«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Xαιρεται, διασκεδαστικο στα ''μουντα'' των ημερων που περναμε, να εισαι καλα.
Γεια σου , φίλε Δημήτρη!Να ΄σαι και συ καλά.Η σάτιρα και ο αυτοσαρκασμός είναι ό,τι μας απέμεινε σ΄αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε.
Δημοσίευση σχολίου
2 σχόλια:
Xαιρεται, διασκεδαστικο στα ''μουντα'' των ημερων που περναμε, να εισαι καλα.
Γεια σου , φίλε Δημήτρη!
Να ΄σαι και συ καλά.
Η σάτιρα και ο αυτοσαρκασμός είναι ό,τι μας απέμεινε σ΄αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε.
Δημοσίευση σχολίου