22 Οκτ 2022 BASILIQUE - ABBAYE SAINT MARTIN D'AINAY
Orchestre La Fosse Ô Lyon
Direction : Samuel Fernandez
Violon solo : Lucie Cointet
Violons 1 : Eric Quentin (chef d'attaque) ; Léa Choteau (co-cheffe d'attaque) ; Benoit Lardy ; Lisa Boileau ; Lisa Coppey ; Marion Dananchet ; Maya Front ; Guillaume Paci ; Léonie Riccio ; Alejandra Gutierrez
Violon 2 : Clémence Bué (cheffe d'attaque) ; Noëmi Vachot (co-cheffe d'attaque) ; Caméllia Evra ; Emeline Fouillet ; Lisa Newson ; Maria Nicolas ; Emmanuelle Dambrun ; Nicole Henry ; Sophie Baumann ; Jordan D'Osualdo
Altos : Fiona Trutt (cheffe d'attaque) ; Cécile Molinaro (co-cheffe d'attaque) ; Ivan Tchotchev ; Jérôme Paget ; Fabienne Bertin
Violoncelles : Christian Lafont (chef d'attaque) ; Simon Deboeuf (co-chef d'attaque) ; Inès Evain ; Jacob Koella ; Anne Lesbros ; Béatrice Lefaix ; Muriel Gaudu ; Marie-Caroline Boyrivent
Contrebasses : Estelle Prébet (cheffe d'attaque) ; Jean-Loup Bonneton ; Aglaé Mijangos ; Valérie Simon
Flûtes : Pauline Gramusset ; Dorian Sarlandie
Hautbois : Clara Igisch ; Albane Viguier
Clarinettes : Samet Kokbudak ; Hugo Mondière
Bassons : Thomas Guillobez ; Thierry Girin
Cors : Lana Biche ; Olivier Charrin ; Antonio Nuzzo : Sandrine Bonneville
Trompettes : Léon Lacour ; Lisa Lee
Timbales : Tom Gaillard
Régisseur : Raynald Cany
Captation audio et mastering : Ludwig Laisné
Captation vidéo et montage : Doriane Georjon
Captation réalisée à la Basilique Saint-Martin d'Ainay (Lyon)
www.lafosseolyon.fr
*******************
Μπρουχ, Μαξ
- (Max Bruch, Κολονία 1838 – Φρίντεναου, Βερολίνο 1920). Γερμανός συνθέτης.
- Μυήθηκε στη μουσική από τη μητέρα του και κατόπιν είχε διάσημους δασκάλους, όπως τον Φερντινάντ Χίλερ και τον Καρλ Ράινεκε.
- Αφού πραγματοποίησε ταξίδια για σπουδές τελειοποίησης σε διάφορα μουσικά κέντρα της Ευρώπης, επέστρεψε στην Κολονία το 1858, με την οπερέτα Σκέρτσο, Πονηριά και Εκδίκηση, της οποίας το κείμενο είναι παρμένο από τον Γκέτε.
- Στο Μόναχο έγραψε, μεταξύ πολλών συνθέσεων φωνητικής μουσικής, το Κολ Νίντρε (1864), που είχε μεγάλη επιτυχία. Από το 1865 έως το 1867 ο Μ. ήταν διευθυντής ορχήστρας στο Κόμπλεντς· την ίδια περίοδο συνέθεσε, μεταξύ άλλων, το γνωστό Κοντσέρτο σε σολ έλασσον έργο 26 για βιολί και ορχήστρα, ρομαντικής έμπνευσης, που μπήκε κατόπιν στο υποχρεωτικό ρεπερτόριο όλων των βιολιστών.
- Στο Μανχάιμ παραστάθηκε το 1863 η όπερά του Loreley και, ύστερα από μερικά χρόνια, δοκίμασε ακόμα τις δυνάμεις του στο θέατρο με την Ερμιόνη (Hermione, 1872). Παρόλα αυτά το πιο αξιόλογο μέρος της εργασίας του ως συνθέτη πρέπει να αναζητηθεί στη μουσική για χορωδία και ορχήστρα, από την οποία υπενθυμίζουμε τα έργα Οδυσσέας, Ωραία Ελένη, Σαλαμίνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου