«Ευχαριστώ, φοιτητές για την αλληλεγγύη στη Γάζα. Το μήνυμά σας έφτασε σε
εμάς», λέει ένα από τα μηνύματα. Ο Takfeer Abu-Yousuf, ένας
εκτοπισμένος μαθητής από το Beit Hanoun στη Βόρεια Γάζα, είπε στο CNN
από την κατασκήνωση ότι θεώρησε απαραίτητο να ευχαριστήσει τους
φοιτητές των ΗΠΑ που «μας υποστήριξαν με την ανθρωπιά τους»...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου