλό απ΄το άγονο χωράφι

Άνοιξα το παράθυρο σ΄όλη τη γειτονιά μου
Ν΄άκουσει το παράπονο που λέει η γενιά μου
Τα φώτα αναμμένα στην πόρτα το κλειδί
Γυμνός περπάτησα να βρω που στήνουνε γιορτή

Γυμνός θα βρω τα ρούχα μου κι ένα πλατύ καπέλο
Να βρω ένα άλογο μουγκό μαύρο κι αγριεμένο
Να αντικρίσω το βουνό ψηλό και γελασμένο
Το Μάη ν΄αγαπήσω και,και να τον περιμένω

Άνοιξα το παράθυρο σ΄όλη τη γειτονιά μου
Ν΄άκουσει το παράπονο που λέει η γενιά μου
Τα φώτα αναμμένα στην πόρτα το κλειδί
Γυμνός περπάτησα να βρω που στήνουνε γιορτή

Κι ελεύθερος ο άνεμος θα φέρει στην κορφή μου
Αέρα πεντακάθαρο για την αναπνοή μου
Η φύση ανθίζει τα κλαδιά και το νερό ποτίζει
Κι εγώ κουρδίζω έναν αυλό να ξανατραγουδήσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...