Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2018

Η ανησυχία για την ιδιωτικότητα των χρηστών του διαδικτύου γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Οι χρήστες σήμερα είναι πιο διστακτικοί στο να μοιράζονται προσωπικά τους δεδομένα, ενώ όλο και περισσότεροι αναζητούν τρόπους να τα προστατεύουν.
Χρειάζονται λοιπόν κάποια πρακτικά μέτρα που θα μειώσουν το αποτύπωμα που αφήνει ο κάθε χρήστης στο internet.
Το CashNetUSA δημιούργησε οδηγίες που αν ακολουθηθούν βήμα-βήμα θα περιοριστούν οι προσωπικές πληροφορίες που υπάρχουν για τον κάθε χρήστη στο internet. Με τις οδηγίες αυτές δεν θα εξαφανιστεί πλήρως το διαδικτυακό αποτύπωμα του χρήστη, αλλά θα γίνουν αόρατες κάποιες σημαντικές κατηγορίες προσωπικών δεδομένων.
Οι οδηγίες αφορούν τρεις βασικές κατηγορίες: Τα προγράμματα περιήγησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κινητά τηλέφωνα.
  1. Προγράμματα περιήγησης: Όσοι χρησιμοποιούν Chrome, Firefox ή Internet Explorer, είναι αρκετά εύκολο να αυξήσουν την ιδιωτικότητά τους. Κάποια τέτοια βήματα είναι η ιδιωτική περιήγηση, ο αποκλεισμός των cookies από τρίτους, καθώς και η αναθεώρηση των αδειών που έχουν δώσει στις ιστοσελίδες που επισκέπτονται.
  2. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Τα σημαντικότερα social media παρέχουν επιλογές σε αυτούς που επιθυμούν να περιορίσουν τα προσωπικά τους δεδομένα που μοιράζονται – οι περισσότεροι όμως δεν γνωρίζουν που βρίσκονται. Στο Facebook , για παράδειγμα, μπορείς να αποτρέψεις το να είναι το όνομα σου συνδεδεμένο με διαφημίσεις και στο Twitter μπορείς να αποκρύψεις την τοποθεσία σου.
  3. Κινητά τηλέφωνα: Και στα smartphones υπάρχουν κάποιες επιλογές προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Μπορείς να μπλοκάρεις το ad tracking από το Safari ή να μην συμμετάσχεις στην προσωποποίηση από το Anroid. Υπάρχουν επίσης απλές ρυθμίσεις στα Android που επιτρέπουν να κρυπταγραφήσεις το κινητό σου.
  4. [..................]
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Πλήρεις οδηγίες (στα αγγλικά) στο γράφημα του CashNetUSA:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ S11E06: ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Δεν έχουμε χούντα. Δεν έχουμε χούντα. Δεν έχουμε χούντα. Επειδή ξέρουμε ότι θα μας υπενθυμίσετε πολλές φορές ότι δεν έχουμε χούντα, το λέμε ...