gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Τρίτη, Αυγούστου 05, 2025

Θεόδωρος Κουρεντζής, ο μαέστρος που έχει φανατικούς φίλους και ορκισμένους εχθρούς

1. Αρχαίο Θέατρο Δελφών:  η musicAeterna ερμηνεύει  την 7η Συμφωνία, υπό τη διεύθυνση του Θεόδωρου Κουρεντζή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ =>Μπετόβεν στους Δελφούς: Κυριακή 6 Ιουνίου 2021, ένα από τα πιο σημαντικά πανευρωπαϊκά μουσικά γεγονότα


 


 2. ΑΚΟΥΣΤΕ 

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ του Άρη Δημοκίδη για τον πολυσυζητημένο και αμφιλεγόμενο μαέστρο που έχει φανατικούς φίλους και ορκισμένους εχθρούς

Στο σημερινό ηχητικό του ντοκιμαντέρ ο Άρης Δημοκίδης παρουσιάζει το «φαινόμενο Κουρεντζής». Ο Θεόδωρος Κουρεντζής είναι διακεκριμένος και πολυσυζητημένος μαέστρος της εποχής μας. Διακρίνεται για τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο «διαβάζει» τα κλασικά έργα και για το πώς διευθύνει, πέρα από τα στερεότυπα που επικρατούν για την κλασική μουσική. Πρόκειται για μια χαρισματική μεν αλλά βαθιά εσωστρεφή προσωπικότητα.

Γεννήθηκε στην Ελλάδα, όπου έκανε τις πρώτες του μουσικές σπουδές, αλλά όταν έφτασε η στιγμή να σπουδάσει σε ανώτατο επίπεδο διάλεξε σπουδές στη Ρωσία και όχι στην Αμερική, από όπου είχε επίσης πρόταση. Σπούδασε στην Κρατική Μουσική Ακαδημία της Αγίας Πετρούπολης και υπήρξε μαθητής του μαέστρου Ιλία Μουσίν, ενός από τους σπουδαιότερους διευθυντές ορχήστρας του 20ού αιώνα.

Παρέμεινε στη Ρωσία (έχει αποκτήσει και τη ρωσική υπηκοότητα), έχτισε εκεί την καριέρα του και δημιούργησε πρωτότυπες δράσεις κοινοβιακού χαρακτήρα. Έγινε γνωστός στη Ρωσία στα 30 του χρόνια και παγκοσμίως στα 40 του, αλλά ήδη από τα 20 του θεωρούνταν ανερχόμενο ταλέντο στη διεύθυνση ορχήστρας. Η καταξίωση ήρθε όχι από τα media, αλλά μέσω της καλλιτεχνικής του τόλμης και των εκρηκτικών του ερμηνειών.

Θεωρείται κορυφαίος εξαιτίας των πρωτότυπων ενορχηστρώσεών του σε σπουδαία έργα, όπως του Μάλερ, του Μότσαρτ, του Μπετόβεν, του Τσαϊκόφσκι, στις οποίες κυριαρχεί η ένταση και η θεατρικότητα των κινήσεών του, αλλά και εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζει τη μουσική συνολικά και των δράσεων που δημιούργησε στη Ρωσία. Μέρος της δημοτικότητάς του επίσης οφείλεται στο αντισυμβατικό για μαέστρο ντύσιμό του καθώς και στις διαφορετικές παραστάσεις του, οι οποίες έχουν σκηνοθετικά και φωτιστικά στοιχεία που δεν συνηθίζονται στις κλασικές συναυλίες. Ορόσημα θεωρούνται οι ηχογραφήσεις του με τη Sony Classical.

Οι υπερασπιστές του ισχυρίζονται ότι αναζητά την αλήθεια της μουσικής πέρα από τις συμβάσεις, χρησιμοποιώντας ιστορικά τεκμηριωμένες πρακτικές αλλά με εκφραστικότητα που δημιουργεί την αίσθηση μιας εξωπραγματικής εμπειρίας, και αυτό έχει δημιουργήσει φανατικό κοινό.

Από την άλλη, μεγάλο κοινό έχει αποκτήσει και εξαιτίας του εκκεντρικού προφίλ που έχει καλλιεργήσει, για το οποίο του αποδίδεται ο χαρακτηρισμός «ροκ σταρ της κλασικής μουσικής».

Έχει επικριθεί ως υπερεκτιμημένος μουσικά αλλά και για τη σιωπή του σε σχέση με το καθεστώς της Ρωσίας. Εικάζεται ότι σε αυτό οφείλεται και η παραίτησή του από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή της SWR Symphony Orchestra (Γερμανία) πριν λήξει το συμβόλαιό του.  Ο ίδιος έχει δηλώσει σε συνέντευξή του στον «Spiegel»: «Πώς γίνεται στην Ευρώπη να μην υπάρχει πλέον ελευθερία λόγου; Ακόμη χειρότερα: δεν υπάρχει καν η ελευθερία να σιωπάς!».

Μιλούν:

Γιάννης Βακαρέλης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Αγγελική Γκάτζια, αρθρογράφος

Κάτια Ηγουμενάκη, συντηρήτρια αρχαιοτήτων και πολιτισμολόγος

Δημήτρης Παπαϊωάνου, καλλιτέχνης-χορογράφος, σκηνοθέτης και visual artist  

Κορνήλιος Σελαμσής, συνθέτης

Αντώνης Στεφάνου, Επικεφαλής του Γραφείου Τύπου Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, σπουδές σύνθεσης

στις Αυγούστου 05, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

«Παλιό Χώμα»:συγκινητική παρουσίαση του βιβλίου στη Θεσσαλονίκη

  «Παλιό Χώμα»: μνήμη, απώλεια και ελπίδα σε μια συγκινητική παρουσίαση του βιβλίου στη Θεσσαλονίκη Μ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2634)
    • ►  Δεκεμβρίου (125)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ▼  Αυγούστου (217)
      • Σήμερα, 31/8, ο στόλος του Global Sumud Flotilla ξ...
      • Vivaldi - Viola d'Amore concerto in D minor, RV 39...
      • Famous Still Life Artists and Paintings.Διάσημοι κ...
      • Κ.Κωστούρος*: Η «σύγκρουση των απολίτιστων» και γι...
      • Η κυβέρνηση σε ελεύθερη πτώση. Σενάρια παροχών από...
      • Κεραμεοτερατουργίες ή «Αφεντικό, στύψε τον εργαζόμ...
      • Ο Στρατηγός (1926): ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!
      • Concert de Paris 2025: Λάμψη "αστεριών" στο φετινό...
      • Ο Τραμπάκουλας και η ανερμάτιστη διεθνής πολιτική του
      • Κυβέρνηση μνησίκακη, γι΄αυτό τιμωρητική
      • Φεστιβάλ Όπερας με Επιλεγμένα Έργα
      • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :Καμιά συνεργασία με σιωνιστέ...
      • ΒΙΒΛΙΟ : Τρία λατινοαμερικανικά διαμάντια
      • Ένας αντισιωνιστής μαγαζάτορας στην Νάξο δίνει μαθ...
      • Πέθανε ο σπουδαίος Ρώσος συνθέτης και πιανίστας, Ρ...
      • One-Eyed Jacks/Η εκδίκηση είναι δική μου (1961)
      • Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη
      • Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές (1985):Τίτ...
      • Βολεύει ή όχι τον Μητσοτάκη η επαναδραστηριοποίηση...
      • [Βίντεο] Συνέντευξη του Στέλιου Κούλογλου για επί...
      • Χαλκιδική : ένας τόπος υπό εποχική κατοχή και δια...
      • Ρωτάς κάτι στο ChatGPTΗ; Να ξέρεις ότι κάθε «συνομ...
      • ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης
      • Best of Bizet - Classical Music Gems
      • Ξέρετε από ποιον θα "πήγαινε" ο Τσίπρας, αν ζούσα...
      • Αναζητώντας τα αίτια του ψηφιακού λιντσαρίσματος...
      • Η χειραψία της διαρκούς ταπείνωσης της Ευρώπης από...
      • ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικ...
      • Γλυκά που έρχεται η νύχτα : Laurie's Song from Aa...
      • «Δεν φεύγουμε από τη Γάζα»: Ο Ελληνορθόδοξος Πατρι...
      • Το Ισραήλ ξεριζώνει τις ελιές των Παλαιστινίων , ...
      • ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤ...
      • ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ : Όταν η Novartis είναι ένα...
      • Με δύναμη από την εικαστική Φλώρινα
      • Η Φιλοξενία μας | Our Hospitality (1923): μια από...
      • Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ Valerie Zink από το Πρα...
      • Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης επιστρέφει δυ...
      • Sheila Jordan: σίγησε για πάντα το λευκό αηδόνι τη...
      • Ψηφιακή έκθεση "Ανδρέας Βουρλούμης, Ο Αττικός" : σ...
      • Ένα εμπεριστατωμένο ιστορικά βιβλίο και μία ταινία...
      • Για τον μύθο του (αριστερού) αντισημιτισμού
      •   Ρωσία / Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στη σκληρή ...
      • Αντί για το πιτόγυρο που η τιμή του έχει φτάσει ...
      • The Man Who Never Was / Ο Άνθρωπος που δεν υπήρξε...
      • Από πότε λέμε «γεια σου»;
      • Προς ακροκεντρώους για τους ακροδεξιούς υπουργούς ...
      • «Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις ΕΣΥ στο...
      • Υπερτουρισμός: ο θάνατος της Ελλάδας
      •    Τεχνητή Νοημοσύνη, καινοτομία,επιχειρήσ...
      • Frankfurt Radio Symphony Live: Europa Open Air 202...
      • Φάκελος Λένι Ρίφενσταλ, με αφορμή το πρόσφατο απο...
      • Ο εθνικός μας ψεύτης διαβεβαιώνει ότι ο πλούτος τρ...
      • Πάτρα: Έχεις αριστερό δήμαρχο; Τιμωρείσαι!
      • Συνελήφθη η ποιήτρια Άλις Όσβαλντ στη διαδήλωση στ...
      • Μποκανέρα, μια ντετέκτιβ πολύ διαφορετική από αυτέ...
      • ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ: Μιχάλης Γκανάς , Τον...
      • La Révolution française/Η Γαλλική Επανάσταση (198...
      • Το δίλημμα του σκαντζόχοιρου
      • Ποιοι ενοχλούνται από τον Ιβάν Σαββίδη;
      • Τα σιωνιστικά τέρατα σκοτώνουν με σχεδιασμένο λιμό...
      • Ίσες αποστάσεις μπροστά σε μία γενοκτονία;Μόνο ένα...
      • Lady on a Train (1945)/Θηλυκός Σατανάς (1945)
      • Αμείλικτα ερωτήματα από έναν ομοϊδεάτη για την πολ...
      • Πώς επιτρέπεται να υπάρχουν πισίνες και γκαζόν στι...
      • Guardian: η Ελλάδα έγινε η «Ταϊλάνδη της Ευρώπης»
      • Ζούμε πλέον τον εφιάλτη των φυτοφαρμάκων: όλο και...
      • ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ: Τι κληρονόμησε και τι άφησε η κάθε κυβέ...
      • Αλέξης Τσίπρας: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της κρίσης...
      • Χαβιέ Μπαρδέμ: «Οι IDF (Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμει...
      • Vivaldi - Il Gardellino / Η Καρδερίνα| Sophia Scha...
      • Η «παγίδα του Θουκυδίδη» και η ερμηνεία της για τη...
      • Cronache di Poveri Amanti /Η ιστορία των φτωχών ερ...
      • Ο Κοσμάς Μαρινάκης στο BBC για τις οικονομικές κυρ...
      • Σάλι Ρούνεϊ: δεν είναι μόνο καλή συγγραφέας αλλά κ...
      •   «Η κοιλάδα της αταξίας» του Φρήντριχ Ντύρρ...
      • H eurostat για τα χάλια της Δημόσιας Υγείας μας ...
      • James Kerr
      • Μπροστά στη σταθερή απόγνωση…για όσα ζούμε σ΄αυτόν...
      • Άδωνι Γεωργιάδη, το ΕΣΥ που υπονομεύεις το κρατού...
      • François Premier/Φραγκίσκος ο Πρώτος (1937)
      • Έχετε διαβήτη; Γιατί οι ειδικοί συνιστούν να βάζετ...
      • Ευτύχης Μπιτσάκης (1927-2025): έναν αιώνα στην υπη...
      • Η ξαφνική κατολίσθηση στο Ημεροβίγλι επιτάσσει την...
      • Anna Buchegger - Bardentreffen 2025 - ARTE Concert
      • «Και να φοβάσαι, ραβίνε, όταν καταπατάς τις πιο ση...
      • Loophole (1954): μια αδικία στη σκιά του Μακαρθισμού
      • Δίνεις λεφτά στον Τραμπ; Γίνεσαι φίλος του και παί...
      • Όσα δεν βλέπεις στα Δυτικά ΜΜΕ – Θανάσης Αυγερινός...
      • Le Monde: «Στην Ελλάδα, ένα δημόσιο σύστημα υγείας...
      • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ: Η Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα , η...
      • Αφιέρωμα στον ποιητή Θωμά Γκόρπα
      • Γιατί ο Πούτιν επιθυμεί διακαώς το Ντονμπάς
      • ΜΝΗΜΗ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΑΜΠ:Far from the Madding Crowd /Μακ...
      • Ο επίσημοςστατιστικός Δείκτης Ευημερίας διαπιστώ...
      • Γιατί ο Μητσοτάκης σφιχταγκαλιάζει την ακροδεξιά;
      • Τα πενήντα καλύτερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι ...
      • Το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa |Ολό...
      • Για τις διαφορετικές ταυτότητες που επινοούσε ο ...
      • University Artist Series: Songs of Love and Loss /...
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2634)
    • ►  Δεκεμβρίου (125)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ▼  Αυγούστου (217)
      • Σήμερα, 31/8, ο στόλος του Global Sumud Flotilla ξ...
      • Vivaldi - Viola d'Amore concerto in D minor, RV 39...
      • Famous Still Life Artists and Paintings.Διάσημοι κ...
      • Κ.Κωστούρος*: Η «σύγκρουση των απολίτιστων» και γι...
      • Η κυβέρνηση σε ελεύθερη πτώση. Σενάρια παροχών από...
      • Κεραμεοτερατουργίες ή «Αφεντικό, στύψε τον εργαζόμ...
      • Ο Στρατηγός (1926): ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!
      • Concert de Paris 2025: Λάμψη "αστεριών" στο φετινό...
      • Ο Τραμπάκουλας και η ανερμάτιστη διεθνής πολιτική του
      • Κυβέρνηση μνησίκακη, γι΄αυτό τιμωρητική
      • Φεστιβάλ Όπερας με Επιλεγμένα Έργα
      • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :Καμιά συνεργασία με σιωνιστέ...
      • ΒΙΒΛΙΟ : Τρία λατινοαμερικανικά διαμάντια
      • Ένας αντισιωνιστής μαγαζάτορας στην Νάξο δίνει μαθ...
      • Πέθανε ο σπουδαίος Ρώσος συνθέτης και πιανίστας, Ρ...
      • One-Eyed Jacks/Η εκδίκηση είναι δική μου (1961)
      • Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη
      • Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές (1985):Τίτ...
      • Βολεύει ή όχι τον Μητσοτάκη η επαναδραστηριοποίηση...
      • [Βίντεο] Συνέντευξη του Στέλιου Κούλογλου για επί...
      • Χαλκιδική : ένας τόπος υπό εποχική κατοχή και δια...
      • Ρωτάς κάτι στο ChatGPTΗ; Να ξέρεις ότι κάθε «συνομ...
      • ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης
      • Best of Bizet - Classical Music Gems
      • Ξέρετε από ποιον θα "πήγαινε" ο Τσίπρας, αν ζούσα...
      • Αναζητώντας τα αίτια του ψηφιακού λιντσαρίσματος...
      • Η χειραψία της διαρκούς ταπείνωσης της Ευρώπης από...
      • ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικ...
      • Γλυκά που έρχεται η νύχτα : Laurie's Song from Aa...
      • «Δεν φεύγουμε από τη Γάζα»: Ο Ελληνορθόδοξος Πατρι...
      • Το Ισραήλ ξεριζώνει τις ελιές των Παλαιστινίων , ...
      • ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤ...
      • ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ : Όταν η Novartis είναι ένα...
      • Με δύναμη από την εικαστική Φλώρινα
      • Η Φιλοξενία μας | Our Hospitality (1923): μια από...
      • Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ Valerie Zink από το Πρα...
      • Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης επιστρέφει δυ...
      • Sheila Jordan: σίγησε για πάντα το λευκό αηδόνι τη...
      • Ψηφιακή έκθεση "Ανδρέας Βουρλούμης, Ο Αττικός" : σ...
      • Ένα εμπεριστατωμένο ιστορικά βιβλίο και μία ταινία...
      • Για τον μύθο του (αριστερού) αντισημιτισμού
      •   Ρωσία / Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στη σκληρή ...
      • Αντί για το πιτόγυρο που η τιμή του έχει φτάσει ...
      • The Man Who Never Was / Ο Άνθρωπος που δεν υπήρξε...
      • Από πότε λέμε «γεια σου»;
      • Προς ακροκεντρώους για τους ακροδεξιούς υπουργούς ...
      • «Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις ΕΣΥ στο...
      • Υπερτουρισμός: ο θάνατος της Ελλάδας
      •    Τεχνητή Νοημοσύνη, καινοτομία,επιχειρήσ...
      • Frankfurt Radio Symphony Live: Europa Open Air 202...
      • Φάκελος Λένι Ρίφενσταλ, με αφορμή το πρόσφατο απο...
      • Ο εθνικός μας ψεύτης διαβεβαιώνει ότι ο πλούτος τρ...
      • Πάτρα: Έχεις αριστερό δήμαρχο; Τιμωρείσαι!
      • Συνελήφθη η ποιήτρια Άλις Όσβαλντ στη διαδήλωση στ...
      • Μποκανέρα, μια ντετέκτιβ πολύ διαφορετική από αυτέ...
      • ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ: Μιχάλης Γκανάς , Τον...
      • La Révolution française/Η Γαλλική Επανάσταση (198...
      • Το δίλημμα του σκαντζόχοιρου
      • Ποιοι ενοχλούνται από τον Ιβάν Σαββίδη;
      • Τα σιωνιστικά τέρατα σκοτώνουν με σχεδιασμένο λιμό...
      • Ίσες αποστάσεις μπροστά σε μία γενοκτονία;Μόνο ένα...
      • Lady on a Train (1945)/Θηλυκός Σατανάς (1945)
      • Αμείλικτα ερωτήματα από έναν ομοϊδεάτη για την πολ...
      • Πώς επιτρέπεται να υπάρχουν πισίνες και γκαζόν στι...
      • Guardian: η Ελλάδα έγινε η «Ταϊλάνδη της Ευρώπης»
      • Ζούμε πλέον τον εφιάλτη των φυτοφαρμάκων: όλο και...
      • ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ: Τι κληρονόμησε και τι άφησε η κάθε κυβέ...
      • Αλέξης Τσίπρας: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της κρίσης...
      • Χαβιέ Μπαρδέμ: «Οι IDF (Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμει...
      • Vivaldi - Il Gardellino / Η Καρδερίνα| Sophia Scha...
      • Η «παγίδα του Θουκυδίδη» και η ερμηνεία της για τη...
      • Cronache di Poveri Amanti /Η ιστορία των φτωχών ερ...
      • Ο Κοσμάς Μαρινάκης στο BBC για τις οικονομικές κυρ...
      • Σάλι Ρούνεϊ: δεν είναι μόνο καλή συγγραφέας αλλά κ...
      •   «Η κοιλάδα της αταξίας» του Φρήντριχ Ντύρρ...
      • H eurostat για τα χάλια της Δημόσιας Υγείας μας ...
      • James Kerr
      • Μπροστά στη σταθερή απόγνωση…για όσα ζούμε σ΄αυτόν...
      • Άδωνι Γεωργιάδη, το ΕΣΥ που υπονομεύεις το κρατού...
      • François Premier/Φραγκίσκος ο Πρώτος (1937)
      • Έχετε διαβήτη; Γιατί οι ειδικοί συνιστούν να βάζετ...
      • Ευτύχης Μπιτσάκης (1927-2025): έναν αιώνα στην υπη...
      • Η ξαφνική κατολίσθηση στο Ημεροβίγλι επιτάσσει την...
      • Anna Buchegger - Bardentreffen 2025 - ARTE Concert
      • «Και να φοβάσαι, ραβίνε, όταν καταπατάς τις πιο ση...
      • Loophole (1954): μια αδικία στη σκιά του Μακαρθισμού
      • Δίνεις λεφτά στον Τραμπ; Γίνεσαι φίλος του και παί...
      • Όσα δεν βλέπεις στα Δυτικά ΜΜΕ – Θανάσης Αυγερινός...
      • Le Monde: «Στην Ελλάδα, ένα δημόσιο σύστημα υγείας...
      • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ: Η Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα , η...
      • Αφιέρωμα στον ποιητή Θωμά Γκόρπα
      • Γιατί ο Πούτιν επιθυμεί διακαώς το Ντονμπάς
      • ΜΝΗΜΗ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΑΜΠ:Far from the Madding Crowd /Μακ...
      • Ο επίσημοςστατιστικός Δείκτης Ευημερίας διαπιστώ...
      • Γιατί ο Μητσοτάκης σφιχταγκαλιάζει την ακροδεξιά;
      • Τα πενήντα καλύτερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι ...
      • Το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa |Ολό...
      • Για τις διαφορετικές ταυτότητες που επινοούσε ο ...
      • University Artist Series: Songs of Love and Loss /...
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.