Παρασκευή, Οκτωβρίου 25, 2019

 Όταν ο  συνθέτης 

Γιάννης Σπανός

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιάννης Σπανός 
ανέσυρε από τη λήθη  τον λησμονημένο ποιητ

  Σωτήρη ΣκίπηΣχετική εικόνα



ΑΣΠΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ
Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Χωματά & Μιχάλης Βιολάρης

Άσπρα καράβια τα όνειρά μας
για κάποιο ρόδινο γιαλό,
άσπρα καράβια τα όνειρά μας
θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο
μυριστικό κι ευωδιαστό,
θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο.

Κι από ψηλά θα μας φωτίζει
το φεγγαράκι το χλωμό
κι από ψηλά θα μας φωτίζει,
και θ’ αρμενίζουν, ω χαρά μας,
ίσα στο ρόδινο γιαλό
άσπρα καράβια τα όνειρά μας



ΗΡΘΕΣ ΕΨΕΣ
 
Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες
πως απ’ τα ξένα,  μάνα μου,  εξαναγύρισες
 -
Τρέχω ο καλός να σε δεχτώ μπρος στ’ ακρογιάλι σου
Να γείρω όπως κι έναν καιρό μες στην αγκάλη σου
 -
Μα βρίσκω ολέρμο το γιαλό κι έρμα τα κύματα
και παίρνω το δρομί και πάω πέρα στα μνήματα
 --------
Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες
κι από τα ξένα, μάνα μου,  δεν ξαναγύρισες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...