Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007

Η ασφυξία

Κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη
Ασφυξία
σε τέσσερις τροχούς
Αδιέξοδη κατάσταση, γάγγραινα που χρόνο γιγαντώνεται
είναι το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη.
Οι λεωφορειολωρίδες είναι πλέον αδιάβατες
για τα αστικά τις περισσότερες ώρες και όλοι οι
κεντρικοί δρόμοι μποτιλιάρονται.
23.000 νέα ΙΧ κάθε χρόνο
στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Κύριος τίτλος του σημερινού Αγγελιοφόρου

***

ΣΧΟΛΙΟ

Ποιος ευθύνεται για την κατάσταση αυτή;
Όλοι ασφαλώς , μα οι κύριοι υπεύθυνοι
είναι η Πολιτεία και οι εκάστοτε Νομάρχες
και Δημοτικοί Άρχοντες,
είτε πράσινοι είτε μπλε ήσαν αυτοί.
Αν είχαν πάρει εγκαίρως τα μέτρα τους, τώρα δεν
θα συζητούσαμε για το κυκλοφοριακό της πόλης,
αλλά πώς θα τη συνδέαμε υπεργείως
με... τα 3-5 Πηγάδια, για να κάνουν άκοπα
το χειμερινό τουρισμό τους οι κάτοικοί της.
Ας μας δείξουν τα έργα που έκαναν στα τριάντα τελευταία χρόνια.
Πόσοι είναι οι περιφερειακοί δακτύλιοι;
Πόσες ανισόπεδους κόμβους κατασκεύασαν μέσα στην πόλη;
Πόσα οικόπεδα δέσμευσαν για πάρκινγκ;
Ποια ήταν η αστυνόμευση στο κέντρο της πόλης
και στις ζωτικές διασταυρώσεις;
Ποια ήταν η αστυνόμευση των πεζοδρομίων;
Πόσο διευκόλυναν τα μαζικά μέσα μεταφοράς;
Πού είναι η θαλάσσια συγκοινωνία που
επανειλημμένα εξήγγειλαν;
Ποια είναι η κατάσταση του οδοστρώματος
μέσα και έξω από την πόλη;
Σε ποιο βαθμό αποθάρρυναν τους ταξιτζήδες
να συμπεριφέρονται ως φασίστες της ασφάλτου.
Πόσους πεζόδρομους κατασκεύασαν;

Αν από δω και μπρος δεν κηρυχτεί το αυτοκίνητο
εθνικός εχθρός για όλους μας, τότε ας παραγγείλουμε από τώρα
τα φέρετρά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...