Δευτέρα, Απριλίου 22, 2019

Θα ‘θελα να ‘μαι αθλητικός τύπος γυμναστηρίου, με μπράτσα βαρβάτα και ύφος θηρίου


Αποτέλεσμα εικόνας για fascism and martial artsTO ΣΟΒΑΡΟ ...

 

*TVXS.gr => Φασιστικά fight clubs: Oι πολεμικές τέχνες ως εργαλείο στρατολόγησης νεοναζί ...

**Fascist fight clubs: how white nationalists use MMA as a recruiting tool ...

 
...ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ


ΤΥΠΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ 

Θα ‘θελα να ‘μαι αθλητικός τύπος γυμναστηρίου
Με μπράτσα βαρβάτα και ύφος θηρίου
Θα ‘θελα να χα βρει το ύφος αυτό που ταιριάζει
Σ’ αυτόν που τρομάζει αυτούς που κοιτάζει

Να ‘χω μπλουζάκια κολλητά στην κοιλιά και στη μέση
Κορμί σμιλεμένο και όρθια θέση
Να θες να βγούμε και να λέω δε σου κάνω τη χάρη
Έχω ραντεβού με μια μπάρα και βάρη 

Μα έχω το σώμα αυτό που αξίζει σ’ αυτόν που γυρίζει
Λαπάς δίχως ρύζι
Και παραπάνω έχω λίγα κιλάκια αυτά που προδίδουν
Χιλιάδες σουβλάκια
 
Θα ‘θελα να ‘μαι ο νικητής σε όλα τα καλλιστεία
Να είμαι κι ο πρώτος να παίρνω βραβεία
Στην παραλία  γύρω μου να ‘χει λιποθυμίες
Να βγάζω την μπλούζα να πέφτουν κυρίες 

Μα έχω το σώμα αυτό που ταιριάζει
Σ’ αυτόν που αράζει συχνά και ρεμβάζει
Ευγενικός που όλο πιάνει φιλίες
Με αυτούς που του φέρνουν τις παραγγελίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)