Δεν πάει πολύς καιρός που μία ευτράπελη διαφήμιση του αποσμητικού ΑΧΕ
έκανε το γύρο του κόσμου συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.
Ποιος σοβαρός άνθρωπος δε γέλασε κοροϊδευτικά με τις χαζογκόμενες
και τους μάτσο που μαγνητίζονταν δήθεν από
την οσμηρή επίδραση του κοινότατου , κατά τα άλλα, αποσμητικού,
και έπαιρναν όσους και όσες το "φορούσαν" σαν τα σκυλάκια κατά πόδι,
σε βουνά , παραλίες και κάμπους;
Ως γνωστόν η διαφημιστική δράση στηρίζεται στη βασική αρχή της,
ότι δηλαδή οι καταναλωτές είναι τα πιο ευεπήφορα σε επηρεασμό
πλάσματα στον κόσμο,
υπό την προϋπόθεση ότι θα τους γαργαλήσουν
καταλλήλως όσα απωθημένα έχει βάλει ο διαφημιστής
προηγουμένως στο πίσω μέρος του μυαλού τους.
Όμως τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντοτε όπως το επιθυμούν
οι αδίστακτοι παραγωγοί και έμποροι των επιθυμιών μας.
Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι αντιστέκονται στην πλύση εγκεφάλου
που μας επιβάλλουν καθημερινά τα διαφημιστικά κοράκια,
μέσα από τα ακριβοπληρωμένα ΜΜΕ.
Η πιο αποτελεσματική μορφή αντίστασης απέναντι στους
γκαιμπελίσκους της συνείδησής μας είναι το χιούμορ και η γελοιοποίηση.
Κοιτάξτε , για παράδειγμα, τις παρακάτω σατιρικές συνθέσεις,
που κονιορτοποιούν τις προθέσεις των διαφημιστών του αποσμητικού
για την υποτιθέμενη ακαταμάχητη έλξη που ασκεί γύρω μας.
Ορισμένες , ιδιαίτερα, απ' αυτές είναι ευρηματικότατες και προκαλούν
αβίαστα το γέλιο μας.
Η "εκδίκηση" των υποψιασμένων καταναλωτών
δε σχετίζεται με λουτρά αίματος και πράξεις αυτοδικίας,αλλά
αποδεικνύει διά του μειδιάματος ότι ο βασιλιάς της χώρας των
υλικών ονείρων είναι θεόγυμνος.
έκανε το γύρο του κόσμου συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.
Ποιος σοβαρός άνθρωπος δε γέλασε κοροϊδευτικά με τις χαζογκόμενες
και τους μάτσο που μαγνητίζονταν δήθεν από
την οσμηρή επίδραση του κοινότατου , κατά τα άλλα, αποσμητικού,
και έπαιρναν όσους και όσες το "φορούσαν" σαν τα σκυλάκια κατά πόδι,
σε βουνά , παραλίες και κάμπους;
Ως γνωστόν η διαφημιστική δράση στηρίζεται στη βασική αρχή της,
ότι δηλαδή οι καταναλωτές είναι τα πιο ευεπήφορα σε επηρεασμό
πλάσματα στον κόσμο,
υπό την προϋπόθεση ότι θα τους γαργαλήσουν
καταλλήλως όσα απωθημένα έχει βάλει ο διαφημιστής
προηγουμένως στο πίσω μέρος του μυαλού τους.
Όμως τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντοτε όπως το επιθυμούν
οι αδίστακτοι παραγωγοί και έμποροι των επιθυμιών μας.
Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι αντιστέκονται στην πλύση εγκεφάλου
που μας επιβάλλουν καθημερινά τα διαφημιστικά κοράκια,
μέσα από τα ακριβοπληρωμένα ΜΜΕ.
Η πιο αποτελεσματική μορφή αντίστασης απέναντι στους
γκαιμπελίσκους της συνείδησής μας είναι το χιούμορ και η γελοιοποίηση.
Κοιτάξτε , για παράδειγμα, τις παρακάτω σατιρικές συνθέσεις,
που κονιορτοποιούν τις προθέσεις των διαφημιστών του αποσμητικού
για την υποτιθέμενη ακαταμάχητη έλξη που ασκεί γύρω μας.
Ορισμένες , ιδιαίτερα, απ' αυτές είναι ευρηματικότατες και προκαλούν
αβίαστα το γέλιο μας.
Η "εκδίκηση" των υποψιασμένων καταναλωτών
δε σχετίζεται με λουτρά αίματος και πράξεις αυτοδικίας,αλλά
αποδεικνύει διά του μειδιάματος ότι ο βασιλιάς της χώρας των
υλικών ονείρων είναι θεόγυμνος.
Πηγή: http://www.funatiq.com
1
-------
2
2
-----
3
3
-----
4
4
-----
5
5
-----
6
6
-----
7
7
-----
8
8
-----
9
9
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου