Η έννοια της αξιολόγησης στην Τέχνη αυτοϋπονομεύεται
από τον υποκειμενισμό, που μοιραία κουβαλάει μέσα του
όποιος προσπαθεί να κρίνει ποιο έργο τέχνης είναι ανώτερο
αισθητικά ανάμεσα σε κάποια άλλα . Όσο μικρότερος είναι
ο αριθμός των καλλιτεχνημάτων που θεωρούμε αριστουργήματα,
τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος του αποκλεισμού έργων
τα οποία μπορεί να είναι ισάξια ή καλύτερα από αυτά.
Για παράδειγμα, ενώ ο πασίγνωστος πίνακας του Ρέμπραντ
"Νυχτερινή περίπολος" (1642) θεωρείται από έναν ανθολόγο
ότι πρέπει να ανήκει στους 10 κορυφαίους πίνακες όλων των
εποχών, σύμφωνα με τα κριτήρια άλλων φιλότεχνων
δεν περιλαμβάνεται στη λίστα με τις δικές τους δέκα
καλύτερες δημιουργίες της ζωγραφικής .
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΡΓΑ.
ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ
Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου