Προύχοντες Θεσσαλονίκης – ΟΑΣΘ: μα τι έρως! 

ΤΟΥ ΚΛΕΑΡΧΟΥ ΤΣΑΟΥΣΙΔΗ 

29 Σεπτεμβρίου 2016

Είναι πολλοί αυτοί που απορούν πώς έπειτα από 60 χρόνια η αποικιακή σύμβαση που χάρισε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής στους αυτοκινητιστές φίλους του στη Θεσσαλονίκη, βρίσκεται ακόμη εν ζωή.
ΤΟΥ ΚΛΕΑΡΧΟΥ ΤΣΑΟΥΣΙΔΗ
Το πράγμα είναι απλό: αρκεί να δούμε ποιοι υπογράφουν ένα κατάπτυστο κείμενο με το οποίο απαιτούν από την κυβέρνηση να πληρώσει αμέσως τους εργαζόμενους (μέτοχους και μη) του ΟΑΣΘ, θαρρείς και είναι δημόσιοι υπάλληλοι (ή μήπως είναι;).
Ποιοι είναι αυτοί; Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του Δήμου Θεσσαλονίκης, «ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και οι Δήμαρχοι του Νομού Θεσσαλονίκης καθώς και οι Πρόεδροι των παραγωγικών φορέων της πόλης», που συγκεντρώθηκαν την, Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης. Δεν έλειπε κανείς; Ο ΣΑΣΘ, ο οργανισμός που υποτίθεται ότι εποπτεύει τον ΟΑΣΘ;
Στην πράξη, είναι όλοι οι αντικυβερνητικοί δήμαρχοι και παράγοντες, νεοδημοκράτες, πασόκοι και κρυπτοφασίστες, που έβαλαν και προθεσμία στον κ. Σπίρτζη, να τα δώσει στον ΟΑΣΘ αλλιώς θα κατέφευγαν στη Δικαιοσύνη!
Αμήν και πότε. Για να δούμε ποιοι τελοσπάντων είναι αυτοί που στηρίζουν με νύχια και με δόντια την κλοπή του δημόσιου χρήματος υπέρ των μετόχων του ΟΑΣΘ, οι οποίοι φτάνουν να ζητούν από το κράτος και 50 εκατομμύρια για δωρεάν μετακίνηση ανέργων! Πότε; Πόσους;
Το κείμενο που υπέγραψαν αυτοί οι προύχοντες της πόλης μας, σχεδόν πανομοιότυπο σε ό,τι αφορά το θράσος και τα επιχειρήματα, βγήκε επίσης χτες και ως ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης.
Σήμερα το ίδιο Δελτίο Τύπου ξαναβγήκε με μια μικρή υποσημείωση: «Από παραδρομή στο Δελτίο Τύπου που προηγήθηκε (σ.σ.: πότε;) αναγράφηκε ότι το ψήφισμα εγκρίθηκε ομόφωνα ενώ εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία».
Ειλικρινά, δεν ξέρω πώς μπορεί ένα Γραφείο Τύπου με τόσους εργαζόμενους να αρκείται σε μια υποσημείωση για κάτι πολύ σοβαρό. Διότι την Τρίτη όλα τα φιλικά προς τη Μαύρη Συμμαχία μέσα παραπληροφόρησης μετέδωσαν ότι όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι ψήφισαν υπέρ αυτής της θρασύτατης ψευδολογίας.
Επιπλέον, μιας και το Γραφείο Τύπου του Δήμου μου στέλνει ανελλιπώς όλα τα Δελτία, σημειώνω ότι, συνήθως, όταν υπάρχει λάθος ή διαφωνία κάποιου που εκ των υστέρων ενοχλείται, το πολύ σε μια ώρα βγαίνει «ορθή επανάληψη». Δεν περνάει μια μέρα!
Φυσικά, τώρα, όλοι όσοι αναπαρήγαγαν την «είδηση» θα κάνουν την πάπια. Αλλά δεν όφειλε η προϊσταμένη του Γραφείου Τύπου δημοτική αρχή να ζητήσει μια συγνώμη;
Ανεξάρτητα από την απόφαση του Σωματείου του ΟΑΣΘ να σταματήσει την «επίσχεση», ο εκβιασμός ούτε αίρεται ούτε σβήνει.
Κι επειδή το θράσος μόνο με θράσος αντιμετωπίζεται. Μπορούν οι κύριοι που υπογράφουν τον λίβελλο κατά του κ. Σπίρτζη να βεβαιώσουν ότι δεν έχουν οι ίδιοι και οι πρώτου βαθμού συγγενείς τους μετοχές του ΟΑΣΘ;
Για λόγους οικονομίας χώρου βάζω μόνο τα ονόματα, χωρίς τις ιδιότητές τους: Απ. Τζιτζικώστας, Λ. Κυρίζογλου, Γ. Μπουτάρης, Δ. Λιάμας, Ε. Φωτόπουλος, Θ. Παπαδόπουλος, Θ. Μπακογλίδης, Π. Σούλας, Γ. Καραγιάννης, Σ. Διανιηλίδης, Σ. Λαζαρίδης, Ι. Καϊτεζίδης, Ι. Τσουκνιδάς, Αστέριος Γαβότσης, Μ. Ζορπίδης, Βλαχογιάννης, Π. Παπαδόπουλος, Π. Φιλιππίδης, Π. Τσαραμπουλίδης, Π. Αβραμόπουλος και Γ. Δημαρέλος.
Υπάρχει περίπτωση κάποιοι από αυτούς να έχουν ή να είχαν επαγγελματικές σχέσεις με τον ΟΑΣΘ;
Πολλοί από τους παραπάνω ήταν προύχοντες, σε άλλα ίσως πόστα και όταν ανανεώθηκε επ’ αόριστον η σύμβαση του ΟΑΣΘ, το 2008, ένα χρόνο πριν από την οριστική λήξη της με βάση τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Μπορούν να μας πουν τι είπαν τότε που η νεοδημοκρατική κυβέρνηση με υπογραφές Αλογοσκούφη και Χατζηδάκη αποφάσιζε ότι: «Η ισχύς της οικονομικής συμφωνίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ, παρατείνεται μέχρι δύο (2) έτη από την ολοκλήρωση του υπό εκτέλεση ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, όπως αυτό περιγράφεται ως αντικείμενο της από 07.04.2006 σύμβασης μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας ΑΕΓΕΚ – IMPREGLIO – ANSALDO TSF – SELI ANSALDOBREDA και των τυχόν τροποποιήσεων, που ενδέχεται να επέλθουν στην ανωτέρω σύμβαση»;
Όταν μιλάμε για ολοκλήρωση των έργων του Μετρό, δεν εννοούμε τη γραμμή που μπορεί να λειτουργήσει το 2021, αλλά και τις επεκτάσεις που ήδη δημοπρατούνται ή σχεδιάζονται. Δηλαδή; 2050; 2060;
Ας κοιταχτούν στον καθρέφτη. Ειδικά αυτοί που κάποτε μιλούσαν για δημοτικοποιήσεις στα προγράμματά τους.
ΠΗΓΗ: