Τρίτη, Μαΐου 22, 2018

Όταν θα έχεις φύγει

When You're Gone


Hold onto love
That is what I do
Now that I've found you
And from above
Everything's stinking
They're not around you

And in the night
I could be helpless
I could be lonely
Sleeping without you

And in the day
Everything's complex
There's nothing simple
When I'm not around you

But I miss you when you're gone
That is what I do
Hey, baby
And it's going to carry on
That is what I knew
Hey, baby

Do-be-da, do-be-da
Do-be-da, do-be-da

Hold onto my hands
I feel I'm sinking
Sinking without you
And to my mind
Everything's stinking
Stinking without you

And miss you when you're gone
That is what I do
Hey, baby
And it's going to carry on
That is what I knew
Hey, baby

Όταν θα έχεις φύγει

Να κρατηθούμε απ' την αγάπη, αυτό κάνω τώρα που σε βρήκα
Και πάνω απ' όλη τη βρoμιά, δεν είναι γύρω σου
Και το βράδυ θα μπορούσα να ήμουν αβοήθητη
Θα μπορούσα να ένιωθα μοναξιά, στο κρεβάτι  χωρίς εσένα
Και τη ημέρα όλα είναι πολύπλοκα
Δεν υπάρχει τίποτα απλό όταν δεν είμαι γύρω σου
Μα θα μου λείπεις όταν θα έχεις φύγει, έτσι κάνω,
Μωρό μου
Και θα συνεχιστεί, έτσι κάνω εγώ,  μωρό μου
Κράτα τα χέρια μου, νιώθω να βουλιάζω, βουλιάζω χωρίς εσένα
Και στο μυαλό μου όλα βρομάνε, βρομάνε χωρίς εσένα
Και το βράδυ θα μπορούσα να ήμουν αβοήθητη
Θα μπορούσα να ένιωθα μοναξιά, στο κρεβάτι χωρίς εσένα
Και τη ημέρα όλα είναι πολύπλοκα
Δεν υπάρχει τίποτα απλό όταν δεν είμαι γύρω σου
Μα θα μου λείπεις όταν θα έχεις φύγει, έτσι κάνω,
Μωρό μου
Και θα συνεχιστεί, έτσι κάνω εγώ,  μωρό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...