(1910–1988)
Συνήθιζε να λέει ότι είναι "παιδί της Αναγέννησης", θέλοντας
έτσι να τονίσει τις επιρροές του από το μεγάλο εκείνο κίνημα
που άλλαξε την ιστορία της Τέχνης αλλά και να δείξει την
απέχθειά του για τον μοντερνιστικό εικονοκλαστισμό της εποχής του,
που είχε βαλθεί να "μετατρέψει σε σκουπίδια την ομορφιά της Τέχνης".
Ακολούθησε μοιραία μια μοναχική πορεία, στο διάβα της οποίας
ζωγράφισε θαυμάσιους πίνακες, με έντονο δραματουργικό χαρακτήρα.Ο τομέας στον οποίο διέπρεψε ιδιαίτερα υπήρξε η προσωπογραφία.
Θεωρείται ως ένας από τους σπουδαιότερους προσωπογράφους
όλων των εποχών, γι΄ αυτό το λόγο δεν ξένισε κανέναν από τους
ειδικούς της Τέχνης η επιλογή του Μπάκιγχαμ να ζωφραφίσει
το πορτέτο της Βασίλισσας Ελισάβετ, το 1969.
Περνώντας από τη Φλωρεντία ας επισκεφθούμε το θαυμάσιο
μουσείο που του αφιέρωσε η πόλη, θέλοντας να τιμήσει
τον εξαιρετικό ζωγράφο που πέρασε εκεί όλη του σχεδόν τη ζωή.
έτσι να τονίσει τις επιρροές του από το μεγάλο εκείνο κίνημα
που άλλαξε την ιστορία της Τέχνης αλλά και να δείξει την
απέχθειά του για τον μοντερνιστικό εικονοκλαστισμό της εποχής του,
που είχε βαλθεί να "μετατρέψει σε σκουπίδια την ομορφιά της Τέχνης".
Ακολούθησε μοιραία μια μοναχική πορεία, στο διάβα της οποίας
ζωγράφισε θαυμάσιους πίνακες, με έντονο δραματουργικό χαρακτήρα.Ο τομέας στον οποίο διέπρεψε ιδιαίτερα υπήρξε η προσωπογραφία.
Θεωρείται ως ένας από τους σπουδαιότερους προσωπογράφους
όλων των εποχών, γι΄ αυτό το λόγο δεν ξένισε κανέναν από τους
ειδικούς της Τέχνης η επιλογή του Μπάκιγχαμ να ζωφραφίσει
το πορτέτο της Βασίλισσας Ελισάβετ, το 1969.
Περνώντας από τη Φλωρεντία ας επισκεφθούμε το θαυμάσιο
μουσείο που του αφιέρωσε η πόλη, θέλοντας να τιμήσει
τον εξαιρετικό ζωγράφο που πέρασε εκεί όλη του σχεδόν τη ζωή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου