Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2021

Κι αν πάνω μου δείχνει ο χρόνος σημάδια και νιώθω στου κόσμου τη γνώση σοφός,....Αγάπη , αγάπη, στα πόδια σου γέρνω θυσία θα γίνω και θύτης εσύ....

Δον Κιχώτης, του Μιγκέλ Θερβάντες
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, 2009

Διασκευή-σκηνοθεσία: Γιάννης Καραχισαρίδης

Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι: Αγαθή Δημητρούκα
Ερμηνεία: Γιώργος Κιμούλης
Τίτλος τραγουδιού: «Κι αν πάνω μου δείχνει ο χρόνος σημάδια»


Κι αν πάνω μου δείχνει ο χρόνος σημάδια
και νιώθω στου κόσμου τη γνώση σοφός
κλειστή την καρδιά μου κρατούσα και άδεια
να δεις το δικό σου, να πάρει το φως.

Ποια μοίρα, ποια τύχη, ποια μούσα, ποια φύση
σε φέρνει μπροστά μου κι εγώ σ’ αγαπώ
έτσι όπως δεν έχω καμιά αγαπήσει
γιατί όνειρο ήσουνα ως που να σε δω.

Αγάπη ,  αγάπη, στα πόδια σου γέρνω
θυσία θα γίνω και θύτης εσύ.
Με κάθε μου τραύμα τη δόξα σου παίρνω
κι αν μ’ έχεις νικήσει, με λες νικητή.


Ενορχήστρωση: Θάνος Μικρούτσικος

Δεν υπάρχουν σχόλια: