Τρίτη, Οκτωβρίου 29, 2019

Αλτ και προσοχή Μια εποχή ανθρωποφάγος!

Αλτ και προσοχή!



Ένα Δυο στο σκοινί οι ακροβάτες
Ένα Δυο στη σειρά οι μετανάστες
Ένα Δυο οι επίσημοι περνάνε
Ένα Δυο μήπως ξέρεις που μας πάνε
Ένα Δυο χρυσοθήρες άγριας δύσης
Ένα Δυο μετοχές και επενδύσεις
Ένα Δυο η παρέλαση κι η μπάντα
Μοναξιά της ζωής μου η μπαλάντα


Αλτ και προσοχή
Μια εποχή ανθρωποφάγος
Αλτ και προσοχή
Και την ψυχή σου τρώει ο μάγος
Αλτ και προσοχή
Σε μια στροφή εγώ θα φύγω
Αλτ και προσοχή
Εγώ την κάνω, να ξεφύγω


Μια ζωή καλημέρα καληνύχτα
Και μετά άλλη μία κρύα νύχτα
Που περνούν με τρενάκι οι αναμνήσεις
Τι να πεις πες μου τώρα τι να κρύψεις
Τώρα ζεις στην οθόνη κάποιου άλλου
Και μετράς σαν πελάτης του μεγάλου
Τώρα κλαις για να βγάλουν άλλοι φράγκα
Τώρα ζεις και σε τρώει η μαρμάγκα


Αλτ και προσοχή
Μια εποχή ανθρωποφάγος
Αλτ και προσοχή
Και την ψυχή σου τρώει ο μάγος
Αλτ και προσοχή
Σε μια στροφή εγώ θα φύγω
Αλτ και προσοχή
Εγώ την κάνω, να ξεφύγω


Ένας Δυο είναι οι φίλοι που σου μένουν
Ένας Δυο είναι οι φίλοι που σου μένουν
Ένας Δυο είναι που καταλαβαίνουν
Ένας Δυο είναι που καταλαβαίνουν
Δυο στιγμές είναι όλη η ζωή σου
Δυο στιγμές είναι όλη η ζωή σου
Άσε με να τη ζήσω εγώ μαζί σου
Άσε με να τη ζήσω εγώ μαζί σου


Αλτ και προσοχή
Μια εποχή ανθρωποφάγος
Αλτ και προσοχή
Και την ψυχή σου τρώει ο μάγος
Αλτ και προσοχή
Σε μια στροφή εγώ θα φύγω
Αλτ και προσοχή
Εγώ την κάνω, να ξεφύγω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...