Πέμπτη, Ιουνίου 10, 2010

ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

" Και τώρα που είμαστε τόσο σφιχτά ενωμένοι, τώρα που τίποτε
-ακούς ; τίποτε!- δεν θα μπορέσει να μας ρίξει σε διαφορετικούς
δρόμους, τώρα που αγαπιόμαστε όχι σαν ωραίες σκιές,
αλλά σαν υπάρξεις που θέλει και ποθεί η μία την άλλη,
τώρα θέλω να μου στείλεις τη φωτογραφία Σου.
Καταλαβαίνεις πόσο τη θέλω. Θα είναι απάνω στο τραπέζι μου
και θα είσαι Εσύ: Στις ώρες των παροδικών μελαγχολιών,
στις μονότονες κρύες ημέρες του χειμώνα, θα είναι αυτή
η συντροφιά μου και θα ΄σαι Εσύ! Ω, μη μου αρνηθείς.
Μου έδωσες τον εαυτό Σου πριν- κι εγώ είμαι δικός Σου.
Είναι τώρα τίποτα που μπορεί να υψωθεί ανάμεσα στων δυο μας;
Την περιμένω μέσα στο γράμμα σου- στο πρώτο σου γράμμα."


Λονδίνο 4 Οκτωβρίου 1913
3. Porchester Place. Oxford Square. W. London

Απόσπασμα επιστολής του ποιητή Κώστα Ουράνη (1890-1953) προς...


... τη μούσα του Καλομοίρα Κουρούκλη (1892-1962).

Κώστας Ουράνης, "Ένα ειδύλλιο- 36 Ανέκδοτες Επιστολές",
Επιμέλεια: Αλόη Σιδέρη. Ίδρυμα Κώστα και Ελένης Ουράνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Spotlight/ Όλα στο Φως (2015) : Ένα κύκλωμα παιδεραστίας και συγκάλυψης από την ίδια την Καθολική Εκκλησία έρχεται στο φως χάρη στην ερευνητική δημοσιογραφία

Πόλυ Λυκούργου flix.gr 4–5 λεπτά Βοστώνη, 2002. Τα μέλη της ομάδας ερευνητικών ρεπόρτερ της Boston Globe (που ονομάζεται «Spotlight») ακολου...