Τρίτη, Μαΐου 07, 2024

Αλέξης Γούδας & Abagar Quartet - Διαβατήριο

Αλέξης Γούδας: «Σε περιόδους κρίσης όλα αποκτούν ειδικό βάρος και νόημα» |  AlfavitaΑλέξης Γούδας & Abagar QuartetAbagar Quartet - YouTube

Δίσκος:  '' Τσιγγανογραφία ''

ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ

 

Είμαι του του Γκόραν η τρομπέτα στο Φαγιούμ
κι ο Πεχλιβάνης του Θανάση στο Χαρτούμ
ένα τσακάλι που ουρλιάζει στο Χελμό
με του Νικόλα το μαντήλι στο λαιμό.


Είμαι κλαρίνο στης Καλκούτας τα στενά
σιτάρ που πάλλεται στης Πίνδου τα βουνά
ένα ταξίμι αλγερινό στο Γιβραλτάρ
και μοιρολόι στο Αφιόν Καραχισάρ.

       Είμαι ο Νείλος, ο Ευφράτης κι ο Ινδός
       είμαι ο Αχέροντας κι ο Γάγγης ποταμός
       ένας ρεμπέτης βασιλιάς στη Ναζαρέτ
       Βούδας που τα 'σπασε μια νύχτα στο Θιβέτ.

Είμαι ο Οδυσσέας στη Βασόρα κι ο Σεβάχ
που τραγουδά για τη λαχτάρα της Σεράχ
στην αγορά του Αλ χαλίλι χορευτής
των τραγουδιών και των ανέμων γητευτής.

Είμαι ένα γκρίζο πρωινό στην Καστοριά
τραυλή Πυθία σ' ακατοίκητα χωριά
στο Βελιγράδι αλαβάστρινο κορμί
και στην Αμμόχωστο θαμμένο γιασεμί.

=>Αλέξης Γούδας - Τσιγγανογραφία | Full Album


Δεν υπάρχουν σχόλια: