gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Παρασκευή, Αυγούστου 29, 2025

Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη


Νίκος Μαμαγκάκης (3.3.1929 – 24.7.2013), in memoriam

Nikos Mamangakis - IMDbΝίκος Μαμαγκάκης

Συναυλία του Αιμίλιου Πολίτη – Ίδρυμα Άγγελου & Λητώς ...Αιμίλιος Πολίτης*
epohi.gr 
5–7 λεπτά


Το επιβλητικό σπίτι στην οδό Στίλπωνος στο Μετς. Παρτιτούρες, υπολογιστές, ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά μην νομίσει κανείς ότι έχουμε να κάνουμε με έναν στυγνό και δογματικό αβανγκαρντίστα και φανατικό της τεχνολογίας: σκορπισμένα ολόγυρα κείνται παραδοσιακά όργανα, πολλές φορές ιδιοκατασκευές, απόδειξη του ασίγαστου ενδιαφέροντος του δημιουργού για κάθε μορφή του ήχου, τεχνητού ή φυσικού.

«Αυτό το σπίτι το έφτιαξα με νότες», έλεγε υπερήφανος ο Νίκος Μαμαγκάκης έχοντας εισπράξει επί τέλους ένα αξιοπρεπές ποσό από τις γερμανικές σειρές Heimat και Zweite Heimat, και με αυτή του την έκφραση αντιπαράβαλε τον αιθέριο κόσμο των φθόγγων και των ήχων με τα υλικά ντουβάρια του κτιρίου, το πως δηλαδή η πνοή του δημιουργού πραγματώνεται σε ανθρώπινο ενδιαίτημα.

Ο Νίκος πάλεψε συνειδητά με το θηρίο. Ποιο θηρίο; Το θηρίο του μερικού, του διαχωρισμού, αυτό που κρατάει σε απόσταση το έντεχνο από το λαϊκό, την Υψηλή Τέχνη από τη «Χαμηλή», τη δυτική μουσική από την ανατολική. Δεν έχει σημασία ο βαθμός επιτυχίας, αλλά σίγουρα συγκαταλέγεται σε αυτούς που ο Γιώργος Σεφέρης (Μέρες Γ΄) αποκαλεί «κολυμπητάδες», όχι βέβαια στους αναζητητές της άλλης Ελλάδας στην οποία αναφέρεται ο ποιητής, αλλά σ’ αυτούς που αναζητούν την άλλη μουσική, σ’ αυτούς που υπερβαίνουν τα όρια όχι από αβανγκαρντίστικη κεκτημένη ταχύτητα, αλλά γιατί πιστεύουν βαθιά, όπως ο ίδιος ο Νίκος, στον ενιαίο ήχο, στο κοινό ρίζωμα της μουσικής. Είδε το θεριό μα δεν το φοβήθηκε, καθώς ήταν βαθιά και από τη φύση του ταγμένος σε αυτήν την λαοκόντια και ερωτική ταυτόχρονα διαπάλη με το φαινόμενο του ήχου (την ηχολαγνεία, του όπως έλεγε ο ίδιος).
Όσον αφορά τη μουσική κληρονομιά που αφήνει (κληρονομείται όμως το ταλέντο, η ατομική ευρετικότητα;) θα σταθώ στην εποποιΐα του Heimat. Δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μου στενότερη και πιο αντιστικτική σχέση εικόνας – ήχου. Εδώ, δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες (ο Νίκος Μαμαγκάκης και ο Έντγαρ Ράιτζ) τηρώντας πάντα τις συμβάσεις μιας τηλεοπτικής σειράς (τη συνέχεια, την πλοκή, το στόρι, την εξέλιξη των χαρακτήρων) δημιούργησαν ένα άνευ προηγουμένου αισθητικό αποτέλεσμα. Οι ήχοι, οι μελωδίες, οι υποκρούσεις του Νίκου σχολιάζουν ανατρέπουν, ειρωνεύονται, ενδυναμώνουν τους χαρακτήρες και τις καταστάσεις, δεν απλώνονται σαν χρώμα στον πίνακα, αλλά αντίθετα η μουσική, σαν βελόνα κεντήματος, τρυπά τον επίπεδο κινηματογραφικό καμβά εισέρχεται και εξέρχεται από απρόσμενα σημεία, κάθε είσοδος του ήχου χρωματίζει και μεταλλάσσει ριζικά το δραματικό τοπίο. Από το αεικίνητο και υπαινικτικό κλαρινέτο κυρίως στο πρώτο Heimat, στην επική «μουσική τίτλων», στο χορωδιακό της αποφοίτησης του Χέρμαν ή στις διάφορες μουσικές που προσδιορίζουν τους χαρακτήρες, η μουσική κινείται αυτόνομα αλλά σε πόσο βαθιά σχέση με τα επί της οθόνης τεκταινόμενα! Αυτόνομα μουσικά κομμάτια συντίθενται για να καλύψουν τις «συναυλιακές» ανάγκες μιας ταινίας με επίκεντρο τη μουσική, όπως το Connection no 1 για φλάουτο, πιάνο, βιολοντσέλο και μαγνητοταινία στο Heimat και το μουσικοθεατρικό έργο Hexenpassion στο Zweite Heimat. Δεν υπάρχει λοιπόν –να το επαναλάβουμε– κατά τη γνώμη μας καλύτερη εργασία που αφορά τη μουσική κινηματογράφου. Εδώ δεν πρόκειται απλά για soundtrack, δηλαδή τη λωρίδα της ηχητικής μπάντας που ακολουθεί συναισθηματικά ή εναγώνια τη δράση, αλλά για soundtracking, δηλαδή την αναζήτηση του ήχου που προσιδιάζει σε κάθε δραματική μετάπτωση.
Μια άλλη πτυχή του Νίκου είναι η σχέση του με τον λόγο. Δεν θα σταθώ εδώ στις μελοποιήσεις που με ακατάβλητο πάθος πραγματοποίησε αλλά για τη χρήση που έκανε –αυτός ο βαθιά αντιθεωρητικός άνθρωπος– της ελληνικής γλώσσας για να προσδιορίσει και να ορίσει το μουσικό φαινόμενο όσο και την προσωπική του σχέση με αυτό. Έννοιες και τίτλοι όπως «μικρή βιοτεχνία της μουσικής», «ηχολαγνεία», «άχραντοι ήχοι», «ηχούργημα», «πένθημα», «μαγωδία», στόχευαν ακριβώς στο ουσιώδες περιεχόμενο των λέξεων, αποδίδοντας τόσο μια διαδικασία όσο και μια ιδεολογία.
Να σταθώ τέλος στα προσωπικά μαθήματα που έλαβα – παρών ως βοηθός του τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’90: μάθημα πρώτο, η εμπειρία, η μεγάλη ευκαιρία, να συναντήσει κανείς έναν εκπρόσωπο αυτής της μεγάλης γενιάς που διαδέχτηκε διαλεκτικά τη γενιά του ’30, όλο το πολιτιστικό και ανθρώπινο φορτίο αυτής της γενιάς, να εργαστεί με έναν άνθρωπο πολλές φορές αντιφατικό ή καλύτερα γνησίως Κρητικό με όλο το εκρηκτικό πάθος και την ακατάβλητη εμμονή όσον αφορά τους στόχους του και, δεύτερο και πλέον καίριο, το μάθημα της τέχνης, ότι δηλαδή η τέχνη και ιδιαίτερα η μουσική τέχνη που βρίθει κανόνων, συνταγών, δομών, ωδειακών γνώσεων (και από ωδεία κι αν ήξερε ο Νίκος) είναι πάνω απ’ όλα προσωπική αυτουργία, μια αιφνίδια και μυστική μετάβαση σε άλλον τόπο, καθώς για κάποιο ανεπίγνωστο λόγο (εδώ είναι η χάρις) ξεστρατίζουμε από τη συνηθισμένη και τακτική «καθημερινή» μας διαδρομή. Κάθε φθόγγος τότε, κάθε συγχορδία, κάθε μουσικό μέσο όσο κι αν είναι –και είναι– πολυχρησιμοποιημένο λάμπει ξανά για πρώτη φορά μοναδικά και μόνος αίτιος και υπεύθυνος γι’ αυτό είναι ο καλλιτέχνης. Αυτής της μυστικής εισόδου στο τοπίο της δημιουργίας ήταν βαθύς γνώστης ο Νίκος, ίσως και γι’ αυτό βαριόταν τις θεωρητικούρες και τις αναλύσεις επί του έργου του και των έργων γενικώς. Ο Νίκος ήταν πάντοτε έμπλεος δαίμονος δημιουργικού.

 

*Ο Αιμίλιος Πολίτης γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Γαλλική Φιλολογία στην Αθήνα και το Παρίσι. Ανώτερα θεωρητικά της μουσικής με το Μιχάλη Τραυλό. Για δύο χρόνια υπήρξε συνεργάτης του Νίκου Μαμαγκάκη. To 1993 εκδόθηκε από τις Εκδόσεις Antinea Verlag, München, η «Μικρή σουίτα» για πιάνο (Kleine suite für clavier). Από το 1997 εργάζεται στη Μέση Εκπαίδευση. Έχει συνθέσει μουσική για το θέατρο καθώς και μελοποιήσεις ποιημάτων. Έχει πραγματοποιήσει παρουσιάσεις της δουλειάς του στην Αθήνα, στον Πολιτιστικό Σύλλογο «Εύμαρος» και στο «Τριανόν».

Εμβληματικά έργα του Νίκου Μαμαγκάκη (playlist )

στις Αυγούστου 29, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

«Καταργητές» :το ένοπλο κίνημα των Αμερικανών που αντιδρούσαν στη δουλεία

  Δαγκεροτυπία του Μπράουν που τραβήχτηκε από τον αφροαμερικανό φωτογράφο Augustus Washington στο Σπρίνγκφιλντ της Μασαχουσέτης, γύρω στα...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2564)
    • ►  Δεκεμβρίου (55)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ▼  Αυγούστου (217)
      • Σήμερα, 31/8, ο στόλος του Global Sumud Flotilla ξ...
      • Vivaldi - Viola d'Amore concerto in D minor, RV 39...
      • Famous Still Life Artists and Paintings.Διάσημοι κ...
      • Κ.Κωστούρος*: Η «σύγκρουση των απολίτιστων» και γι...
      • Η κυβέρνηση σε ελεύθερη πτώση. Σενάρια παροχών από...
      • Κεραμεοτερατουργίες ή «Αφεντικό, στύψε τον εργαζόμ...
      • Ο Στρατηγός (1926): ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!
      • Concert de Paris 2025: Λάμψη "αστεριών" στο φετινό...
      • Ο Τραμπάκουλας και η ανερμάτιστη διεθνής πολιτική του
      • Κυβέρνηση μνησίκακη, γι΄αυτό τιμωρητική
      • Φεστιβάλ Όπερας με Επιλεγμένα Έργα
      • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :Καμιά συνεργασία με σιωνιστέ...
      • ΒΙΒΛΙΟ : Τρία λατινοαμερικανικά διαμάντια
      • Ένας αντισιωνιστής μαγαζάτορας στην Νάξο δίνει μαθ...
      • Πέθανε ο σπουδαίος Ρώσος συνθέτης και πιανίστας, Ρ...
      • One-Eyed Jacks/Η εκδίκηση είναι δική μου (1961)
      • Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη
      • Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές (1985):Τίτ...
      • Βολεύει ή όχι τον Μητσοτάκη η επαναδραστηριοποίηση...
      • [Βίντεο] Συνέντευξη του Στέλιου Κούλογλου για επί...
      • Χαλκιδική : ένας τόπος υπό εποχική κατοχή και δια...
      • Ρωτάς κάτι στο ChatGPTΗ; Να ξέρεις ότι κάθε «συνομ...
      • ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης
      • Best of Bizet - Classical Music Gems
      • Ξέρετε από ποιον θα "πήγαινε" ο Τσίπρας, αν ζούσα...
      • Αναζητώντας τα αίτια του ψηφιακού λιντσαρίσματος...
      • Η χειραψία της διαρκούς ταπείνωσης της Ευρώπης από...
      • ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικ...
      • Γλυκά που έρχεται η νύχτα : Laurie's Song from Aa...
      • «Δεν φεύγουμε από τη Γάζα»: Ο Ελληνορθόδοξος Πατρι...
      • Το Ισραήλ ξεριζώνει τις ελιές των Παλαιστινίων , ...
      • ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤ...
      • ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ : Όταν η Novartis είναι ένα...
      • Με δύναμη από την εικαστική Φλώρινα
      • Η Φιλοξενία μας | Our Hospitality (1923): μια από...
      • Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ Valerie Zink από το Πρα...
      • Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης επιστρέφει δυ...
      • Sheila Jordan: σίγησε για πάντα το λευκό αηδόνι τη...
      • Ψηφιακή έκθεση "Ανδρέας Βουρλούμης, Ο Αττικός" : σ...
      • Ένα εμπεριστατωμένο ιστορικά βιβλίο και μία ταινία...
      • Για τον μύθο του (αριστερού) αντισημιτισμού
      •   Ρωσία / Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στη σκληρή ...
      • Αντί για το πιτόγυρο που η τιμή του έχει φτάσει ...
      • The Man Who Never Was / Ο Άνθρωπος που δεν υπήρξε...
      • Από πότε λέμε «γεια σου»;
      • Προς ακροκεντρώους για τους ακροδεξιούς υπουργούς ...
      • «Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις ΕΣΥ στο...
      • Υπερτουρισμός: ο θάνατος της Ελλάδας
      •    Τεχνητή Νοημοσύνη, καινοτομία,επιχειρήσ...
      • Frankfurt Radio Symphony Live: Europa Open Air 202...
      • Φάκελος Λένι Ρίφενσταλ, με αφορμή το πρόσφατο απο...
      • Ο εθνικός μας ψεύτης διαβεβαιώνει ότι ο πλούτος τρ...
      • Πάτρα: Έχεις αριστερό δήμαρχο; Τιμωρείσαι!
      • Συνελήφθη η ποιήτρια Άλις Όσβαλντ στη διαδήλωση στ...
      • Μποκανέρα, μια ντετέκτιβ πολύ διαφορετική από αυτέ...
      • ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ: Μιχάλης Γκανάς , Τον...
      • La Révolution française/Η Γαλλική Επανάσταση (198...
      • Το δίλημμα του σκαντζόχοιρου
      • Ποιοι ενοχλούνται από τον Ιβάν Σαββίδη;
      • Τα σιωνιστικά τέρατα σκοτώνουν με σχεδιασμένο λιμό...
      • Ίσες αποστάσεις μπροστά σε μία γενοκτονία;Μόνο ένα...
      • Lady on a Train (1945)/Θηλυκός Σατανάς (1945)
      • Αμείλικτα ερωτήματα από έναν ομοϊδεάτη για την πολ...
      • Πώς επιτρέπεται να υπάρχουν πισίνες και γκαζόν στι...
      • Guardian: η Ελλάδα έγινε η «Ταϊλάνδη της Ευρώπης»
      • Ζούμε πλέον τον εφιάλτη των φυτοφαρμάκων: όλο και...
      • ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ: Τι κληρονόμησε και τι άφησε η κάθε κυβέ...
      • Αλέξης Τσίπρας: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της κρίσης...
      • Χαβιέ Μπαρδέμ: «Οι IDF (Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμει...
      • Vivaldi - Il Gardellino / Η Καρδερίνα| Sophia Scha...
      • Η «παγίδα του Θουκυδίδη» και η ερμηνεία της για τη...
      • Cronache di Poveri Amanti /Η ιστορία των φτωχών ερ...
      • Ο Κοσμάς Μαρινάκης στο BBC για τις οικονομικές κυρ...
      • Σάλι Ρούνεϊ: δεν είναι μόνο καλή συγγραφέας αλλά κ...
      •   «Η κοιλάδα της αταξίας» του Φρήντριχ Ντύρρ...
      • H eurostat για τα χάλια της Δημόσιας Υγείας μας ...
      • James Kerr
      • Μπροστά στη σταθερή απόγνωση…για όσα ζούμε σ΄αυτόν...
      • Άδωνι Γεωργιάδη, το ΕΣΥ που υπονομεύεις το κρατού...
      • François Premier/Φραγκίσκος ο Πρώτος (1937)
      • Έχετε διαβήτη; Γιατί οι ειδικοί συνιστούν να βάζετ...
      • Ευτύχης Μπιτσάκης (1927-2025): έναν αιώνα στην υπη...
      • Η ξαφνική κατολίσθηση στο Ημεροβίγλι επιτάσσει την...
      • Anna Buchegger - Bardentreffen 2025 - ARTE Concert
      • «Και να φοβάσαι, ραβίνε, όταν καταπατάς τις πιο ση...
      • Loophole (1954): μια αδικία στη σκιά του Μακαρθισμού
      • Δίνεις λεφτά στον Τραμπ; Γίνεσαι φίλος του και παί...
      • Όσα δεν βλέπεις στα Δυτικά ΜΜΕ – Θανάσης Αυγερινός...
      • Le Monde: «Στην Ελλάδα, ένα δημόσιο σύστημα υγείας...
      • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ: Η Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα , η...
      • Αφιέρωμα στον ποιητή Θωμά Γκόρπα
      • Γιατί ο Πούτιν επιθυμεί διακαώς το Ντονμπάς
      • ΜΝΗΜΗ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΑΜΠ:Far from the Madding Crowd /Μακ...
      • Ο επίσημοςστατιστικός Δείκτης Ευημερίας διαπιστώ...
      • Γιατί ο Μητσοτάκης σφιχταγκαλιάζει την ακροδεξιά;
      • Τα πενήντα καλύτερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι ...
      • Το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa |Ολό...
      • Για τις διαφορετικές ταυτότητες που επινοούσε ο ...
      • University Artist Series: Songs of Love and Loss /...
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2564)
    • ►  Δεκεμβρίου (55)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ▼  Αυγούστου (217)
      • Σήμερα, 31/8, ο στόλος του Global Sumud Flotilla ξ...
      • Vivaldi - Viola d'Amore concerto in D minor, RV 39...
      • Famous Still Life Artists and Paintings.Διάσημοι κ...
      • Κ.Κωστούρος*: Η «σύγκρουση των απολίτιστων» και γι...
      • Η κυβέρνηση σε ελεύθερη πτώση. Σενάρια παροχών από...
      • Κεραμεοτερατουργίες ή «Αφεντικό, στύψε τον εργαζόμ...
      • Ο Στρατηγός (1926): ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!
      • Concert de Paris 2025: Λάμψη "αστεριών" στο φετινό...
      • Ο Τραμπάκουλας και η ανερμάτιστη διεθνής πολιτική του
      • Κυβέρνηση μνησίκακη, γι΄αυτό τιμωρητική
      • Φεστιβάλ Όπερας με Επιλεγμένα Έργα
      • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :Καμιά συνεργασία με σιωνιστέ...
      • ΒΙΒΛΙΟ : Τρία λατινοαμερικανικά διαμάντια
      • Ένας αντισιωνιστής μαγαζάτορας στην Νάξο δίνει μαθ...
      • Πέθανε ο σπουδαίος Ρώσος συνθέτης και πιανίστας, Ρ...
      • One-Eyed Jacks/Η εκδίκηση είναι δική μου (1961)
      • Μνήμη Νίκου Μαμαγκάκη
      • Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές (1985):Τίτ...
      • Βολεύει ή όχι τον Μητσοτάκη η επαναδραστηριοποίηση...
      • [Βίντεο] Συνέντευξη του Στέλιου Κούλογλου για επί...
      • Χαλκιδική : ένας τόπος υπό εποχική κατοχή και δια...
      • Ρωτάς κάτι στο ChatGPTΗ; Να ξέρεις ότι κάθε «συνομ...
      • ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης
      • Best of Bizet - Classical Music Gems
      • Ξέρετε από ποιον θα "πήγαινε" ο Τσίπρας, αν ζούσα...
      • Αναζητώντας τα αίτια του ψηφιακού λιντσαρίσματος...
      • Η χειραψία της διαρκούς ταπείνωσης της Ευρώπης από...
      • ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΚΡΑΝΤΕ | ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ | 1. Το Ηχητικ...
      • Γλυκά που έρχεται η νύχτα : Laurie's Song from Aa...
      • «Δεν φεύγουμε από τη Γάζα»: Ο Ελληνορθόδοξος Πατρι...
      • Το Ισραήλ ξεριζώνει τις ελιές των Παλαιστινίων , ...
      • ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤ...
      • ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ : Όταν η Novartis είναι ένα...
      • Με δύναμη από την εικαστική Φλώρινα
      • Η Φιλοξενία μας | Our Hospitality (1923): μια από...
      • Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ Valerie Zink από το Πρα...
      • Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης επιστρέφει δυ...
      • Sheila Jordan: σίγησε για πάντα το λευκό αηδόνι τη...
      • Ψηφιακή έκθεση "Ανδρέας Βουρλούμης, Ο Αττικός" : σ...
      • Ένα εμπεριστατωμένο ιστορικά βιβλίο και μία ταινία...
      • Για τον μύθο του (αριστερού) αντισημιτισμού
      •   Ρωσία / Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στη σκληρή ...
      • Αντί για το πιτόγυρο που η τιμή του έχει φτάσει ...
      • The Man Who Never Was / Ο Άνθρωπος που δεν υπήρξε...
      • Από πότε λέμε «γεια σου»;
      • Προς ακροκεντρώους για τους ακροδεξιούς υπουργούς ...
      • «Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις ΕΣΥ στο...
      • Υπερτουρισμός: ο θάνατος της Ελλάδας
      •    Τεχνητή Νοημοσύνη, καινοτομία,επιχειρήσ...
      • Frankfurt Radio Symphony Live: Europa Open Air 202...
      • Φάκελος Λένι Ρίφενσταλ, με αφορμή το πρόσφατο απο...
      • Ο εθνικός μας ψεύτης διαβεβαιώνει ότι ο πλούτος τρ...
      • Πάτρα: Έχεις αριστερό δήμαρχο; Τιμωρείσαι!
      • Συνελήφθη η ποιήτρια Άλις Όσβαλντ στη διαδήλωση στ...
      • Μποκανέρα, μια ντετέκτιβ πολύ διαφορετική από αυτέ...
      • ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ: Μιχάλης Γκανάς , Τον...
      • La Révolution française/Η Γαλλική Επανάσταση (198...
      • Το δίλημμα του σκαντζόχοιρου
      • Ποιοι ενοχλούνται από τον Ιβάν Σαββίδη;
      • Τα σιωνιστικά τέρατα σκοτώνουν με σχεδιασμένο λιμό...
      • Ίσες αποστάσεις μπροστά σε μία γενοκτονία;Μόνο ένα...
      • Lady on a Train (1945)/Θηλυκός Σατανάς (1945)
      • Αμείλικτα ερωτήματα από έναν ομοϊδεάτη για την πολ...
      • Πώς επιτρέπεται να υπάρχουν πισίνες και γκαζόν στι...
      • Guardian: η Ελλάδα έγινε η «Ταϊλάνδη της Ευρώπης»
      • Ζούμε πλέον τον εφιάλτη των φυτοφαρμάκων: όλο και...
      • ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ: Τι κληρονόμησε και τι άφησε η κάθε κυβέ...
      • Αλέξης Τσίπρας: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της κρίσης...
      • Χαβιέ Μπαρδέμ: «Οι IDF (Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμει...
      • Vivaldi - Il Gardellino / Η Καρδερίνα| Sophia Scha...
      • Η «παγίδα του Θουκυδίδη» και η ερμηνεία της για τη...
      • Cronache di Poveri Amanti /Η ιστορία των φτωχών ερ...
      • Ο Κοσμάς Μαρινάκης στο BBC για τις οικονομικές κυρ...
      • Σάλι Ρούνεϊ: δεν είναι μόνο καλή συγγραφέας αλλά κ...
      •   «Η κοιλάδα της αταξίας» του Φρήντριχ Ντύρρ...
      • H eurostat για τα χάλια της Δημόσιας Υγείας μας ...
      • James Kerr
      • Μπροστά στη σταθερή απόγνωση…για όσα ζούμε σ΄αυτόν...
      • Άδωνι Γεωργιάδη, το ΕΣΥ που υπονομεύεις το κρατού...
      • François Premier/Φραγκίσκος ο Πρώτος (1937)
      • Έχετε διαβήτη; Γιατί οι ειδικοί συνιστούν να βάζετ...
      • Ευτύχης Μπιτσάκης (1927-2025): έναν αιώνα στην υπη...
      • Η ξαφνική κατολίσθηση στο Ημεροβίγλι επιτάσσει την...
      • Anna Buchegger - Bardentreffen 2025 - ARTE Concert
      • «Και να φοβάσαι, ραβίνε, όταν καταπατάς τις πιο ση...
      • Loophole (1954): μια αδικία στη σκιά του Μακαρθισμού
      • Δίνεις λεφτά στον Τραμπ; Γίνεσαι φίλος του και παί...
      • Όσα δεν βλέπεις στα Δυτικά ΜΜΕ – Θανάσης Αυγερινός...
      • Le Monde: «Στην Ελλάδα, ένα δημόσιο σύστημα υγείας...
      • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ: Η Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα , η...
      • Αφιέρωμα στον ποιητή Θωμά Γκόρπα
      • Γιατί ο Πούτιν επιθυμεί διακαώς το Ντονμπάς
      • ΜΝΗΜΗ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΑΜΠ:Far from the Madding Crowd /Μακ...
      • Ο επίσημοςστατιστικός Δείκτης Ευημερίας διαπιστώ...
      • Γιατί ο Μητσοτάκης σφιχταγκαλιάζει την ακροδεξιά;
      • Τα πενήντα καλύτερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι ...
      • Το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa |Ολό...
      • Για τις διαφορετικές ταυτότητες που επινοούσε ο ...
      • University Artist Series: Songs of Love and Loss /...
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.