Δευτέρα, Οκτωβρίου 31, 2016

 ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΩ

Μουσική: Χρυσόστομος Καραντωνίου
Στίχοι: Δημήτρης Παπαχαραλάμπους


Να μην ξεχνώ

Μαυρίσανε τα χέρια μου
στα χώματα να ψάχνω.
Για χαλασμένα όνειρα
και λόγια πεταμένα.
Με τα κουρέλια μιας ζωής
τα ρούχα μου να φτιάχνω,
να τα φορώ να μην ξεχνώ
τι θέλω από μένα.

Να μην ξεχνώ πως έχω γύρω μου φωτιά
και πάει να κάψει της ζωής μου τ' ακριβά.
Να μην ξεχνώ πως έχω μέσα μου βαθιά
φτώχια που δεν την αγοράζουν τα λεφτά.

Φαγώθηκαν τα χέρια μου
γερή σκουριά να τρίβω
να βρω ασήμι στεναγμό
και φιλντισένιο δάκρυ.
Περιουσία μιας στιγμής
στην τσέπη μου να κρύβω,
μα στου γκρεμού να μην ξεχνώ
πως στέκομαι την άκρη


Ενορχήστρωση, κιθάρες: Χρυσόστομος Καραντωνίου
Γιάννης Παπατριανταφύλλου: κοντραμπάσο
Σωκράτης Γανιάρης: τύμπανα*
Κώστας Αγέρης: βιολί
Αγγέλικα Παπανικολάου: ακορντεόν
Γιάννης Κατσαφλιάκας: μαντολίνο
Δημήτρης Δερμάνης: πιάνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...