gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Πέμπτη, Αυγούστου 28, 2025

ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικό Βιβλίο ( Audiobook) 2. Η ραδιοφωνική διασκευή με τον Λυκούργο Καλλέργη και την Αντιγόνη Βαλάκου 3. Η μνημειώδης βωβή ταινία του 1921

 undefined

Βικιπαίδεια :Ευγενία Γκραντέ

Ευγενία Γκραντέ

1. ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ , ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | | Audiobook | Ηχητικό Βιβλίο

 

Στο κλασικό του μυθιστόρημα "Ευγενία Γκραντέ" ο Γάλλος μυθιστοριογράφος, θεμελιωτής του ρεαλισμού της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας, Ονορέ ντε Μπαλζάκ δημιουργεί ένα διαχρονικό γυναικείο χαρακτήρα που μπορεί να βρεθεί σε οποιαδήποτε κοινωνία, οποιαδήποτε εποχή.

 Μπορεί το σκηνικό ή τα ήθη της εποχής όπου ζει να είναι διαφορετικά, αλλά η Ευγενία Γκραντέ μπορεί με άλλο όνομα, άλλη οικογένεια, άλλη εμφάνιση να υπάρχει παντού και πάντα. 

Η Ευγενία Γκραντέ μεγαλώνει από έναν πατέρα αρρωστημένα φιλάργυρο, μια μητέρα αδιαμαρτύρητα υποταγμένη στην εξουσία του συζύγου, μετατρέπεται από παιδί σε γυναίκα σε ένα περιβάλλον αυστηρό και στερημένο συναισθημάτων, ερωτεύεται έναν μη αποδεκτό νέο, παντρεύεται για κοινωνικούς λόγους και παραμένει ανέγγιχτη ακόμη και εντός γάμου. 

Διανύει τον δρόμο της στη ζωή αθεράπευτα πληγωμένη από ένα ανολοκλήρωτο έρωτα, περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που την επιβουλεύονται για τα πλούτη της.

 Σε όλη αυτή τη διαδρομή όμως δεν χάνει ούτε στιγμή την πίστη της στην αξιοπρέπεια, την αγάπη χωρίς όρια και τη φιλανθρωπία που καθοδηγείται από την πραγματική αγάπη για τον άνθρωπο. 

(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου Ευγενία Γκραντέ - εκδόσεις Νίκας) 

 

ΔΗΛΩΣΗ 

Αποποίηση ευθύνης πνευματικών δικαιωμάτων Σύμφωνα με το άρθρο 107 του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων του 1976, επιτρέπεται η «Δίκαιη χρήση» για σκοπούς όπως κριτική, σχολιασμός, ρεπορτάζ, διδασκαλία, υποτροφίες και έρευνα. Η «Δίκαιη χρήση» είναι μια χρήση που επιτρέπεται από τον νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων, η οποία διαφορετικά θα μπορούσε να αποτελεί παραβίαση. Η μη κερδοσκοπική, εκπαιδευτική ή προσωπική χρήση γέρνει την πλάστιγγα υπέρ της «Δίκαιης χρήσης». Δεν υπάρχει πρόθεση παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων.

All the videos, songs, images, and graphics used in the video belong to their respective owners and I or this channel does not claim any right over them. © Copyright Disclaimer under section 107 of the Copyright Act of 1976, allowance is made for “fair use” for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, education and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational,or personal use tips the balance in favor of fair use.  

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ανάρτηση του Video δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα . 

Στόχος του ιστολογίου  είναι να κάνουμε την Τέχνη και τη  Λογοτεχνία προσβάσιμες σε όλους δωρεάν: σε άτομα με προβλήματα όρασης, σε μαθητές, σε εκπαιδευτικούς, σε ταξιδιώτες, σε όποιον επιθυμεί να αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο του στις ανθρωπιστικές επιστήμες , για να εξευγενίσει την ψυχή του και να ενδυναμώσει το πνεύμα του.

Φυσικά , το αρχειακό και μη  υλικό  που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα βρίσκεται διαθέσιμο προς  όλους στο διαδίκτυο , επιλέγεται  με ποιοτικά κριτήρια και αναρτάται για στοχευμένους (ιστορικούς, ψυχαγωγικούς, αισθητικούς, παιδαγωγικούς) λόγους.

Πηγή Audiobook: youtube.com

 *************************

2. Η Ευγενία Γκραντέ στο Ελληνικό Ραδιόφωνο (Θεατρική διασκευή του 1973 με τον Λυκούργο Καλλέργη και την Αντιγόνη Βαλάκου ) 

Στην πλήρη υποδούλωση του Γκραντέ στον κόσμο του χρήματος αντιτάσσεται με τη στάση της η θυγατέρα του Ευγενία. Χάρη στην αθωότητα της νιότης, την ψυχική ευγένεια και την καλοσύνη που τη διακρίνουν αλλά και στην άγνοια που συνεπάγεται η περίκλειστη, εντός της οικογενειακής εστίας, ζωή της, βρίσκει τη δύναμη να αποστασιοποιηθεί από ένα περιβάλλον που έχει πλήρως διαβρωθεί από την τυφλή επιθυμία του πλουτισμού και της κοινωνικής ανόδου.

Σκηνοθεσία: Άγγελος Φορτούνας
Ακούγονται οι ηθοποιοί: Νίκος Απέργης, Αντιγόνη Βαλάκου, Λυκούργος Καλλέργης, Δημήτρης Κοντογιάννης, Βίλμα Κύρου, Μαίρη Λαλοπούλου, Mιχάλης Μπαλλής, Γιώργος Νέζος, Σαπφώ Νοταρά, Βασίλης Παπανίκας, Αθηνόδωρος Προύσαλης, Φραγκούλης Φραγκούλης


The Conquering Power (1921)

H θαυμάσια βωβή μεταφορά του μυθιστορήματος του Μπαλζάκ στον κινηματογράφο στη βωβή εποχή του

Σκηνοθεσία: Rex Ingram
Διανομή: Rudolph Valentino, Alice Terry, Ralph Lewis, Bridgetta Clark
Βασίζεται στο: "Eugénie Grandet" του Ονόρε ντε Μπαλζάκ

Η μεταφορά λογοτεχνικών κλασικών στη βωβή εποχή του κινηματογράφου ήταν πάντα μια πρόκληση. Πώς να μεταφέρεις το βάθος των χαρακτήρων, τις λεπτές αποχρώσεις του κειμένου και την κοινωνική κριτική χωρίς τη δύναμη του διαλόγου; Ο σκηνοθέτης Rex Ingram, με την ταινία "The Conquering Power", αποδεικνύει ότι η απάντηση βρίσκεται στην καθαρή οπτική αφήγηση, την έντονη σκηνοθεσία και τις ηχηρές ερμηνείες.

Παρόλο που η ταινία αλλάζει τον τίτλο του μυθιστορήματος (πιθανώς για λόγους εμπορικότητας), παραμένει πιστή στην ουσία της τραγικής ιστορίας της Eugénie Grandet. Εδώ, η Alice Terry (συχνή συνεργάτιδα και σύζυγος του Ingram) ενσαρκώνει την Eugénie, τη μοναχοκόρη του παχύσαρκου, σκληρού και τσιγκούνη πατέρα Grandet ( τον υποδύεται ο εκπληκτικός Ralph Lewis). Η ζωή της γίνεται ρήγμα με την άφιξη του γοητευτικού, αλλά εξαθλιωμένου ξαδέλφου της, Charles (Rudolph Valentino), με τον οποίο η Eugénie δένεται αμέσως με έναν αθώο, αλλά βαθύ έρωτα.

Στοιχεία της ταινίας που ξεχωρίζουν 

  • Η Οπτική Μεγαλοπρέπεια του Rex Ingram: Ο Ingram ήταν γνωστός για το εντυπωσιακό του οπτικό στιλ. Τα σκηνικά, τα κοστούμια και η φωτογραφία (από τον John F. Seitz) είναι εξαιρετικά για την εποχή τους. Δημιουργεί μια ατμόσφαιρα που είναι ταυτόχρονα ρεαλιστική και ρομαντική, αποτυπώνοντας τέλεια τον απομόνωση του σκοτεινού, πλούσιου αλλά ψυχρά πραγματικού σπιτιού των Grandet, σε αντίθεση με τον ρομαντικό κόσμο που φαντάζεται η Eugénie.

  • Ο Rudolph Valentino πριν από τον μυθικό αστέρα του Χόλιγουντ : Η Ευγενία Γκραντέ είναι μια ταινία πριν από τον "The Sheik/Ο Σεΐχης" που έκανε τον Valentino το απόλυτο είδωλο της 7ης Τέχνης. Εδώ, ο ηθοποιός δείχνει μια διαφορετική πλευρά: λιγότερο ως ο σκοτεινός, παθιασμένος εραστής και περισσότερο ως ο ευαίσθητος, περήφανος αλλά  γεμάτος απόγνωση νεαρός αριστοκράτης. Η απόδοσή του είναι  λιτή και δραματική, προσφέροντας μια γεύση του ταλέντου του πέρα από το αισθησιακό είδωλο του "εραστή"  που γνωρίζουμε όλοι.

  • Το δραματικό στοιχείο της απληστίας: Ο Ralph Lewis "κλέβει" κάθε σκηνή της ταινίας  υποδυόμενος τον πατέρα Γκραντέ. Η απεικόνισή του της απληστίας, της κακίας και της ψυχρής χειραγώγησης της κόρη του είναι  τρομακτικά πειστική. Δεν είναι απλώς ένας "κακός" χαρακτήρας , είναι ένα ψυχολογικό ομοίωμα ανθρώπου που έχει θυσιάσει οτιδήποτε το ανθρώπινο στο βωμό του πλούτου. Οι σκηνές του με το χρυσό του έμειναν στην ιστορία του κινηματογράφου .


  • Οι Στιλιστικές συμβάσεις της Εποχής του Βωβού επέβαλλαν σε όλες τις ταινίας να βασίζονται    σε υπερβολικές χειρονομίες και έντονα εκφραστικά βλέμματα , προκειμένου  να μεταδώσουν τα συναισθήματα των χαρακτήρων , κάτι που σήμερα  φαίνεται θεατρικό και ξεπερασμένο στο σύγχρονο κοινό. Ο ρυθμός είναι πιο αργός και η αφήγηση πιο γραμμική.

  • Πιστότητα στο Πρωτότυπο: 

    Παρόλο που η πλοκή είναι πιστή, ο Ingram επιλέγει να τονίσει περισσότερο το ρομαντικό στοιχείο ("The Conquering Power" του τίτλου) έναντι της δριμείας κοινωνικής κριτικής του Μπαλζάκ για την αδίστακτη   μπουρζουαζία της εποχής του  και τη διαφθορά των ανθρώπων από το χρήμα. Η ταινία όμως μοιάζει να  είναι πιο πολύ  μια τραγική ιστορία αγάπης παρά ένα καυστικό σατιρικό σχόλιο.

Κληρονομιά και Συνολική Αξιολόγηση:

"The Conquering Power" είναι ένα εξαίρετο παράδειγμα του πώς ο κλασικός κινηματογράφος μπορούσε να "διαβάσει" τη λογοτεχνία. Δεν είναι απλώς μια σχηματική προσαρμογή, αλλά μια επιδέξια  σκηνοθετημένη και ερμηνευμένη  απόδοση του βιβλίου. 

Δείτε την ταινία, που από τη μία δείχνει  το ταλέντο του Valentino πριν γίνει το απόλυτο κινηματογραφικό είδωλο , ενώ από την άλλη καταδεικνύει   τη δεξιοτεχνία του πρωτοπόρου Rex Ingram ως σκηνοθέτη , ο οποίος  τιμά το πνεύμα του μυθιστορήματος του Μπαλζάκ, ακόμα κι αν το μετατρέπει σε ρομαντικό δράμα.

Βαθμολογία (σε κλίμακα 5 αστεριών): ★★★★☆


Wikipedia=>The Conquering Power(Silent Movie)

Η ταινία είναι σε Public Domain .

στις Αυγούστου 28, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

«Καταργητές» :το ένοπλο κίνημα των Αμερικανών που αντιδρούσαν στη δουλεία

  Δαγκεροτυπία του Μπράουν που τραβήχτηκε από τον αφροαμερικανό φωτογράφο Augustus Washington στο Σπρίνγκφιλντ της Μασαχουσέτης, γύρω στα...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2564)
    • ►  Δεκεμβρίου (55)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ▼  Αυγούστου (217)
      • Σήμερα, 31/8, ο στόλος του Global Sumud Flotilla ξ...
      • Vivaldi - Viola d'Amore concerto in D minor, RV 39...
      • Famous Still Life Artists and Paintings.Διάσημοι κ...
      • Κ.Κωστούρος*: Η «σύγκρουση των απολίτιστων» και γι...
      • Η κυβέρνηση σε ελεύθερη πτώση. Σενάρια παροχών από...
      • Κεραμεοτερατουργίες ή «Αφεντικό, στύψε τον εργαζόμ...
      • Ο Στρατηγός (1926): ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!
      • Concert de Paris 2025: Λάμψη "αστεριών" στο φετινό...
      • Ο Τραμπάκουλας και η ανερμάτιστη διεθνής πολιτική του
      • Κυβέρνηση μνησίκακη, γι΄αυτό τιμωρητική
      • Φεστιβάλ Όπερας με Επιλεγμένα Έργα
      • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :Καμιά συνεργασία με σιωνιστέ...
      • ΒΙΒΛΙΟ : Τρία λατινοαμερικανικά διαμάντια
      • Ένας αντισιωνιστής μαγαζάτορας στην Νάξο δίνει μαθ...
      • Πέθανε ο σπουδαίος Ρώσος συνθέτης και πιανίστας, Ρ...
      • One-Eyed Jacks/Η εκδίκηση είναι δική μου (1961)
      • Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη
      • Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές (1985):Τίτ...
      • Βολεύει ή όχι τον Μητσοτάκη η επαναδραστηριοποίηση...
      • [Βίντεο] Συνέντευξη του Στέλιου Κούλογλου για επί...
      • Χαλκιδική : ένας τόπος υπό εποχική κατοχή και δια...
      • Ρωτάς κάτι στο ChatGPTΗ; Να ξέρεις ότι κάθε «συνομ...
      • ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης
      • Best of Bizet - Classical Music Gems
      • Ξέρετε από ποιον θα "πήγαινε" ο Τσίπρας, αν ζούσα...
      • Αναζητώντας τα αίτια του ψηφιακού λιντσαρίσματος...
      • Η χειραψία της διαρκούς ταπείνωσης της Ευρώπης από...
      • ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικ...
      • Γλυκά που έρχεται η νύχτα : Laurie's Song from Aa...
      • «Δεν φεύγουμε από τη Γάζα»: Ο Ελληνορθόδοξος Πατρι...
      • Το Ισραήλ ξεριζώνει τις ελιές των Παλαιστινίων , ...
      • ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤ...
      • ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ : Όταν η Novartis είναι ένα...
      • Με δύναμη από την εικαστική Φλώρινα
      • Η Φιλοξενία μας | Our Hospitality (1923): μια από...
      • Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ Valerie Zink από το Πρα...
      • Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης επιστρέφει δυ...
      • Sheila Jordan: σίγησε για πάντα το λευκό αηδόνι τη...
      • Ψηφιακή έκθεση "Ανδρέας Βουρλούμης, Ο Αττικός" : σ...
      • Ένα εμπεριστατωμένο ιστορικά βιβλίο και μία ταινία...
      • Για τον μύθο του (αριστερού) αντισημιτισμού
      •   Ρωσία / Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στη σκληρή ...
      • Αντί για το πιτόγυρο που η τιμή του έχει φτάσει ...
      • The Man Who Never Was / Ο Άνθρωπος που δεν υπήρξε...
      • Από πότε λέμε «γεια σου»;
      • Προς ακροκεντρώους για τους ακροδεξιούς υπουργούς ...
      • «Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις ΕΣΥ στο...
      • Υπερτουρισμός: ο θάνατος της Ελλάδας
      •    Τεχνητή Νοημοσύνη, καινοτομία,επιχειρήσ...
      • Frankfurt Radio Symphony Live: Europa Open Air 202...
      • Φάκελος Λένι Ρίφενσταλ, με αφορμή το πρόσφατο απο...
      • Ο εθνικός μας ψεύτης διαβεβαιώνει ότι ο πλούτος τρ...
      • Πάτρα: Έχεις αριστερό δήμαρχο; Τιμωρείσαι!
      • Συνελήφθη η ποιήτρια Άλις Όσβαλντ στη διαδήλωση στ...
      • Μποκανέρα, μια ντετέκτιβ πολύ διαφορετική από αυτέ...
      • ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ: Μιχάλης Γκανάς , Τον...
      • La Révolution française/Η Γαλλική Επανάσταση (198...
      • Το δίλημμα του σκαντζόχοιρου
      • Ποιοι ενοχλούνται από τον Ιβάν Σαββίδη;
      • Τα σιωνιστικά τέρατα σκοτώνουν με σχεδιασμένο λιμό...
      • Ίσες αποστάσεις μπροστά σε μία γενοκτονία;Μόνο ένα...
      • Lady on a Train (1945)/Θηλυκός Σατανάς (1945)
      • Αμείλικτα ερωτήματα από έναν ομοϊδεάτη για την πολ...
      • Πώς επιτρέπεται να υπάρχουν πισίνες και γκαζόν στι...
      • Guardian: η Ελλάδα έγινε η «Ταϊλάνδη της Ευρώπης»
      • Ζούμε πλέον τον εφιάλτη των φυτοφαρμάκων: όλο και...
      • ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ: Τι κληρονόμησε και τι άφησε η κάθε κυβέ...
      • Αλέξης Τσίπρας: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της κρίσης...
      • Χαβιέ Μπαρδέμ: «Οι IDF (Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμει...
      • Vivaldi - Il Gardellino / Η Καρδερίνα| Sophia Scha...
      • Η «παγίδα του Θουκυδίδη» και η ερμηνεία της για τη...
      • Cronache di Poveri Amanti /Η ιστορία των φτωχών ερ...
      • Ο Κοσμάς Μαρινάκης στο BBC για τις οικονομικές κυρ...
      • Σάλι Ρούνεϊ: δεν είναι μόνο καλή συγγραφέας αλλά κ...
      •   «Η κοιλάδα της αταξίας» του Φρήντριχ Ντύρρ...
      • H eurostat για τα χάλια της Δημόσιας Υγείας μας ...
      • James Kerr
      • Μπροστά στη σταθερή απόγνωση…για όσα ζούμε σ΄αυτόν...
      • Άδωνι Γεωργιάδη, το ΕΣΥ που υπονομεύεις το κρατού...
      • François Premier/Φραγκίσκος ο Πρώτος (1937)
      • Έχετε διαβήτη; Γιατί οι ειδικοί συνιστούν να βάζετ...
      • Ευτύχης Μπιτσάκης (1927-2025): έναν αιώνα στην υπη...
      • Η ξαφνική κατολίσθηση στο Ημεροβίγλι επιτάσσει την...
      • Anna Buchegger - Bardentreffen 2025 - ARTE Concert
      • «Και να φοβάσαι, ραβίνε, όταν καταπατάς τις πιο ση...
      • Loophole (1954): μια αδικία στη σκιά του Μακαρθισμού
      • Δίνεις λεφτά στον Τραμπ; Γίνεσαι φίλος του και παί...
      • Όσα δεν βλέπεις στα Δυτικά ΜΜΕ – Θανάσης Αυγερινός...
      • Le Monde: «Στην Ελλάδα, ένα δημόσιο σύστημα υγείας...
      • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ: Η Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα , η...
      • Αφιέρωμα στον ποιητή Θωμά Γκόρπα
      • Γιατί ο Πούτιν επιθυμεί διακαώς το Ντονμπάς
      • ΜΝΗΜΗ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΑΜΠ:Far from the Madding Crowd /Μακ...
      • Ο επίσημοςστατιστικός Δείκτης Ευημερίας διαπιστώ...
      • Γιατί ο Μητσοτάκης σφιχταγκαλιάζει την ακροδεξιά;
      • Τα πενήντα καλύτερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι ...
      • Το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa |Ολό...
      • Για τις διαφορετικές ταυτότητες που επινοούσε ο ...
      • University Artist Series: Songs of Love and Loss /...
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2564)
    • ►  Δεκεμβρίου (55)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ▼  Αυγούστου (217)
      • Σήμερα, 31/8, ο στόλος του Global Sumud Flotilla ξ...
      • Vivaldi - Viola d'Amore concerto in D minor, RV 39...
      • Famous Still Life Artists and Paintings.Διάσημοι κ...
      • Κ.Κωστούρος*: Η «σύγκρουση των απολίτιστων» και γι...
      • Η κυβέρνηση σε ελεύθερη πτώση. Σενάρια παροχών από...
      • Κεραμεοτερατουργίες ή «Αφεντικό, στύψε τον εργαζόμ...
      • Ο Στρατηγός (1926): ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!
      • Concert de Paris 2025: Λάμψη "αστεριών" στο φετινό...
      • Ο Τραμπάκουλας και η ανερμάτιστη διεθνής πολιτική του
      • Κυβέρνηση μνησίκακη, γι΄αυτό τιμωρητική
      • Φεστιβάλ Όπερας με Επιλεγμένα Έργα
      • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :Καμιά συνεργασία με σιωνιστέ...
      • ΒΙΒΛΙΟ : Τρία λατινοαμερικανικά διαμάντια
      • Ένας αντισιωνιστής μαγαζάτορας στην Νάξο δίνει μαθ...
      • Πέθανε ο σπουδαίος Ρώσος συνθέτης και πιανίστας, Ρ...
      • One-Eyed Jacks/Η εκδίκηση είναι δική μου (1961)
      • Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη
      • Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές (1985):Τίτ...
      • Βολεύει ή όχι τον Μητσοτάκη η επαναδραστηριοποίηση...
      • [Βίντεο] Συνέντευξη του Στέλιου Κούλογλου για επί...
      • Χαλκιδική : ένας τόπος υπό εποχική κατοχή και δια...
      • Ρωτάς κάτι στο ChatGPTΗ; Να ξέρεις ότι κάθε «συνομ...
      • ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης
      • Best of Bizet - Classical Music Gems
      • Ξέρετε από ποιον θα "πήγαινε" ο Τσίπρας, αν ζούσα...
      • Αναζητώντας τα αίτια του ψηφιακού λιντσαρίσματος...
      • Η χειραψία της διαρκούς ταπείνωσης της Ευρώπης από...
      • ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικ...
      • Γλυκά που έρχεται η νύχτα : Laurie's Song from Aa...
      • «Δεν φεύγουμε από τη Γάζα»: Ο Ελληνορθόδοξος Πατρι...
      • Το Ισραήλ ξεριζώνει τις ελιές των Παλαιστινίων , ...
      • ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤ...
      • ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ : Όταν η Novartis είναι ένα...
      • Με δύναμη από την εικαστική Φλώρινα
      • Η Φιλοξενία μας | Our Hospitality (1923): μια από...
      • Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ Valerie Zink από το Πρα...
      • Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης επιστρέφει δυ...
      • Sheila Jordan: σίγησε για πάντα το λευκό αηδόνι τη...
      • Ψηφιακή έκθεση "Ανδρέας Βουρλούμης, Ο Αττικός" : σ...
      • Ένα εμπεριστατωμένο ιστορικά βιβλίο και μία ταινία...
      • Για τον μύθο του (αριστερού) αντισημιτισμού
      •   Ρωσία / Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στη σκληρή ...
      • Αντί για το πιτόγυρο που η τιμή του έχει φτάσει ...
      • The Man Who Never Was / Ο Άνθρωπος που δεν υπήρξε...
      • Από πότε λέμε «γεια σου»;
      • Προς ακροκεντρώους για τους ακροδεξιούς υπουργούς ...
      • «Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις ΕΣΥ στο...
      • Υπερτουρισμός: ο θάνατος της Ελλάδας
      •    Τεχνητή Νοημοσύνη, καινοτομία,επιχειρήσ...
      • Frankfurt Radio Symphony Live: Europa Open Air 202...
      • Φάκελος Λένι Ρίφενσταλ, με αφορμή το πρόσφατο απο...
      • Ο εθνικός μας ψεύτης διαβεβαιώνει ότι ο πλούτος τρ...
      • Πάτρα: Έχεις αριστερό δήμαρχο; Τιμωρείσαι!
      • Συνελήφθη η ποιήτρια Άλις Όσβαλντ στη διαδήλωση στ...
      • Μποκανέρα, μια ντετέκτιβ πολύ διαφορετική από αυτέ...
      • ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ: Μιχάλης Γκανάς , Τον...
      • La Révolution française/Η Γαλλική Επανάσταση (198...
      • Το δίλημμα του σκαντζόχοιρου
      • Ποιοι ενοχλούνται από τον Ιβάν Σαββίδη;
      • Τα σιωνιστικά τέρατα σκοτώνουν με σχεδιασμένο λιμό...
      • Ίσες αποστάσεις μπροστά σε μία γενοκτονία;Μόνο ένα...
      • Lady on a Train (1945)/Θηλυκός Σατανάς (1945)
      • Αμείλικτα ερωτήματα από έναν ομοϊδεάτη για την πολ...
      • Πώς επιτρέπεται να υπάρχουν πισίνες και γκαζόν στι...
      • Guardian: η Ελλάδα έγινε η «Ταϊλάνδη της Ευρώπης»
      • Ζούμε πλέον τον εφιάλτη των φυτοφαρμάκων: όλο και...
      • ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ: Τι κληρονόμησε και τι άφησε η κάθε κυβέ...
      • Αλέξης Τσίπρας: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της κρίσης...
      • Χαβιέ Μπαρδέμ: «Οι IDF (Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμει...
      • Vivaldi - Il Gardellino / Η Καρδερίνα| Sophia Scha...
      • Η «παγίδα του Θουκυδίδη» και η ερμηνεία της για τη...
      • Cronache di Poveri Amanti /Η ιστορία των φτωχών ερ...
      • Ο Κοσμάς Μαρινάκης στο BBC για τις οικονομικές κυρ...
      • Σάλι Ρούνεϊ: δεν είναι μόνο καλή συγγραφέας αλλά κ...
      •   «Η κοιλάδα της αταξίας» του Φρήντριχ Ντύρρ...
      • H eurostat για τα χάλια της Δημόσιας Υγείας μας ...
      • James Kerr
      • Μπροστά στη σταθερή απόγνωση…για όσα ζούμε σ΄αυτόν...
      • Άδωνι Γεωργιάδη, το ΕΣΥ που υπονομεύεις το κρατού...
      • François Premier/Φραγκίσκος ο Πρώτος (1937)
      • Έχετε διαβήτη; Γιατί οι ειδικοί συνιστούν να βάζετ...
      • Ευτύχης Μπιτσάκης (1927-2025): έναν αιώνα στην υπη...
      • Η ξαφνική κατολίσθηση στο Ημεροβίγλι επιτάσσει την...
      • Anna Buchegger - Bardentreffen 2025 - ARTE Concert
      • «Και να φοβάσαι, ραβίνε, όταν καταπατάς τις πιο ση...
      • Loophole (1954): μια αδικία στη σκιά του Μακαρθισμού
      • Δίνεις λεφτά στον Τραμπ; Γίνεσαι φίλος του και παί...
      • Όσα δεν βλέπεις στα Δυτικά ΜΜΕ – Θανάσης Αυγερινός...
      • Le Monde: «Στην Ελλάδα, ένα δημόσιο σύστημα υγείας...
      • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ: Η Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα , η...
      • Αφιέρωμα στον ποιητή Θωμά Γκόρπα
      • Γιατί ο Πούτιν επιθυμεί διακαώς το Ντονμπάς
      • ΜΝΗΜΗ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΑΜΠ:Far from the Madding Crowd /Μακ...
      • Ο επίσημοςστατιστικός Δείκτης Ευημερίας διαπιστώ...
      • Γιατί ο Μητσοτάκης σφιχταγκαλιάζει την ακροδεξιά;
      • Τα πενήντα καλύτερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι ...
      • Το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa |Ολό...
      • Για τις διαφορετικές ταυτότητες που επινοούσε ο ...
      • University Artist Series: Songs of Love and Loss /...
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.