Τρίτη, Μαρτίου 17, 2009

"Στερνή μου γνώση , να σ' είχα πρώτα!...




"Στερνή μου γνώση , να σ' είχα πρώτα!...

Θυμάμαι το ίδιο λάθος που έκανα και στις δύο αναθεωρήσεις του
Συντάγματος, σχετικά με το
Νόμο Περί Ευθύνης Υπουργών,
και ντρέπομαι.
Εγώ ήμουν ο συντάκτης του άρθρου 86, εγώ έδωσα μεγάλες μάχες μέσα
και έξω από τη Βουλή, για να
περάσει το ακαταδίωκτο των Υπουργών...
Τώρα έχω ανανήψει.
Τώρα ζητάω, έως την αναθεώρηση
του Συντάγματος, το 2012, να τροποποιηθεί
ο Νόμος περί Ευθύνης Υπουργών

και η κρίση για την ανάγκη
να διενεργηθεί ή όχι προκαταρκτική
εξέταση κατά πρώην ή νυν υπουργού
και η απόφαση για την άσκηση
ποινικής δίωξης να ανατεθεί
σε πενταμελές δικαστικό όργανο
από ανώτατους δικαστικούς
λειτουργούς, που θα επιλέγονται
από την ολομέλεια της Βουλής
με πλειοψηφία δύο τρίτων.

Έκανα κι άλλα πολλά λάθη στις
δύο αυτές αναθεωρήσεις του
Συντάγματος, αλλά δεν έχει έρθει
ακόμα η ώρα να τα ομολογήσω δημόσια.
Δεν θα πω, λοιπόν, τίποτε
για το ασυμβίβαστο ούτε
για τα άρθρα περί δασών,
περί αρχαιολογικών χώρων
και για τις σχέσεις του
κράτους με την εκκλησία
ούτε για ...
Όταν το ΠΑΣΟΚ ανασυγκροτηθεί
αξιακά, τότε θα βγω και θα
κάνω μιαν ολοκληρωμένη
εξομολόγηση και θα ζητήσω
από τον Ιερώνυμο να με συγχωρήσει.
Ξέρετε, όταν σε συγχωρεί ο παπάς,
τότε σε συγχωρεί και λαός. ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Tori Amos : "Night of Hunters" Full album (14 pieces)

Το Night of Hunters είναι το δωδέκατο σόλο στούντιο άλμπουμ της Αμερικανίδας τραγουδίστριας-τραγουδοποιού Tori Amos, που κυκλοφόρησε στις 20...