Κυριακή, Ιουλίου 01, 2018

Οι άνθρωποι καψουρεύονταν και στην εποχή του Βιβάλντι

Antonio Vivaldi. "Vedro con mio diletto"
 Il Giustino,  RV 717 , πράξη 1

Vedrò con mio diletto
l'alma dell'alma mia
Il core del mio cor pien di contento.

E se dal caro oggetto
lungi convien che sia
Sospirerò penando ogni momento...
 
Θα δω με χαρά 
 την   ψυχή της ψυχής μου 
 την καρδιά της καρδιάς μου γεμάτος ευτυχία. 
 Και αν από το αγαπητό μου αντικείμενο (του πόθου) 
 Εγώ θα είμαι μακριά, 
 Θα αναστενάζω, υποφέροντας κάθε στιγμή ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...