Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 03, 2008

Ελλάς, το μεγαλείο σου βασίλεμα δεν έχει!


-Τι συμβαίνει, γυναίκα , με το γιο μας;
Γιατί δεν τρώει το φαγητό του;

-Πήρε αποβολή γιατί αντιμίλησε στον τρίτο μαθηματικό του
και αρνήθηκε να εκτελέσει κάποιες ασκήσεις που του
υπέδειξε ο πέμπτος γυμναστής του!


Ελλάδα
Πλεόνασμα 400 καθηγητών!


Περισσότεροι από 400 μόνιμοι καθηγητές, από τους περίπου 3.000 υπηρετούντες στον Νομό Λάρισας, δεν θα έχουν φέτος... μαθητές για να διδάξουν, αφού υπάρχει προσωπικό που πλεονάζει! Ανάμεσά τους, σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία (01.09.2008), και 63 καθηγητές Φυσικής Αγωγής, οι οποίοι θα γυμνάζονται στις γραμματείες των δημοτικών και γυμνασίων.
Συνολικότερα, στον Νομό Λάρισας έχει οξυνθεί τόσο το πρόβλημα των πλεονασμάτων, που στις γραμματείες «συστήθηκαν» και δεύτερες και τρίτες θέσεις για να... δικαιολογηθεί η απασχόληση του προσωπικού!

Με την ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών συσκέψεων, το υπουργείο Παιδείας ενημερώθηκε για την υπερεπάρκεια εκπαιδευτικών στον νομό. Ετσι, περίπου 110 είναι οι πλεονάζοντες καθηγητές γενικής παιδείας , ενώ άλλοι είναι της τεχνικής εκπαίδευσης, όπου το πρόβλημα έχει διογκωθεί.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό εξετάστηκε αρκετές φορές με ψηφοθηρική λογική από τον πολιτικό κόσμο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόβλημα των αναπληρωτών ή αυτό της ολυμπιακής παιδείας.
Το πρόβλημα της μη ορθολογικής κατανομής του προσωπικού διογκώνεται ακόμη περισσότερο με τις ρουσφετολογικές παρεμβάσεις πολιτικών και ορισμένων συνδικαλιστών των εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα στα αστικά κέντρα να πλεονάζουν εκπαιδευτικοί, σε αντίθεση με τις απομακρυσμένες περιοχές στην ηπειρωτική ή τη νησιωτική χώρα.

Το πολυσύνθετο πρόβλημα της μη ορθολογικής εκμετάλλευσης του εκπαιδευτικού προσωπικού διογκώνεται εσχάτως με τους τρίτεκνους ή τους πολύτεκνους που διορίζονται σε «ειδικές» θέσεις, ανεξάρτητα με το αν υπάρχουν οργανικά κενά, όταν αρκετές υπηρεσίες του δημοσίου τομέα πάσχουν από ελλείψεις επιστημονικού προσωπικού.

Χαρακτηριστικό του τραγέλαφου το ακόλουθο παράδειγμα: στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Λάρισας τα μόνα λειτουργικά κενά που υπάρχουν αφορούν περίπου 20 δασκάλους, ακριβώς επειδή οι τρίτεκνοι θα κάνουν φέτος χρήση της τρίμηνης άδειας από την 1η Σεπτεμβρίου. Αν, δηλαδή, από την αρχή της εβδομάδας, με τη δεύτερη φάση αναπληρωτών, καλυφθούν τα κενά αυτά, τότε από Ιανουάριο που θα επιστρέψουν στις αίθουσες οι αδειούχοι, θα «πλεονάζουν» οι αναπληρωτές. Θεωρητικά βέβαια, γιατί στην πράξη πάντα δημιουργούνται ανάγκες, όπως, για παράδειγμα, με τις άδειες λοχείας.

"Καλημέρα σας, παιδιά, και καλή σχολική χρονιά. Είμαι ο κύριος Κλαπανάρας, ο νέος σας φιλόλογος. Δηλαδή , για να ακριβολογούμε, θα σας διδάσκω το ένα πέμπτο των φιλολογικών σας μαθημάτων, κάθε Δευτέρα.. . Τα υπόλοιπα τέσσερα πέμπτα θα σας τα διδάσκουν τέσσερις διακεκεκριμένοι αναπληρωτές μου , ένας για καθεμιά από τις υπόλοιπες μέρες της βδομάδας!"
"Το ΄να ρουσφέτ' πάν' στ' άλλο ρουσφέτ',
κάμανε την Παιδεία μας άχρηστο μαραφέτ'!"

2 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

δύο γαϊδάρων άχυρο δεν μπορούν να μοιράσουν τα γαϊδούρια...

Sting είπε...

Δεν είναι γαϊδούρια, αλλά κομματόσκυλα...

Δημήτρης Κανελλόπουλος- Γιώργος Αλλαμανής: «Τέσσερις αλήθειες και ψέματα»για τον Μάνο Χατζιδάκι (PODCAST)

  Τέσσερις αλήθειες και ψέματα για τον Μάνο Χατζιδάκι Στο νέο επεισόδιο του Newsroom, τη σειρά podcast που ο Δημήτρης Κανελλόπουλος συνομιλ...